וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטבס מתהדר בנוצותיו

16.12.2007 / 17:18

שער של הארגנטינאי קרלוס טבס (43) עשה 0:1 קטן וחשוב למנצ'סטר יונייטד נגד ליברפול בקרב בין שתי השונאות באנפילד. בניון השלים משחק מלא, אך כמו חבריו, היה עקר

שתי היריבות הגדולות ביותר בכדורגל האנגלי נפגשו היום (ראשון) באחד משני קרבות הענק של הפרמיירליג. ליברפול אירחה את מנצ'סטר יונייטד, אחרי ה-0:4 הענק על מארסיי באמצע השבוע שעבר באלופות, אבל כשלה כשהפסידה 1:0.

ליברפול נחשבת כאחת מהגדולות של הכדורגל האנגלי. זה נכון, אבל לשנות ה-70' וה-80' בעיקר. משנת 1990 הקבוצה מהמרסיסייד לא זכתה באליפות אנגליה. היום היא שוב הוכיחה שלמנות אותה בנשימה אחת עם מנצ'סטר יונייטד, ארסנל וצ'לסי, חרף גביעי אירופה ואנגליה השונים בהם זכתה, יעשה עוול עם שלוש הגדולות. דוגמא טובה להמחשה היא העובדה כי היום, זו הייתה השנה השישית ברציפות שליברפול לא מצליחה לנצח את השדים האדומים באנפילד. הקבוצה של פרגוסון השיגה חמישה ניצחונות ותיקו באצטדיון שמתיימר להיות מאיים.

המנג'ר רפא בניטז לא בכדי חוזר ומבקש מהבעלים חיזוק. עד שלא יגיע כזה, ליברפול תמשיך ללקט את הפירורים של הגדולות באמת ותנסה להתנחם בצ'מפיונס ליג.

האדומים דווקא פתחו את המשחק טוב מאוד והגיעו למספר מצבים קורצים, אבל פרננדו טורס, שנמצא בכושר מצוין בזמן האחרון, לא הצליח לשמח את יושבי האצטדיון. שתי דקות להפסקה, מנצ'סטר, שהתגוננה כל העת, זכתה בקרן והשחילה כדור יעיל לרשת. 0:1 קטן וקטלן. יוסי בניון, שפתח בהרכב, היה פחות טוב במחצית הראשונה. בשנייה הוא הוסט מהאגף הימני למרכז והיה פעלתן יותר, אבל כמו יתר חבריו לא הצליח להביא את הישועה לקבוצתו.

מהלך המשחק

שתי הקבוצות פתחו בצורה די מהוססת. בדקה ה-12 פרננדו טורס ניסה את מזלו בבעיטה ראשונה אל השער מכ-20 מטרים, אבל הכדור שלו חלף שני מטרים מהקורה של ואן דר סאר. רבע שעה לאחר מכן הגיעה הזדמנות מצוינת לאדומים לעלות ליתרון. ואן דר סאר הדף רע הרמת קרן, קיואל בעט כדור שנהדף ו'אל ניניו' המשיך בנגיחה סנטימטרים מהקורה.

שלוש דקות לאחר מכן טעות רשלנית בהגנת היונייטד כמעט ועלתה לה בשער, אבל הכדור הורחק מטר מן הקו. טורס המשיך לאיים על השער וניפק עוד החמצה כשבעט כדור מן האוויר החוצה. כמאמר הקלישאה, כשלא כובשים, סופגים. בדקה ה-43 ריאן גיגס הוציא כדור קרן שטוח, רוני המשיך, וטבס משני מטרים שלח לרשת הגבוהה מול שער חשוף פנימה.

ליברפול פתחה את המחצית השנייה בצורה נמרצת. בדקה ה-54 בניון הניע את הכדור טוב לפינה השמאלית ונכנס לרחבה כדי לנגוח, אבל הנגיחה שלו הלכה גבוה ליציע. בדקה ה-72 מנצ'סטר יצאה להתקפה, שהסתיימה בבעיטה חזקה, אבל לא מדוייקת של הארגריבס. ארבע דקות לאחר מכן באבל המחליף שלח בעיטה חזקה, שחמקה סמוך לקורה. בדקה ה-78 רונאלדו מסר רוחב גאוני לרוני, שמשבעה מטרים החמיץ. בדקה ה-91 נפסקה לליברפול בעיטה חופשית מכ-25 מטרים. ג'רארד שלח את הצ'אנס האחרון של קבוצתו מעל המשקוף.

הרכב ליברפול: פפה ריינה, ג'יימי קארגר, סמי היפיה, אלבארו ארבלואה, יון ארנה ריסה, יוסי בניון, סטיבן ג'רארד, חאבייר מסצ'ראנו, הארי קיואל (ריאן באבל, 66), פרננדו טורס, דירק קויט (פיטר קראוץ', 73).

הרכב מנצ'סטר יונייטד: אדווין ואן דר סאר, ווס בראון, ריו פרדיננד, נמניה וידיץ', פטריס אברה, כריסטיאנו רונאלדו, אואן הארגריבס, אנדרסון (ג'ון אושיי, 91), ראין גיגס, ווין רוני, קרלוס טבס (מייקל קאריק, 83).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully