וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לונדון 2012: ג'יליאן שוורץ לא העפילה לגמר קפיצה במוט

דני בושבסקי, שליחנו ללונדון

4.8.2012 / 14:41

האתלטית הישראלית עברה גובה של 4.40 מ', אך פסלה שלוש פעמים בגובה 4.50 מ': "מאכזב כי הרגשתי שאני קופצת טוב"

ערוץ 1 - אולימפיאדה

צפו בתקציר התחרות, באדיבות הערוץ הראשון

ג'יליאן שוורץ סיימה את דרכה היום (שבת) באולימפיאדת לונדון 2012 כבר בשלב המוקדמות, לאחר שלא הצליחה להעפיל לשלב הגמר. הישראלית עברה גובה של 4.40 מטר כבר בקפיצה הראשונה, אך פסלה שלוש פעמים בגובה של 4.50 מטר, ולא תצטרף ל-12 קופצות אחרות שיתחרו על מדליה.

שוורץ פתחה את היום בהצלחה כשעברה בקלות את הגובה ההתחלתי של 4.10 מ' בניסיון הראשון. בשתי הקפיצות הראשונות שלה בגובה 4.25 מ' היא פסלה, לפני שניצלה מהדחה מביכה ועברה בניסיון השלישי. אלא שבגובה הבא היא הרשימה כשעברה 4.40 מ' כבר בניסיונה הראשון.

כדי להעפיל לגמר באופן אוטומטי היתה שוורץ צריכה לעבור גובה של 4.60 ולקפיצה שלה לגובה 4.50 היא הגיעה אופטימית, אלא ששלוש פסילות רצופות סיימו את דרכה בתחרות כבר בשלב המוקדמות, לאחר הופעה בינונית למדי.

"זה די מאכזב, במיוחד כי קפצתי ממש טוב בתחרות", אמרה שוורץ בסיום, "הניסיון הראשון שלי ב-4.50 היה ממש טוב ולא היה חסר לי הרבה. מה שקרה זה שהתנאים באצטדיון הקשו עליי לבצע את ההתאמות הנכונות ולא הצלחתי להחליט אם להחליף למוט גדול יותר כי הרוחות השתנו והכל קרה מהר".

שוורץ הוסיפה: "אני לא יודעת אם זו הייתה האולימפיאדה האחרונה שלי. היה נהדר לייצג את ישראל. קיבלתי המון תמיכה, גם מהאמריקאים אגב, כך שהרגשתי שתומכים בי בשתי מדינות. אחזור הביתה, אתאושש ואראה מה קורה. אני לא בטוחה שאתחרה עוד השנה".



אתמול: בוסקילה וכהן פסלו וצנחו מהמקום השלישי למקום ה-13

כל החדשות והדיווחים על המשלחת הישראלית

אולימפיאדה לונדון 2012 בוואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully