וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי מזרחי: "בבית"ר לא נהנים"

14.4.2007 / 22:13

מאמן בית"ר לא הסתיר את תחושותיו אחרי ה-2:2 נגד הרצליה. והוסיף: "למכבי חיפה הסגל הטוב בארץ". ליאני ובניטה יזומנו לבירור

בית"ר ירושלים יכלה להגידל הערב (שבת) את הפער ממכבי ת"א בפסגת ליגת העל לתשע נקודות, אבל לא השכילה בסופו של דבר לנצח את מכבי הרצליה וסיימה עימה בתיקו 2:2, שהשאיר את היתרון בצמרת על שבע נקודות.

יוסי מזרחי, מאמן בית"ר ירושלים, היה מאוכזב מאוד בסיום: "בחצי השעה הראשונה לא הופענו למשחק. הרצליה הייתה הרבה יותר אגרסיבית ונחושה. חבל שעשינו שתי שגיאות קריטיות בהגנה שגרמו לתיקו. בבית"ר ירושלים לא נהנים, אבל אם אני אקח את האליפות אני אהנה מאוד. הקבוצה חייבת חיזוק בעונה הבאה. אני לא יודע למה אנו לא משחקים טוב בבית. אין לנו את אפקט הביתיות בכלל".

לגבי הסקורר שלו, ברק יצחקי אמר המאמן: "כשאמרתי שברק יצחקי חסר לי, אנשים צחקו. הוא לא שיחק חמישה חודשים והוא נתן ארבעה שערים מצוינים בשלושת המשחקים האחרונים".

לגבי המשחק בגביע נגד מכבי חיפה שייערך בקרית אליעזר אמר מזרחי: "לחיפה נשאר רק הגביע ואנחנו לא צריכים להתחשב בזה. עשינו תוצאות טובות נגדם, אבל בבית שלהם עם הסגל שלהם, שהוא הכי טוב בליגה זה יהיה קשה".

מאמן מכבי הרצליה פרדי דוד הצינן את ההתלהבות: "החגיגות שלנו אחרי שער השוויון הן לא חגיגות הישארות, סך הכל הפער גדל בנקודה. עשינו תוצאה טובה היום למרות שרצינו מאוד לנצח, אני חושב שהיה לנו הרבה דקות טובות והתוצאה לא מקפחת את בית"ר.

"אם כבר אני יכול להצביע על קיפוח מסוים, זה היה לטובתנו. היום הרצליה הגיעה לטדי, נתנה תצוגת כדורגל טובה רוב המשחק והיתה צריכה לנצח. כמו שלקבוצות הצמרת יש על מה לשחק, גם לנו יש על מה לשחק במלחמת ההישרדות".

בסיום המשחק התראיין שוער וקפטן הקבוצה יצחק קורנפיין: "לא הגיע לי כרטיס אדום, היה עוד שחקן בצד. אסור לזלזל בהרצליה, היא כבר עשתה לנו צרות בעבר. היינו צריכים לקחת את שלוש הנקודות, אבל לא עשינו זאת. אני מאוד מאוכזב מהתיקו".

"אנחנו לא צריכים להיאבק בתחתית" (רומן רוזנבלט, מערכת וואלה!)

יו"ר הקבוצה, אריאל שיימן ניגש במחצית המשחק לחדר השופטים והביע את מחאתו כלפי הקוון בניטה, בין היתר זרק לו "אתה אפס". אולם בסיום המשחק הגיע שיימן לחדר ההלבשה והודה לכל צוות השופטים על המשחק. בהרצליה הסבירו לאחר המשחק, כי ההתפרצות של שיימן הייתה רגעית בלהט המשחק וכי השופט ליאני ניהל את המשחק בצורה מצוינת, והטעות היחידה נבעה מהטעייתו ע"י הקוון. "אלה טעיות שלא צריכות לקרות לא לטובתנו ולא לרעתנו, ולא צריכות לקרות בכלל".

בקבוצה ציינו את משחקו של הבלם חיים מלכה, שהחליף היום בקישור האחורי את דייהו דייויס המורחק והציג משחק מצוין וקר רוח. "אנחנו לא רוצים להיות חוצפנים, אבל כמות השערים שהבקענו במשחקים האחרונים ו-10 נקודת מתוך 12 מראות על קבוצה שלא רק שלא צריכה לרדת ליגה, אלא אף לא צריכה להיאבק בתחתית" ,אמרו בקבוצה. כבר מחר יחלו בקבוצה את ההכנות לגמר גביע הטוטו מול הפועל כפר סבא, שייערך ביום שלישי הקרוב באיצטדיון רמת גן. מהמשחק ייעדרו שי מימון ויוסי שקל, שישהו עם הנבחרת הצעירה בפולין.

באיגוד יצטרכו לקבל החלטות (משה בוקר, הארץ)

לירן ליאני והקוון שלומי בניטה יוזמנו לדיון בוועדה המקצועית של איגוד השופטים. ליאני קיבל ציון נמוך מאוד, אליהן התווספו הערות רבות על השיפוט אתמול בטדי. כבר בדקות הראשונות קיבל המבקר דאוד סוהיל טלפונים רבים על הטעויות הקשות של ליאני ובניטה, ובאיגוד יבקשו מהם הסברים על השער הראשון של בית"ר שנכבש מעמדת נבדל ברורה, ולאי הרחקתו של קורנפיין בדקה ה-82.

בכיר באיגוד השופטים שנכח אתמול במשחק בטדי, אמר: "כל אוהד שישב בשורה האחרונה בטדי ראה שהיה נבדל של שני מטר". אריאל שיימן, הבעלים של מכבי הרצליה, זעם על בניטה, ואמר: "חבל ששופטים פוחדים לשרוק ולהרים דגל לעיני 12 אלף צופים בטדי. קשה להם לשרוק נגד בית"ר בבית, וצריך לטפל בנושא."

טוטו תמוז, שמפגין לאחרונה יכולת חלשה והוחלף אתמול בדקה ה-56, ירק על הדשא וסינן מספר קללות. למרות זאת, מזרחי לא מתכוון להעמיד אותו לוועדת משמעת.

תמוז לא הכחיש שהיה מתוסכל אחרי החילוף, ואמר: "מה שעשיתי לא היה מופנה ליוסי מזרחי ולא לאף אחד אחר בבית"ר. כיוונתי את זה לעצמי. אני כועס על עצמי ואני מתוסכל שאני לא בתקופה טובה. זה לא רק המשחק הזה שהייתי חלש, במשחקים האחרונים אני לא טוב. אני לא כועס על יוסי שהוציא אותי, אני כועס על עצמי ואני לא יודע למה אני לא משחק טוב. אין לי הסבר". שלושת הברזילאים של בית"ר ממשיכים לבוא בטענות על כך שאינם משחקים, בעיקר ראמאליו ורושל. הסוכן שלהם כבר התייאש להסביר להם כי מדובר בשיקולים מקצועיים, וברור כי השלושה יעזבו בסיום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully