וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צופה שיכור זרק בקבוק על בולט, והוכה על ידי ג'ודוקא

משטרת לונדון עצרה אדם שזרק בקבוק פלסטיק למסלול, ג'ודוקא מהולנד סיפרה: "הרבצתי לו". וגם: יוסאין בולט, שחצן או אגדה?

קרדיט: ערוץ 1 עריכה: מיכאל ברגמן

לא במקרה יוסאין בולט הוא הספורטאי האולימפי המפורסם בעולם. האצן הג'מייקני, שזכה אתמול (ראשון) שוב בריצת ה-100 מטר היוקרתית, מתנהג כבר שנים בשחצנות, מתרברב בהנאה גלויה, מדבר על עצמו בגוף שלישי, ובכל פעם מצדיק את זה. בכל פעם הוא מתעלה ברגע האמת, ומספק תוצאה מדהימה.

אומנם 80 אלף איש "בלבד" זכו אתמול להיות באיצטדיון האולימפי בלונדון ולראות את הניצחון של בולט, אבל המארגנים טענים שלמעלה מ-2 מיליון איש הגישו בקשה והשתתפו בהגרלה לרכישת כרטיס לערב הספציפי הזה, כמות כמעט כפולה מאשר בכל שאר הימים באולימפיאדה. "הוא שואו-מן", אומר עליו ג'סטין גאטלין, שנכנע לו ללא תנאי, "האם הוא שחצן? האם הוא יהיר? אני לא בטוח. עובדה שאנשים משלמים הרבה כסף בשביל לראות אותו".

גאטלין הודה ש"התמודדתי מול אתגר עצום, כנגד כל הסיכויים, אבל הטוב ביותר ניצח", בעוד טייסון גיי סיכם ש"ניסיתי, בנאדם, ניסיתי לתת את כל מה שיש לי". בולט עצמו נשאל אחרי המירוץ שלו האם הוא רואה את עצמו כאגדה. "האם אני צריך לענות על השאלה הזאת?", ענה בחיוך.

כמובן שההשוואה היא למייקל פלפס, שזכה במדליה האולימפית ה-22. בולט לא מפריד את עצמו מהגדולה של השחיין. "פלפס הוא אגדה", אמר בולט, "הוא באמת עשה דברים גדולים עבורו ועבור מולדתו. הוא ואני העלינו את הרף עבור המון ספורטאים והפכנו את הענף שלנו לאפילו טוב יותר".

נעצר אדם שזרק בקבוק על המסלול

אדם שזרק אתמול בקבוק על המתחרים בגמר ריצת ה-100 מטר באיצטדיון האולימפי נעצר על ידי משטרת לונדון, והוא עשוי לרצות זמן מאסר. שניות לפני יריית הזינוק, כשהפיינליסטים כבר עמדו על האדנים, נזרק בקבוק הפלסטיק לאזור של בולט על ידי אדם שכנראה היה שיכור. על פי המשטרה, הוא גם קייל וגידף את המשתתפים בטרם השליך את הבקבוק. "לא שמתי לב לזה, רק שמעתי על זה אחר כך", אמר לאחר מכן בולט.

לרוע מזלו של הצופה, מי שישבה לידו הייתה הג'ודוקא ההולנדית אדית בוש, שטענה בטוויטר שהיא ישבה באיצטדיון ממש על קו הזינוק, ראתה את האדם שזורק, והכתה אותו באופן אישי. "אני לא מאמינה", היא כתבה, "שיכור אחד לידי זרק בקבוק למסלול. הרבצתי לו. חוסר כבוד, זה מכעיס". גסטין גאטלין אישר שראה את "הסחת הדעת הזאת", כדבריו, "אבל במצבים כאלה כולך בתוך המסלול".

בקבוק נזרק על המסלול האולימפי, גמר 100 מטר, לונדון 2012. TheMarker
יילך לכלא? הבקבוק שהושלך/TheMarker
משטרת לונדון עוצרת את החשוד בזריקת בקבוק על המסלול בריצת ה-100 מטר. רויטרס
קילל, השליך, קיבל מכות, ונעצר. הצופה/רויטרס
הג'ודוקא ההולנדית אדית בוש. רויטרס
זה הכעיס אותה. בוש/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully