וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחיפה מבהירים: לא נשחרר שחקנים לאירופה העונה

2.12.2008 / 12:54

במועדון לא ידונו בהצעות גם אם יגיעו: "לא נעשתה אף פניה העונה". מימון מועמד להחליף את קינן אם לא יהיה כשיר. בוקולי עשוי לרדת לספסל

לאור השמועות לגבי מעבר של חלק משחקניה לאירופה במהלך חלון ההעברות הקרוב, במכבי חיפה מבהירים הבוקר כי אף שחקן לא ישוחרר במהלך חלון ההעברות לאירופה. הדברים מגיעים כנראה על רקע השמועות לפיהן אייל גולסה, דקל קינן ושחקנים נוספים מבוקשים בחו"ל. "המועדון לא ידון בהעברת שחקנים או השאלתם לקבוצות בחו"ל, לפחות לא עד תום העונה", אמרו בחיפה. "השינוי היחיד בינואר יהיה צירופו של ראנספורד".

בחיפה מבהירים כי עד כה לא נעשתה פניה רשמית לגבי שחקן זה או אחר: "רוב השחקנים חתומים לתקופות ארוכות, בין שלוש לחמש שנים. המרחק בין הגעת סקאוטרים להעברת שחקן גדול. לא נעשתה פניה למועדון וכנראה שלא תתקבל גם עד תום העונה".

הבלם דקל קינן שסובל משטף דם בשוק השמאלי לאחר תיקול באימון בספק למשחק מול הפועל תל אביב. הוא קיבל מנוחה ויעבור טיפול כירורגי ביום חמישי. שי מימון עשוי לקבל הזדמנות, אך אלישע לוי לוי שוקל גם להסיט את אלון חרזי לעמדת הבלם ואת אייל משומר לתפקד כמגן. יחד עם זאת, במועדון אופטימיים ומקווים שקינן ישחק.

"הפועל תל אביב קבוצה מאומנת. יהיה משחק קשה", אמר אתמול באימון הבלם. על העובדה שחיפה לא ניצחה העונה את הקבוצות הגדולות (סיימה בתיקו מול בית"ר והפועל, הפסידה לנתניה), מלבד מכבי תל אביב, ענה קינן: "אם ניקח אליפות מבלי לנצח את הגדולות יסלחו לנו"

גוסטבו בוקולי עשוי לרדת לספסל משום שג'ון קולמה חוזר מהרחקה. קיים סיכוי שגם אייל גולסה, שהצטיין במחזור הקודם וכבש את שער הבכורה שלו, יפנה את מקומו. "לאלישע יש צרות של עשירים", ניתחו את זה בחיפה. השוער ניר דוידוביץ' ממשיך להתאמן ומקווה להחלים במהירה. "אני עדיין לא יודע מתי אחזור", אמר השוער לוואלה! ספורט. "הכאבים עדיין לא עברו לגמרי. הכל תלוי בקצב ההחלמה".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully