וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאן נעלם וויל סולומון?

הקשר בין מכבי ת”א לגארד האמריקאי, שכבר סיכם את מרבית תנאיו, נותק במפתיע. מקורב למו”מ: "וויל פתאום נכנס לשיגעון NBA. הסיפור יכול להיסגר בעוד שעתיים, ויכול שלא להיסגר בכלל”. כספי סיכם לשנתיים עם סעיף יציאה ל-NBA בעונה הבאה

למרות שנראה היה כי חתימתו של וויל סולומון במכבי תל אביב היא עניין של זמן, בימים האחרונים הולך המצב ומסתבך. לפני מספר ימים ניתק הקשר בין הצדדים, ועתה מתחילה הדאגה לכרסם בצד הצהוב.

רוב תנאיו הכספיים של סולומון סוכמו זה מכבר (חוזה לעונה אחת, תמורת כ-1.5 מיליון דולר), אולם בימים האחרונים לא מצליחים סוכניו לאתר את השחקן על מנת לקבל אור ירוק לסיכום סופי. אנשי מכבי עדיין ממתינים, אך נראה שלא לזמן רב. "אם סולומון לא יסגור סופית בקרוב, נתחיל להעלות שמות חדשים לחיזוק הקבוצה", אמרו במועדון.

"בימים האחרונים נראה שוויל קיבל רגליים קרות", סיפר מקורב למו"מ. "פתאום הוא נכנס לשיגעון של NBA, אפילו היו שמועות שהוא התקשר לפנרבחצ'ה-אולקר ואמר שאם הוא לא יקבל חוזה בארה"ב, הוא יחזור לקבוצה. יש לו קפריזות ואי אפשר לדעת מה הוא באמת רוצה. אפשר רק לקוות שהוא יתעשת בקרוב ויסגור את העניין, כי זה יכול בהחלט להתפוצץ. המו"מ יכול להיסגר בעוד שעתיים ויכול גם שלא להיסגר בכלל".

שמעון מזרחי, יו"ר מכבי ת"א, מסר לוואלה! ספורט בתגובה כי "אנחנו לא מתייחסים לתינוקות שעדיין לא נולדו. לא הכחשנו או אישרנו את המשא ומתן עם סולומון, ואנחנו לא מדברים על מועמדים בתקשורת. כשיהיה לנו משהו רשמי להודיע, נודיע". דיוויד פדרמן סירב להגיב לידיעה.

כספי סגר לשנתיים, יחזיק באופציית יציאה ל-NBA בקיץ הבא

בהמשך להחתמותיה האחרונות (יניב גרין, דרור חג'ג', ג'ייסון וויליאמס, טריי סימונס), עשתה מכבי ת"א צעד משמעותי נוסף כשהגיעה לסיכום עקרוני עם הפורוורד הצעיר שלה, עומרי כספי, שיישאר בקבוצה בשנתיים הבאות. כספי יחזיק בסעיף שיאפשר לו לצאת ל-NBA בקיץ הבא, במידה וירצה בכך. יש להדגיש כי החוזה החדש לא יכלול סעיף הקשור בדקות משחק, כפי שהיה בעונה החולפת (משפחת כספי דאגה לעגן בחוזה הישן סעיף האומר כי על השחקן להיכלל בשמונת הבכירים ברוטציה מבחינת דקות משחק, ואם לא כן ישוחרר ללא תמורה).

כספי אמור להוות בורג משמעותי בקבוצתו של אפי בירנבוים, כשהוא עתיד לחלוק את עמדת הסמול פורוורד עם ג'ייסון וויליאמס. כזכור, כספי שקל להירשם לדראפט שנערך בשבוע שעבר, אך לאחר שלא קיבל הבטחה שייבחר בסיבוב הראשון העדיף למשוך את שמו מהרשימות ולנסות את מזלו בשנה הבאה, תוך הבנה שסיכוייו לעשות זאת אז יהיו גבוהים הרבה יותר.

* ליאור אליהו, שחקנה של מכבי בשנתיים האחרונות, מנהל מגעים ראשוניים עם ולנסיה הספרדית, כאשר מספר קבוצות אירופאיות נוספות הביעו בו עניין. למכבי זכות השוואה לכל הצעה. עוד שחקן שהיה מועמד למכבי תל אביב ירד מהפרק, לאחר שחתם בצסק"א מוסקבה. מדובר בארזם לורבק הסולבני, שמצטרף בזאת לקבוצה של אטורה מסינה וטרנס מוריס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully