וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט ונבחרת רוסיה זכו במדליית הארד

הישג נהדר למאמן הישראלי: רוסיה גברה 77:81 על ארגנטינה בקרב דרמטי על המקום השלישי. שבד קלע את השלשה המכרעת

ערוץ 1 - אולימפיאדה

אף לא אחד מספורטאי ישראל שהתחרו בלונדון הצליח לזכות במדליה אולימפית, אך ישראלי אחר, דיוויד בלאט, שהתחרה עבור רוסיה, עשה את זה בענק. בלאט, המאמן הישראלי של נבחרת רוסיה בכדורסל, השלים היום (ראשון) טורניר נהדר והישג אישי מרשים, לאחר שנבחרתו זכתה במדליית הארד אחרי ניצחון 77:81 על ארגנטינה העיקשת.

עבור בלאט זה הישג מרשים, לאחר שבעבר כבר זכה עם רוסיה באליפות אירופה ולקח מדליית ארד ביורובאסקט האחרון. לאור הישגיו, משעשע להיזכר כיצד בעבר היה מועמד לאימון נבחרת ישראל בכדורסל, אבל מועמדותו נפסלה מאחר שלא החזיק בתעודת מאמן.

רוסיה, שפספסה מקום בגמר אחרי שהפסידה לספרד בחצי הגמר, כבר פתחה פער דו ספרתי ברבע השלישי, אך ארגנטינה ביצעה קאמבק מרשים בדרך לסיומת צמודה. רק התעלות אדירה של אלכסיי שבד השאירה את הניצחון אצל הרוסים.

שחקני נבחרת רוסיה בכדורסל חוגגים מול ארגנטינה. רויטרס
הישג ענק. שחקני רוסיה חוגגים/רויטרס

רבע 1

קירילנקו פתח את המשחק טוב עם שלשה וסל נוסף, כששלשה נוספת של שבד העלתה את רוסיה ל- 4:8. ג'ינובילי להט עם 8 נקודות ושמר את ארגנטינה בתמונה, כשגם פרידזון עם 7 נקודות הוריד את רוסיה בפיגור 20:19 בסיום הרבע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

רבע 2

דלפינו החל את הרבע השני בטירוף, כשסל נוסף של גוטיירז העלה את ארגנטינה ל-21:27, כשבלאט הזעיק פסק זמן. שתי שלשות של שבד וחריאפה השוו שוב את התוצאה. קירילנקו עם שני סלים קלים במתפרצת העלה את רוסיה ליתרון של שש נקודות, 27:33. ארגנטינה התקשתה להשיג סלים, אך שתי שלשות רצופות של ליאו גוטיירז הביאו לשיוויון 33. שלשה של שבד עם השריקה למחצית הורידה את רוסיה ביתרון 38:40.

שחקני נבחרת רוסיה כדורסל. רויטרס
התעלות נהדרת שלו הביאה את הניצחון. שחקני רוסיה חוגגים עם אלכסי שבד/רויטרס

רבע 3

מטווח השלשות נמשך, כשפריג'יוני ונוצ'יוני קלעו מצד אחד, ושבד קלע שלשה משלו בצד השני. סקולה התקשה מתחת לסלים מול הגבוהים הרוסים, וסל נוסף של קירילנקו העלה את רוסיה ל- 48:53. פרידזון קלע שש נקודות נוספות, וסל של מוניה במתפרצת העלה את רוסיה ליתרון דו ספרתי, 50:61. ארגנטינה חזרה מפסק הזמן עם אנרגיות חדשות וצימקו את ההפרש ל-4 נקודות בסיום הרבע.

מאנו ג'ינובילי, קרלוס דלפינו, שחקני נבחרת ארגנטינה. רויטרס
סיום מאכזבת לקריירה מדהימה בנבחרת ארגנטינה. ג'ינובילי מתקשה לעכל את ההפסד/רויטרס

רבע 4

סקולה הוריד את ארגנטינה לפיגור בנקודה אחת בלבד בפתיח הרבע הרביעי. ג'ינובילי השווה את התוצאה לאחר זמן רב בו הוליכו הרוסים. שבד נכנס לעניינים וקלע שבע נקודות רצופות שהעלו את רוסיה ליתרון חמש נקודות, ארבע דקות לסיום. שלשה של ג'ינובילי העלתה את ארגנטינה ליתרון 71:72 שהשלים את הקאמבק. שבד המשיך לקחת את המשחק על עצמו\ וקלע פעמיים מהקו כדי להשוות ל- 74:74.

שבד החטיא שלשה, אך פרידזון דייק פעמיים מהקו כדי לעלות את רוסיה ליתרון נקודה, 76:75, אך סל ענק של ג'ינובילי העלה את ארגנטינה ליתרון, 40 שניות לסיום. שבד קלע עוד שלשה ענקית ונוצ'יוני החטיא שלשה פנויה. שבד חטף ופרידזון סגר עניין עם ליי אפ קל והעניק מדליית ארד אדירה לדיוויד בלאט ורוסיה.

אלכסיי שבד הצעיר רשם משחק אדיר עם 25 נקודות ו-7 אסיסטים, כשלקח את רוסיה על גבו ברבע האחרון. קירילנקו הוסיף 20 נקודות באחוזים טובים, וגם הוריד שישה ריבאונדים, כשויטאלי פרידזון הוסיף 19 נקודות שקטות ויעילות.

בארגנטינה, ג'ינובילי ניסה בכל כוחו עם 21 נקודות, וגם אנדרס נוצ'יוני רשם משחק טוב עם 16 נקודות. דלפינו הוסיף 15, ואילו לואיס סקולה סיים משחק מעט מאכזבת עם 11 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully