וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן בהפועל ת"א: "מעבר ליכולת, היה לנו המון מזל"

קרן שמש

4.11.2008 / 13:34

גוטמן כבר חושב על מכבי פ"ת אחרי ה-0:2 על בית"ר, ובוולפסון יודעים שיש עוד עבודה רבה: "לניצחון אין משמעות אם לא תהיה המשכיות"

בהפועל תל אביב מרוצים לאחר הניצחון אמש (שני) על בית"ר ירושלים (0:2), אך יודעים כי הדרך לצמרת עוד ארוכה. "זה ניצחון גדול וההרגשה היא מצוינת", אמר אחד השחקנים בקבוצה, "אבל לכל זה אין משמעות אם לא תהיה פה המשכיות, זה מה שחשוב באמת". "חייבים להמשיך לנצח", הוסיף אותו שחקן, "אסור לשכוח שאתמול, מעבר ליכולת היה לנו גם המון מזל. יש לנו עוד עבודה".

עם סיום המשחק שיבח המאמן אלי גוטמן את יכולת שחקניו, וביקש מהם לחשוב על המשחק הקרוב מול מכבי פתח תקווה בשבת. שחקני הפועל תל אביב נראו מאושרים וחגגו את הניצחון בחדר ההלבשה. מי שהצטרף לחגיגות היה אלי טביב שנכח במשחק וישב ליד עו"ד שחר בן עמי, מבעלי הקבוצה. טביב, שהביע נכונותו להצטרף להפועל תל אביב בעונה הבאה, שמח בניצחון האדומים שכלל שני שערין של סמואל יבואה, שהגיע לאדומים בתחילת העונה היישר מהפועל כפר סבא שהייתה בבעלותו של טביב.

כ-30 אוהדים הגיעו לאחר המשחק למתחם חודרוב בכדי להודות לשחקנים על הניצחון. את אוטובוס הקבוצה ליווי שטורים מחשש כי אוהדי בית"ר ינסו לפגוע בו, גם במתחם חודרוב הוצבו עובדים בכדי להשגיח על מכוניות השחקנים שחנו במקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully