וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי: "הפצעים של מונדיאל 2014 לא יגלידו לעולם, זה יישאר לנצח"

כוכב נבחרת ארגנטינה התראיין לאתר פיפ"א, דיבר על ההפסד בגמר במונדיאל הקודם וגם על הטורניר המתקרב ברוסיה: "הנבחרת הולכת להשתנות. נשים את המתחים והפחדים בצד ונגיע בכושר טוב"

רויטרס

ליאונל מסי העניק ריאיון נרחב לאתר פיפ"א שהתמקד במצבה של נבחרת ארגנטינה לקראת המונדיאל שייערך בקיץ הקרוב ברוסיה. ארגנטינה התקשתה מאוד בטורניר המוקדמות בדרום אמריקה והבטיחה את ההעפלה רק במחזור האחרון בו ניצחה את אקוודור 1:3 בזכות שלושער של הפרעוש.

תחילה התייחס מסי לתוצאת הגרלת בתי המונדיאל שזימנה לארגנטינה מפגשים בבית ד' נגד איסלנד, קרואטיה וניגריה. על איסלנד אמר הפרעוש: "על פניו זה נראה קל אך הם מאורגנים בהגנה". קרואטיה לדברי מסי היא: "נבחרת שנותנת לך המון שטח לשחק אך יש להם שחקנים מאוד איכותיים". על ניגריה של אנתוני וואקמה וג'ון אוגו אמר מסי: "יום אחד הם כובשים רביעייה ובמשחק הבא הם יכולים להשאיר לך המון שטח לעשות מה שאתה רוצה".

בשלב זה התייחס מסי למצבה של נבחרת ארגנטינה אחרי סיום טורניר המוקדמות. "אנחנו נגיע בכושר טוב (לרוסיה)", קבע הפרעוש והוסיף: "בשלבים ההתחלתיים של המוקדמות לא ניצחנו את המשחקים נגד ונצואלה ופרו. היינו צריכים לנצח בקלות, אבל זה לא קרה. אם היינו מנצחים לא היינו צריכים לעבור את כל מה שעברנו בסוף. היו לנו ארבעה משחקים רשמיים תחת המאמן החדש (חורחה סמפאולי) ואני משוכנע שהנבחרת תשנה עכשיו את פניה. הנבחרת תצמח ותיפטר מכל המתח והפחד מכך שלא נצליח לעמוד ביעדים שלנו. הנבחרת הלאומית תשתנה המון".

עוד בנושא
גביע איטלקי: אינטר נזקקה לפנדלים בשביל לעבור את פורדנונה
גביע הליגה הצרפתי: מונאקו, טולוז ואנז'ה ברבע הגמר
"כריסטיאנו רונאלדו ביקש מריאל מדריד להגיע להסדר על עזיבה"

ליאונל מסי עם חולצת נבחרת ארגנטינה לגביע העולמי רוסיה 2018. אדידס, אתר רשמי
"שמח עם הכדורגל שלי". מסי/אתר רשמי, אדידס

מסי נשאל האם הפצעים של מונדיאל 2014 בו ארגנטינה הפסידה לגרמניה 0:1 בהארכה הגלידו ועל כך השיב: "לא, ואני לא יודע אם אי פעם יגלידו. זה יישאר שם לנצח. הגביע העולמי הוא אירוע משמח אבל גם מריר מבחינתי, בגלל האופן שבו הכול הסתיים".

הכוכב הארגנטיני נשאל עוד כיצד הוא מרגיש עם הגיעו לגיל 30. על כך אמר מסי: "אני מאוד שמח עם הכדורגל שלי וגם עם החיים האישיים. אני בכושר טוב על המגרש. אני מאוד שמח בנקודה שבה אני נמצא עכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully