וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוגגים יותר מדי

לקט לונדון: הקופץ לגובה שהצטלם בעירום עם המדליה, רוכב האופניים שהשתכר ונזרק, הבקבוק שעלה לשחיינית ביוקר

*** רובי גרברז הביא לבריטניה מדליית ארד בקפיצה לגובה ויצא לחגוג. ועוד איך. גרברז פירסם בדף הטוויטר שלו תמונה חושפנית במיוחד, בה הוא נראה עירום כולו, כאשר על גופו רק המדליה היקרה ודגל בריטניה, שמכסה את מה שצריך לכסות.

התמונה, שצולמה במרפסת חדרו של גרברז בכפר האולימפי, זכתה ממנו לשם הפשוט: "אני והמדליה שלי" ובממלכה מהללים את הקופץ לגובה שלהם, שהופך לאחת הדמויות המעניינות ביותר בנבחרת.

*** מבוכה גם למשלחת הבלגית, לאחר שמספר צהובונים בריטים פרסמו תמונות של רוכב האופניים חיג'ס ואן הוקה מוצא מפאב לונדוני כשהוא שיכור כלוט ורטוב לחלוטין. הבלגי בן ה-20 שסיים במקום ה-15 באומניום בתחילת השבוע נשלח מיידית למדינתו על ידי הועד האולימפי הבלגי, ומיהר להתנצל: "עשיתי טעות גדולה, ואני רק שמח שההורים שלי לא ביקרו אותי עליה, כי הם הבינו שהייתי צריך להתפרק".

*** קרי אן פיין הבריטית, אלופת העולם בשחיה במים פתוחים ל-10 ק"מ, נכשלה אמש בניסיונה לזכות במדליה אולימפית, כשהפסידה ממש על קו הגמר את המקום השלישי, ב-0.4 שניות. פיין ידעה מה גרם לה להפסד המר: "הייתי חייבת לשתות משהו ופיספסתי את הבקבוק שחיכה לי. מאותו רגע, נאלצתי להיאבק על מקומי בחזרה".

*** פציעות הן הסיוט הכי גדול של הספורטאים האולימפים, אבל במקצה השליחים הפחד הוא עוד יותר גדול. מנטאו מיצ'ל האמריקאי פתח ראשון במקצה המוקדמות של ריצת ה-4X400, כשלקראת סופה חש כאב חד ברגלו, אך החשש לאכזב את חבריו לנבחרת עזר לו לסיים את הריצה.

אחרי שראה את האמריקאים עולים מהמקום השני דידה מיצ'ל לשולי המסלול כשהוא מתפתל מכאבים, וכעבור כמה שעות גילו לו הרופאים את מה שכבר ידע - שהוא סבל משבר בשוקית. "שמעתי את הפיצוץ והרגשתי מה קרה", הוא סיפר. "אבל לדעתי עשיתי את מה שכל אחד היה עושה בסיטואציה כזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully