וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לאוהדים שלנו מגיע פיינל פור"

11.4.2007 / 14:59

מכבי ת"א יצאה למוסקבה לקראת המשחק המכריע מול צסק"א, המאמן ספאחיה אופטימי: "אם לא נהיה מוכנים עכשיו, מתי נהיה?"

ניר חורי

צילם וערך: אמיר לב

עשרות אוהדים וכלי תקשורת רבים התייצבו הצהריים (רביעי) בנתב"ג, עת המריאה מכבי תל אביב למוסקבה, שם תפגוש מחר את אלופת אירופה, צסק"א, למשחק השלישי והמכריע בסדרת רבע גמר היורוליג. הפרס למנצחת: כרטיס לפיינל פור באתונה.

למה שמעון מזרחי פסימי?

מכבי העדיפה לוותר על האימון המסכם ברוסיה, וערכה הבוקר אימון טקטי אחרון. בערב תצפה הקבוצה בווידאו ומחר תערוך אימון קל, בשעות הצהריים המוקדמות.

"לאוהדים שלנו מגיע פיינל פור", אמר המאמן נוון ספאחיה, כשהוא מוקף דגלים ושלטי תמיכה. "גם כשאימנתי בקבוצות אחרות והגעתי להישגים לא קיבלתי תמיכה כמו שאני מקבל עכשיו. המשחק מחר לא יהיה רק כדורסל נטו, אלא גם הרבה מלחמה ונשמה. בוודאי שזה המשחק החשוב ביותר העונה ואנחנו מוכנים. אם אנחנו לא מוכנים עכשיו, אני לא יודע מתי נהיה", הוסיף בחיוך.

"הלחץ הוא על צסק"א, כי הם מארחים את המשחק", טען הפורוורד ליאור אליהו. "אחרי שניצחנו במשחק הקודם אנחנו מאמינים שאפשר לנצח שוב, אבל האמת שלא כל כך כיף לחזור למוסקבה אחרי מה שעבר עלינו שם במשחק הראשון". קפטן הקבוצה, דרק שארפ, סבור כי "מעבר למלחמה, מחר נצטרך להציג כדורסל טוב. כל העונה האמנתי שנגיע למשחק על העלייה לפיינל פור, כמו שאני מאמין שאנחנו מסוגלים לנצח אותם, גם במוסקבה".

היו"ר שמעון מזרחי, שבע קרבות ומאבקים, נשמע מעט פסימי, שלא כהרגלו. "זה משחק מאוד חשוב. בשנים האחרונות מקומנו לא נפקד מהפיינל פור ונשמח לעשות את זה גם הפעם. אין לנו ביתיות, וחבל. אם המשחק היה נערך בנוקיה, הכל היה נראה אחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully