וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד שערוריית שיפוט: סיפורה הטרגי של הסייפת הקוריאנית

שין א לאם הייתה רחוקה שנייה מהגמר, אבל השעון נתקע והיא הפסידה. הקוריאנית השבורה עלתה לקרב על הארד, ושוב נוצחה

חובבי הספורט קיבלו אתמול (שני) בסערה את שערוריית השיפוט המתוקשרת בתחרויות ההתעמלות, אבל למעשה אתמול התרחשה שערורייה דרמטית לא פחות, עם החלטה מעוררת מחלוקת לא פחות, עם ספורטאית קוריאנית שמיררה בבכי דקות ארוכות. זהו סיפורה של הסייפת שין א לאם.

מעשה שהיה כך היה. שין א לאם התחרתה מול בריטה היידרמן הגרמנייה בחצי הגמר, והוליכה עליה בנקודה אחת בקרב על הגמר. על השעון נותרה עוד שנייה אחת למהלך אחרון, שיכול היה לתת לגרמנייה סיכוי אחרון להתקפה נואשת, שאם תצלח, תשלח אותה לקרב על הזהב. הבעיה הייתה שהשעון נתקע (!), והגרמנייה קיבלה תוספת של כמה שניות, שאיפשרו לה לה להשלים את המתקפה שלה ולזכות בניצחון.

כמובן שלאם הקוריאנית והמאמן שלה ערערו על ההחלטה, שהתארכה והתארכה ונמשכה דקות מורטות עצבים. לא רק זה, החוקה גם כפתה על הקוריאנית להישאר בזירה, וכך היא ישבה מרוטת עצבים, לעיני כולם, עם מגבת על ראשה, תוהה אם היא עולה לקרב על מדליית הזהב, או שהיא מפסידה בחצי הגמר.

אחרי ציפייה ארוכה שנמשכה כחצי שעה, שבמהלכה הספורטאית הקוריאנית נראתה שבורה וראשי המשלחת נאלצו לשלם עבור הערעור, ובזמן שהקהל באולם רואה את הוויכוחים הארוכים והמתישים - הוחלט שהגרמנייה ניצחה.

יתרה מזאת, הקוריאנית התבשרה כי עליה לעלות מיד (!) לקרב על מדליית הארד, מאחר שגם ככה הוויכוחים הארוכים גרמו לדחייה בלו"ז. הסייפת ההמומה והמאוכזבת עלתה לקרב מול סון יוג'יי הסינית, והפסידה 15:11. הקהל אומנם הריע לסייפת האומללה, שנותרה בלי כלום אחרי שכבר הריחה את מדליית הזהב, אבל ספק אם זה מנחם אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully