וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיפור במצב רגלו של בניון

26.3.2009 / 10:02

בדיקת ה-MRI שעבר הקפטן עוררה אופטימיות בנבחרת. קשטן וסיני לשחקנים: השמירה במצבים הנייחים תהיה אזורית. שחקנים חולקים עליהם

בנבחרת מקווים שיוסי בניון יוכל להגביר היום (חמישי) את הקצב באימון לקראת המשחק הראשון מול יוון במוצאי שבת. הבוקר עבר בניון בדיקת MRI נוספת, בה הוכח כי יש שיפור משמעותי, והקרע בשריר הירך האחורי שלו מתחיל להתאחות. בעקבות כך גוברים הסיכויים שהוא ישחק מול יוון.

דובר ההתאחדות גיל לבנוני אמר לאחר מכן: "התכנית היא להמשיך בסדרה של טיפולים שנקבעה על ידי דוקטור רוסנובסקי, ונקווה להמשך שיפור. מצד שני פציעה כזו יכולה לשקר ולחזור, אבל בהחלט יש מקום לאופטימיות".

אתמול בניון ערך אימון מלא, יחד עם יתר השחקנים, אבל ניכר היה שהוא מתקשה לבצע פעולות חדות. גם היום צפוי שחקן בית"ר ירושלים, ברק יצחקי, לקבל את גופיית ההרכב אחרי שאתמול הוא הרשים במשחקים הפנימיים. בעמדת הקישור האחורי ישנה התלבטות בין תמיר כהן ובירם כיאל. כרגע ישנה עדיפות מסוימת לכהן בגלל היתרון ההגנתי שלו. אם הוא יפתח, גל אלברמן יצטרף יותר לעזרת ההתקפה.

שחקנים בהרכב השני ניסו לשתף יותר את בניון שתפקד כ"ג'וקר" במשחקון הפנימי אתמול. חלק מהם טען בסיום בחדר ההלבשה כי הסיבה לכך נובעת מכך ש"ההרכב הראשון שיחק על כדורים ארוכים".

יו"ר ההתאחדות אבי לוזון אמר היום לתכנית "עושים ספורט" בגלי צה"ל כי לדעתו בניון לא צריך לשחק במידה והוא לא יהיה כשיר למשחק. "אני מאוד מעריך את יוסי אבל לא צריך להשתמש בו אם הוא פצוע", אמר לוזון. "אני מעדיף שהוא ינוח במשחק הזה ושינסו להכשיר אותו לגומלין ביום רביעי. גם בלעדיו אנחנו צריכים להכניע את יוון".

סכנת המצבים הנייחים

מאמן הנבחרת דרור קשטן ועוזרו משה סיני החליטו אתמול להגביר את התרגולים באימוני הנבחרת במצבים נייחים, והשניים הודיעו לשחקנים כי ההחלטה, לפחות בינתיים, היא שהשמירה במצבים הנייחים תהיה אזורית: ארבעה שחקנים בקו הראשון ושלושה בקו השני, שינסו להרחיק כדורים שנהדפים.

חלק מהשחקנים חולקים על כך ואחד מהם אמר הבוקר: "יכול להיות ששמירה אזורית טובה כי יש לנו הרבה שחקנים שיודעים לכסות שטח, אבל על שחקנים כמו חריסטאס, צריכים שידביקו להם שומר. לדעתי חייבים לעבור לשמירה אישית או לשלב בניהם". הנבחרת תרגלה עד כה מצבים נייחים עם שמירה אזורית וייתכן כי אחת הסיבות להחלטה היא הרצון לדבוק בקו מתחילת הקמפיין. אחת האפשרויות שעלתה אתמול היא להדביק לחריסטאס שומר אישי בעוד ששאר השחקנים ישמרו אזורית.

קשטן החל לעבוד על היריבה רק אתמול, כשהקרין להם את הקלטת מהמשחק בו ניצחה שוויץ ביוון במשחק הראשון בין הנבחרות (1:2). שוויץ הגיעה למשחק אחרי ניצחון ביתי על לטביה והפסד ביתי סנסציוני ללוכסמבורג (2:1). קשטן שם דגשים על משחק ההתקפה השוויצרי והראה כיצד אפשר להבקיע מול הגנה יוונית נוקשה. הצוות המקצועי שם דגש גם על משחק ההתקפה היווני, אך הדברים הוסקו מתוך צפיה בקלטת ולא מתוך דברים שאמר המאמן. היום אמור קשטן להקרין לשחקנים קלטת נוספת של אחד ממשחקיה של יוון בקמפיין הנוכחי. הדגש הפעם יהיה גם על מצבים נייחים.

ערוץ הספורט יפתח אולפן שידורים מיוחד באיצטדיון רמת גן לפני המשחק. בתום ההתמודדות ייפתח האולפן מחדש לסיכום נרחב של המשחק. במסגרת השידור, שיתקיים בשבת החל מהשעה 18:00 ב-5+ לייב, יארח ניב רסקין את נבחרת פרשני הערוץ, שילוו את הרגעים האחרונים של הנבחרת לקראת עלייתה למגרש, כולל דיווחים מהיציעים ומחדרי ההלבשה. עם תום המשחק ישוב האולפן לשידור עם כל הסיכומים והפרשנויות. ערוץ 5+ גולד יקדיש בסוף השבוע את שידוריו למשחקים הגדולים של נבחרת ישראל, בהם ה-0:5 המפורסם על אוסטריה והניצחון בפארק דה פראנס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully