וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאמן בעל השכר הגבוה בעולם: מרצ'לו ליפי מונה למאמן נבחרת סין

האיטלקי בן ה-68, שאמור היה לחזור לקדנציה שנייה בגוואנגז'ו אברגרנד עמה זכה בליגת האלופות של אסיה, קיבל את השחרור לטובת הנבחרת הלאומית וירוויח 60 מיליון יורו בשלוש שנים

מרצ'לו ליפי מונה היום (שבת) כצפוי למאמנה החדש של נבחרת סין. התאחדות הכדורגל המקומית הודיעה על חזרתו של האיטלקי בן ה-68 לכדורגל הסיני, אחרי שהדריך בהצלחה את גוואנגז'ו אברגרנד בין השנים 2012-2014, במהלכן הוביל אותה לזכייה בליגת האלופות של אסיה לצד שלוש אליפויות רצופות. המהלך הושלם רק לאחר אישורה של גוואנגז'ו אברגרנד, שלמעשה כבר סיכמה עם ליפי על חזרתו למועדון במקום לואיז פליפה סקולארי ושחררה אותו לטובת הנבחרת הלאומית.

החתימה הזו הופכת את ליפי למאמן בעל השכר הגבוה בעולם הכדורגל, עם חוזה לשלוש שנים בהן ירוויח כ-60 מיליון יורו. כן, 20 מיליון יורו לשנה אחת. הוא יחליף בתפקיד את ג'או הונגבו, שהתפטר בתחילת החודש לאחר ההפסד 2:0 לאוזבקיסטן שהותיר לסינים סיכוי קלוש להעפיל למונדיאל הקרוב.

כזכור, ליפי הצעיד את נבחרת איטליה לזכייה באליפות העולם ב-2006 ובעבר היה מזוהה בעיקר עם יובנטוס, עמה זכה כמאמן בחמש אליפויות איטליה ובליגת האלופות ב-1996.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully