וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דונלד סנפורד לא עלה ותקף: "גנבו לי את הנעליים"

הישראלי קבע 45.71 שנ' במוקדמות ה-400 מ', אחרי פרשייה מביכה שאילצה אותו להתחרות עם נעליים חלופיות ולא מתאימות

ערוץ 1 - אולימפיאדה

צפו בריצה באדיבות הערוץ הראשון

המשלחת הישראלית לאולימפיאדה רשמה הבוקר (שבת) פרשייה מביכה, כשדונלד סנפורד כמעט ולא הספיק להתחרות במוקדמות הריצה ל-400 מטר, ונאלץ להתחרות עם נעליים חלופיות. האצן הישראלי גילה בסיום החימום שלו לריצה שנעלי הספייק שלו נגנבו והתלונן על כך בפני המארגנים, שהציעו לו לרוץ עם נעליים רגילות. סנפורד שזעם קיבל ברגע האחרון נעליים מדאונדרה ברנאבי הקנדי שהתחרה במקצה שלפניו, אך אלו כמובן לא התאימו לו.

סנפורד, שקבע 45.71 שניות, סיים במקום החמישי במקצה שלו וה-26 הכללי, כש-24 הראשונים עלו לחצי הגמר, כשהוא היה רחוק ב-10 מאיות מהעלייה לשלב הבא.

סנפורד, שחש פספוס ענק אחרי שקבע תוצאה טובה מזו שהספיקה לו למקום הרביעי באליפות אירופה האחרונה למרות הפרשה, סירב לדבר עם העיתונאים הישראלים בסיום, צעק לעבר דני אורן מהיחידה לספורט הישגי: "מישהו גנב לי את הנעליים מתוך התיק!", וירד נסער לחדר ההלבשה תוך שהוא מסנן קללות רמות.

כזכור, סנפורד לא הצליח לשחזר את שיאו האישי ב-2012, אחרי שהוא קבע 45.76 בתחרות באריזונה, ובכל זאת באליפות אירופה האחרונה שהתקיימה בהלסינקי, הוא קבע 45.91 שניות, מה שהספיק לו כדי לסיים במקום הרביעי. למעשה הוא פספס בתשע מאיות את מדליית הארד. בעקבות ההישג הזה, אנשי הוועד האולימפי החליטו לצרף את סנפורד למשלחת על תקן של הישג יוצא דופן.

במקצה הראשון עמד במוקד תשומת הלב אוסקר פיסטוריוס, הספורטאי הנכה הראשון שמשתתף באולימפיאדה, שעלה לחצי הגמר מהמקום השני במקצה עם 45.44 שניות. במקצה השני סיים האצן הפלסטיני באחה אל פארה במקום האחרון עם תוצאה של 49.93 שניות.

עוד במוקדמות ה-400: האלוף האולימפי עף, קטוע הרגליים העפיל

כל החדשות והדיווחים על המשלחת הישראלית

אולימפיאדה לונדון 2012 בוואלה!

האצן הישראלי דונלד סנפורד. קובי אליהו
סיים רק חמישי. סנפורד/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully