וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוחם הטקוואנדו התפרנס כבעלים של בית בושת

לקט ידיעות לונדון: לוחם מניו זילנד מצא פרנסה מוזרה, פטמה בכדורמים הרגיזה את צופי NBC, אלוף האופניים שחגג והשתכר

מה ספורטאים לא עושים בימינו בשביל להגיע לאולימפיאדה? לוחם טקוואנדו מניו זילנד מספר שכדי לממן לעצמו את הדרך ללונדון 2012, הוא פתח בית בושת בבירה אוקלנד. הכישלון של לוגן קמפבל בבייג'ינג 2008 עלה לו 120 אלף דולר, שהושקעו בנסיעות, אימונים וציוד. לאחר מכן העריך קמפבל שארבע שנים נוספות של אימונים ללונדון יעלו לו 200 אלף דולר נוספים. אז מה עושים?

כבר ב-2009 הוא הוא החליט לפתוח בית בושת, והידיעות על הספורטאי האולימפי שבחר בענף הזה עוררה הדים. בניו זילנד סערו הרוחות מההחלטה מעוררת המחלוקת, וכמובן שרשויות הספורט לא אהבו את זה. אומנם בתי בושת הם חוקיים בניו זילנד, כל עוד הם עומדים בדרישות החוק, אבל הוועד האולימפי של המדינה שלח לו מכתב שביקש ממנו להפסיק את הקישור בין זנות לבין מימון לאולימפיאדה, או שהם יתבעו אותו.

לאחר מכן, ולא בעקבות המקרה הזה, רשויות הספורט נתנו הקצבה גדולה לטקוואנדו, ומורגן מכר את בית הבושת שלו ב-2011. כשנשאל על זה אתמול, הוא התעקש שלא מדובר בזנות כמו שאנשים מכירים ממדינות עניות. "אצלנו בניו זילנד זה עסק מכובד", הוא אומר, "הייתי חייב לעשות כסף, ואני לא מתחרט על זה".

*** אלפי תלונות נשלחו בארה"ב לרשת NBC, אחרי שידור של משחק כדורמים, שבו נחשפה פטמה לאחת המשתתפות. זו לא הפעם הראשונה שסצינה שכזאת קורית בכדורמים, שידוע כענף אלים ואגרסיבי, אך בארה"ב השמרנית לא אהבו לראות שניות ארוכות שבהן לאחת המשתתפות נחשף החלק העליון.

*** בראדלי וויגינס, אלוף הטור דה פראנס שזכה אתמול במדליית זהב עבור בריטניה במירוץ האופניים, הודה אתמול למעריצים בטוויטר: "איזה יום נפלא, אני מודה לכם על כל הברכות, אני כרגע שיכור מת".

*** נבחרת ארה"ב בחתירה זכתה היום במדליית זהב, ובארה"ב מציינים בגאווה: לא רק שהן לא רשמו הפסד כבר שמונה שנים ברציפות, מתברר שלחלק משמונה החותרות יש עבר אקדמי מפואר. קרין דייויס מחזיקה תואר מאוניברסיטת הרווארד, ומשלימה תואר משפטים בקולומביה. קרולין לינד סיימה תואר בפרינסטון, והשלימה תואר שני בראיית חשבון מריידר. אסתר לופגרן מחזיקה בתואר בכלכלה בהרווארד, ושאר החותרות למדו באוניברסיטאות כמו פרינסטון, ברקלי וייל. מרשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully