וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ההתעמלות האומנותית סיימה במקום השמיני בגמר

הנבחרת הישראלית הגיעה אחרונה בגמר עם ציונים בינוניים, אבל תתנחם בהישג מרשים והופעה בהחלט מכובדת. צפו בתרגילים

ערוץ 1 - אולימפיאדה

באדיבות הערוץ הראשון

נבחרת ההתעמלות האומנותית של ישראל סיימה היום (ראשון) במקום השמיני והמכובד בגמר האולימפי בלונדון. על אף שהישראליות הגיעו אחרונות בגמר, עדיין מדובר בהישג מרשים עבור הנבחרת, שנכללת בין שמונה הבכירות בעולם. ישראל קיבלה 26.725 על התרגיל הראשון (חמישה כדורים), 26.675 על התרגיל השני (שלושה סרטים ושני חישוקים), והציונים הללו הספיקו לה למקום האחרון, כאמור.

רוסיה לקחה את מדליית הזהב, בפער ניכר מהמקום השני, עם ציון מצטבר של 57.000 נקודות. במקום השני הגיעה בלארוס (55.500 נקודות במצטבר), שהצליחה להפתיע בתרגיל השני ולחלוף על פני איטליה בחמש מאיות (55.450 נקודות במצטבר).

נבחרת ההתעמלות האומנותית של ישראל, אולימפיאדה לונדון 2012. קובי אליהו
הישג נהדר. השישייה הישראלית, היום בלונדון/קובי אליהו

הנבחרת הישראלית, הכוללת שש מתעמלות (מורן בוזובסקי, ויקטוריה קושל, נועה פלצ'י, אליאורה זליקובסקי, מרינה שולץ ופולינה ז'קולז'ני), הגיעה לגמר אחרי שבמוקדמות סיימה במקום השביעי מתוך 12 נבחרות. הבנות לא הצליחו לשחזר את היכולת מהמוקדמות, וסיימו בפער ניכר מהצמרת.

ולמרות זאת, לאחר ההישג הנהדר של נטע ריבקין בהתעמלות האומנותית (מקום שביעי), ואחרי שאלכס שטילוב הגיע למקום השישי בתרגיל הקרקע בגמר ואף עלה לגמר בקרב רב - אפשר לסכם ולומר שבכל הנוגע להתעמלות, המשלחת הישראלית סיפקה תוצאות בהחלט חיוביות. ועדיין, הנבחרת הישראלית לא הצליחה לשחזר את ההישג של נבחרת ההתעמלות האומנותית מבייג'ינג, שסיימה במקום השישי.

תרגיל ראשון

הרוסיות פתחו עם תרגיל נהדר, ודורגו ראשונות עם ציון 28.700, כשהן גם עם מד הקושי הכי גבוה, וגם עם הציון הכי גבוה לביצוע. מיד לאחר מכן עלתה הנבחרת האיטלקית, והסתפקה ב-28.125, שהותיר אותן במקום השני.

ישראל עלתה אחרונה, וקיבלה ציון 26.725, שהותיר אותן במקום השמיני. הישראליות קיבלו 8.825 בלבד על רמת הקושי, 8.800 על הביצוע, ו-9.100 על החלק האומנותי. הציונים יחסית נמוכים, אבל הישראליות עשויות לשפר את המיקום בתרגיל השני, שבו הן טובות יותר.

תרגיל שני

גם עם החישוקים והסרטים הנבחרת הישראלית לא הצליחה לזכות בציונים גבוהים: 26.675 בסך הכל, עם 8.950 על קושי, 9.000 על החלק האמנותי, ו-8.725 על הביצוע. הציון השאיר את ישראל במקום השמיני והאחרון בגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully