וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרו גם ספרו בחוצות אשקלון

9.5.2007 / 19:40

אשקלון, שעדיין לא הבטיחה את הישארותה בלאומית, ניצחה את הפועל רמת גן 0:1 בדרבי הסינדרלות ועלתה לגמר מול הפועל ת"א

עמי שומן

צילם וערך: דרור פיקלני

כבר ראינו קבוצה מהליגה הלאומית זוכה בגביע המדינה. הפועל רמת גן קיוותה ליצור תקדים נוסף ולהפוך לקבוצה הראשונה מהליגה הארצית שעולה לגמר הגביע, אלא שהיא נעצרה דווקא מול הפועל אשקלון, שניצחה 0:1 וחגגה היסטוריה. למה דווקא אשקלון? כי הנה עוד קבוצה מהליגה הלאומית שמאיימת על שיחזור ההישג הנדיר של הרמת-גנים. אם זה לא מספיק, היא עדיין לא הבטיחה את הישארותה בליגה השניה, כך שבכלל יכול להיווצר לו תקדים מעניין.

אז מה היה על הדשא? די מאכזב האמת. דיברנו על שתי הקבוצות האלה כל כך הרבה בשבועות האחרונים וכנראה שהציפיות היו גבוהות מדי. האשקלונים ישבו על השער של שי הס במחצית הראשונה והפגינו כמה ניצוצות של כדורגל, אבל במחצית השניה המשחק היה רדום משני הכיוונים, מה שהזכיר שמדובר בשתי קבוצות שעדיין רחוקות שנות אור מליגת העל. הרגע שפיצה על הכל היה השער המרהיב של עמנואל אומונגואה הניגרי בדקה ה-24, משהו שהזכיר את אחד ממהלכיו של רונאלדיניו.

חוץ מזה, הבטיחו לנו שני ארגנטינאים בכושר מעולה. קרלוס צ'קאנה מרמת גן לא הורגש, גאסטון סאנגוי מאשקלון היה פעיל יותר, אבל לא התעלה מעל כולם כמו שמספרים עליו. קובי חסן ואלירן אסאו, הסקוררים של רמת גן, איכזבו בגדול ודווקא ניר נחום מאשקלון היה הבולט ביותר בצד ההתקפי במשחק הזה.

מה שבטוח, באשקלון בכלל לא חושבים על הדרך. אחרי הכל, הם לא היו צריכים לעבור אף קבוצת ליגת על בדרך למשחק הגמר שיתקיים ב-16 למאי. רמת גן תתנחם בעלייה לליגה הלאומית ותישאר רק עם הזכרונות של החגיגות בכיכר אורדע.

כדי להמחיש את העובדה שזה היה משחק בין שתי קבוצות מליגות אחרות, "זכינו" לאירוע די מאוחר בסיום המשחק, כשמאמן הפועל ר"ג יובל נעים כמעט והחליף מהלומות עם שחקן אשקלון משה בן סעדון. החברים התערבו והפרידו, והאירוע עבר בשלום.

מהלך המשחק

דקה 6 - אייל שן פתח במהלך מרשים מאוד באשקלון, הכדור הגיע בסופו של דבר לרמי חליס, שבעט מעל לשער.

דקה 11 - הזדמנות נוספת לאשקלון כשאקוורנטה פרץ לקו ה-16 ובעט חזק מעל למשקוף.

דקה 22 - ניר נחום סיים מתפרצת של אשקלון בבעיטה מ-18 מטר, הס עצר.

דקה 24 - גול! עמנואל אומונגואה פרץ משמאל, לא מצא למי למסור ובעט בעצמו שמאלית מקו ה-16. לשי הס לא היה סיכוי לעצור את זה. 0:1 לאשקלון.

דקה 34 - אייל שן פרץ לכיוון השער ושיחרר כדור מ-20 מטר, שעבר ליד הקורה.

דקה 42 - גסטון סאנגוי שלח כדור רוחב נהדר לניר נחום, שנגח לשער, הס הדף לקרן.

דקה 49 - אקוונטה השתלט על שני שחקני הגנה, הסתובב על סף הרחבה ובעט לשער, הכדור יצא החוצה.

דקה 67 - כדור חופשי לאשקלון מ-30 מטר. גסטון סאנגוי סובב החוצה.

דקה 70 - הזדמנות נוספת לאשקלון כשאביב חדד השתלט על כדור במרכז הרחבה, הסתובב יפה אבל בעט החוצה.

דקה 81 - יוסי יונה מרמת גן החמיץ מקרוב מול אבי פרץ, כמה שניות מאוחר יותר השופטים פסקו נבדל.

הפועל ר"ג: שי הס, רמי גלאם, אלי לוי, אסי ברזילי, שוקי סדיס (חן מלכה, 47), תמיר בן עמי, שרון ברנשטיין, עמית אבורמן (יאיר כהן צדק, 71), קובי חסן, קרלוס צ'אקאנה, אלירן אסאו (יוסי יונה, 58).

הפועל אשקלון: אבי פרץ, רמי חליס (משה בן סעדון, 65), אביב חדד, רועי סבג, טל מעבי, אייל שן, אקוונטה, אומוגואה, מאור זוהר, ניר נחום (חנן אלקיים, 74), גסטון סאנגוי (אורן זוהר, 90).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully