וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לי קורזיץ: "התחושה קשה, רציתי לשמח את כולם"

לי קורזיץ סיכמה את האכזבה בשיוט האחרון, ואמרה בדמעות: "התנאים לא היטיבו איתי, עדיין מרגישה גאה לייצג את ישראל"

תאגיד כאן

צילום באדיבות ערוץ 1, עריכת וידאו: מיכאל ברגמן

האכזבות נמשכות. אחרי חמש אולימפיאדות רצופות שבהן המשלחת הישראלית הצליחה לזכות במדליה במשחקים האולימפיים, מסתמן שהרצף עומד להסתיים. לי קורזיץ איכזבה היום (שלישי) כשסיימה רק במקום התשיעי בשיוט המדליות במסגרת תחרויות הגלישה בדגם ניל פרייד, והגולשת הישראלית סיימה במקום השישי בדירוג הכללי, על אף שהגיעה ליום המכריע במקום השני. אומנם נבחרת התעמלות האמנותית אומנם טרם אמרה את המילה האחרונה, ועדיין יש סיכוי תיאורטי לחזור עם מדליה, אבל כרגע הפייבוריטים הכי גדולים של המשלחת מאכזבים.

קורזיץ אמרה אחרי השיוט האחרון ש"התחושה קשה מאוד, אבל אני עדיין מרגישה גאה להחזיק את דגל ישראל. עשיתי הכל כדי לייצג בכבוד את ישראל, רציתי לשמח את כולם. אנחנו לא פראיירים. התנאים של הרוח לא היטיבו איתי, אבל נתתי את כל כולי ואין מה לעשות. יש תנאים שאני יותר טובה בהם, אבל הכל מאלוהים. אין מה לעשות".

במהלך הראיון הגיעה מרינה אלבאו הספרדייה, וחיבקה את קורזיץ. החיבוק ריגש את הישראלית, והדמעות החלו להתפרץ. "היא אמרה שמגיע לי וזהו", סיפרה קורזיץ, "שמעתם מה היא אמרה. אני לא יודעת מה יהיה איתי בעתיד. נראה לי אטפל בעצמי עכשיו. הקאמבק שלי לא השתבש כי זכיתי בשתי אליפויות עולם. הדובדבן שבקצפת היה לזכות במדליה, אבל אין מה לעשות". בהמשך אמרה: "אני רוצה להודות לכל האנשים שתמכו בי ואני אוהבת את כולם".

קורזיץ לא מספידה את עצמה או את עתידה, ואמרה ש"אני שלוש פעמים אלופת עולם, ואליפות עולם זה דבר גדול בפני עצמו. מבחינת הקריירה שלי, עשיתי דברים גדולים. אני יכולה להיות גאה בעצמי וזו אכזבה גדולה להיכשל. אני גאה לייצג את המדינה ואוהבת את זה ומרגישה שאני ספורטאית טובה".

קורזיץ סיפרה ש"באתי לשיוט הזה עם הרבה אנרגיות, אבל כנראה שזה לא הספיק. הדבר הכי חשוב אצלי בחיים זה ללכת עם הלב שלי, ולא חשבתי על המסביב אלא רק מה שרציתי בשביל עצמי. אני מקווה שלא גרמתי לכולם להיות עצובים. הזינוק שלי היום לא היה טוב, הייתי צריכה לזנק אחרת מבחינה טקטית, אבל זהו, ולא בוכים על חלב שנשפך או מדליה שבורחת. זה קשה, הובלתי את התחרות במשך שבוע. הרגשתי שמגיע לי וחבל שביום האחרון זה התפספס. אני לא בנאדם שנשבר, אני נהנית ממה שאני עושה. אני אוהבת את הים ואשאר במים. לגבי העתיד, אי אפשר לדעת מה יהיה, רק עכשיו סיימתי את האולימפיאדה".

מרינה אלבאו הספרדייה אמרה ש"זה לא הוגן שלי לא זכתה במדליה, חשבתי שאחלוק את הפודיום איתה. אני חושבת שהיא הייתה מדהימה ושמגיעה לה מדליה".

נמרוד משיח: "היא תקבל אהבה שתרים אותה למעלה"

גור שטיינברג אמר היום: "לגבי השיוט היום, מה שחששנו היה מה שקבע. כמו בשיוטים תשע ועשר, גם היום היו שיוטים של רוח שלא מתאימה לקורזיץ, וזה מה שעשה את ההבדל. בסך הכל, יש לנו המון הערכה לקורזיץ. היא מימשה את הפוטנציאל שלה, עשתה הכנה טובה, ישבה בשקט ובצניעות והכינה את עצמה. כשהיו תנאים שהתאימו לה היא סיימה במקום הראשון והשני".

יהודה מעיין, יושב ראש איגוד השייט, אמר בסיום: "אין מה להגיד, זו אכזבה. זה ספורט, ואי אפשר לדעת בוודאות אף פעם. קשה לתאר את הלחץ שיש על ספורטאית במעמד הזה, שמדינה שלמה על הכתפיים שלה. למרות זאת, אנחנו גאים בלי, שסיימה במקום השישי".

נמרוד משיח: "שלשום הדברים קצת לא זרמו והיא איבדה ניקוד חשוב, אבל לכל אורך הדרך הייתה לי תחושה שהיא הולכת לעשות את זה ולחזור עם מדליה. זה קצת לא פייר. כולנו אוהבים אותה והיא תתרומם מהר מאוד. היא תקבל אהבה שתרים אותה למעלה. לי בן אדם מאוד חזק שועבר דברים יותר דרמטיים בחיים. לי בן אדם מיוחד. היה עליה לחץ, אבל בשיחות היא אמרה שהיא שלמה עם הכל וגם בראיונות היא נראתה נהדר. לי עשתה שנתיים מדהימות, פעמיים אלופת עולם ברצף ולא נראה לי שמישהו יעשה את זה".

אביה של לי קורזיץ לא הרבה בדיבור אחרי האכזבה: "אני אומר רק דבר אחד, היא תותחית. זה בסך הכל ספורט, הילדה תותחית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully