וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתלטיקה: תאופיק מחלופי נזרק מהאולימפיאדה והוחזר

הרץ האלג'יראי, שסיים ראשון במקצה בחצי גמר 1,500 מ', הושעה לאחר ש"לא גילה מאמץ" במוק' 800, אך הוחלט להחזירו

תאופיק מחלופי רץ אלג'יראי. Anja Niedringhaus, AP
ירוץ ב-1,500 מטר בכל זאת? מחלופי/AP, Anja Niedringhaus

בלגאן גדול סביב הרץ האלג'יראי בן ה-24 תאופיק מחלופי. האלג'יראי נזרק היום (שני) מהאולימפיאדה בצורה מעוררת מחלוקת, כשהסיבה היא חוסר מאמץ ולאחר מכן הודיע הוועד האולימפי הבינלאומי כי החליט להחזירו. "אחרי שקיבלנו ראיות רפואיות, הוחלט לבטל את ההשעייה של מחלופי", נמסר מהוועד האולימפי הבינלאומי.

מחלופי, שסיים במקום הראשון במקצה חצי הגמר שלו ב-1,500 מטר אתמול, נאלץ להשתתף גם בריצת 800 מטר היום אך נטש אותה לאחר 200 מטר. הוועד האולימפי הבינלאומי כתב בהודעה כי מחלופי "לא השקיע מאמץ מספק ולכן הוא סולק מכל התחרויות.

מחלופי יצא בריצת ה-800 משביל מספר חמש, אבל מהר מאוד איבד את שאר הרצים ואז עצר את הריצה באמצע. "השופט החליט שמחלופי לא השקיע מאמץ מספק ולכן החליט להשעות אותו מכל התחרויות באולימפיאדה הנוכחית", נכתב בהודעה הרשמית של הוועד האולימפי. יחד עם זאת, בהודעה של הוועד האולימפי צויין כי מחלופי יוכל להשתתף בגמר ריצת 1,500 מטר ביום שלישי אם יספק מכתב מרופא שיוכיח כי לא היה כשיר לריצת ה-800.

ראש המשלחת האלג'יראית מוחמד אזוג הגיב לידיעה ואמר לרויטרס: "התאכזבנו מאוד שספורטאי גורש מהמשחקים עוד לפני שניתנה לו ההזדמנות להגן על עצמו. זה מה שמדאיג אותנו כיוון שכרגע אנחנו יודעים שהוא פצוע בברך ולקחנו אותו למרפאה. אחרי שהרופא יבדוק אותו והוא יעבור בדיקת רנטגן, נוכל לדעת אם הוא יוכל לקחת חלק בתחרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully