וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4x100: ג'מייקה ניפצה את שיא העולם

מדליית זהב שלישית ליוסאין בולט: הג'מייקנים קבעו זמן מדהים של 36.84 שניות, והקדימו את ארה"ב, שהשוותה את השיא הקודם, והפסידה

תאגיד כאן

התקציר באדיבות ערוץ 1
עריכת וידאו: מיכאל ברגמן

יוסאין בולט אצן ג'מייקני. רויטרס
איזה פנומן. בולט/רויטרס

מדליית זהב: ג'מייקה - 36.84 שניות
מדליית כסף: ארה"ב - 37.04 שניות
מדליית ארד: טרינידד - 38.12 שניות

שוב שיא עולם, שוב ג'מייקה, שוב יוסאין בולט. מה כבר יש לומר? נבחרת האצנים של ג'מייקה ל-4X100 שברה את שיא העולם עם זמן של 36.84 שניות ועברה את השיא הקודם, שהיא בעצמה קבעה ב-20 מאיות והרבה בזכות יוסאין בולט, שרץ אחרון בצורה פשוט מושלמת. ארצות הברית המצוינת השוותה את שיא העולם הקודם עם זמן של 37.04 שניות וטרינידד זכתה במדליית הארד עם זמן של 38.12 שניות לאחר שקנדה כבר חגגה את הארד אך נפסלה.

ג'מייקה עלתה במירוץ עם נסטה קרטר, מייקל פרייטר, יוהאן בלייק ויוסאין בולט כמובן. ארצות הברית לעומת זאת הציבה את טרל קימונס, ג'סטין גאטלין, טייסון גיי וריאן ביילי. ארצות הברית פתחה מצוין, אבל ג'מייקה הצליחה לבצע את ההחלפה ראשונה. ג'מייקה המשיכה לשמור על ההולכה כשהאמריקאים נשארים צמודים בצוואר. שתי הנבחרות הנהדרות נותרו צמודות לחלוטין עד שהמקל הגיע ליוסאין בולט וריאן ביילי. שני אצנים נהדרים, אלא שבולט הוא קצת יותר נהדר. הוא פתח מבערים והשאיר רק אבק לארצות הברית ולכל השאר וקבע שיא עולם אדיר של 36.84 שניות.

עבור בולט האדיר מדובר כמובן במדליית זהב שלישית במשחקים האולימפיים בלונדון 2012, אחרי שזכה בה כבר בריצה האישית ל-100 מטר ול-200 מטר והוא למעשה שמר על כל התארים בהם זכה בבייג'ינג 2008 ושוב הוכיח שהוא הוא הוא האצן הגדול ביותר בעולם ובהיסטוריה כולה. פשוט פנומן. אין מה להגיד.

לא רק בולט, לג'מייקה יש הערב עוד אצן אדיר שקיבל חותמת להיותו האצן הכי טוב בעולם המקביל. זה שלא כולל את בולט הפנומן. יוהאן בלייק, שזכה במדליות כסף בריצות ל-100 ו-200 מטר אחרי שהפסיד שם פעמיים לבולט, הצליח סוף סוף לזכות גם במדליית הזהב הראשונה בקריירה שלו ותהיו בטוחים שגם לא האחרונה.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully