וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס: "לא קונה את זה שספרד נחלשה"

ארה"ב וספרד דרוכות לקראת הגמר (17:00, ער' 1), שיהווה שחזור של הגמר בבייג'ינג. גאסול: "זו הזדמנות ענקית בשבילנו"

גמר טורניר הכדורסל בבייג'ינג 2008 העניק לנו משחק נהדר בין שתי הנבחרות הטובות בעולם: ארצות הברית וספרד, והיום (ראשון, 17:00) ארבע שנים לאחר מכן, נקבל שחזור של הגמר ההוא בגמר לונדון 2012. ארצות הברית מגיעה למשחק לאחר טורניר נינוח, מה שאי אפשר לומר על נבחרת ספרד. בעוד שארצות הברית הביסה את כל יריבותיה למעט ליטא שהקשתה עליי, ספרד עברה דרך חתחתים לגמר ואף נזקקה להפסד שנוי במחלוקת מול ברזיל בשלב הבתים, זאת על מנת שלא להיפגש עם ארצות הברית בחצי הגמר.

למרות זאת, לברון ג'יימס סמוך ובטוח כי הספרדים הם יריבה ראויה: "ספרד הנוכחית טובה יותר מזו ששיחקה מולנו ב-2008. אני לא קונה את זה שאומרים שספרד נחלשה, זה בדיוק מה שאומרים תמיד על בוסטון ב-NBA. אומרים שהם פצועים, שהם זקנים ולא יכולים להתחרות, ולפתע הם מגיעים לגמר המזרח", אמר קינג ג'יימס.

גם קווין דוראנט, משוכנע שהניצחון הקליל 78:100 שהוא וארצות הברית רשמו על חשבון ספרד ימים ספורים לפני פתיחת הטורניר. "הם כנראה מנסים לעבוד עליכם. הם קבוצה מאוד, מאוד טובה. הם משחקים חזק, הם תחרותיים, ככה שזה לא הולך להיות טיול בפארק עבורנו".

כרמלו אנתוני נשמע נרגש במיוחד לקראת הגמר: "זו הפעם השנייה שאשתתף בגמר אולימפי, אבל רמת ההתרגשות היא בהחלט בשיא. לא משנה לנו באיזה הפרש זה יהיה, אבל אנחנו רוצים לנצח. בין אם ננצח בנקודה ובין אם ננצח בהפרש גדול יותר, נמשיך להאמין שאנחנו טובים יותר מהנבחרת שהייתה לנו ב-2008".

פאו גאסול, שהתבשר רק לאחרונה כי יישאר בלייקרס ולא יעבור בטרייד, מוכן לאתגר ומייחל לעקיצה של ספרד: "זו הזדמנות ענקית בשבילנו. מעטים הם האנשים שמקבלים את ההזדמנות להשתתף בגמר אולימפי, כך שאנחנו ברי מזל לעשות זאת פעמיים ברציפות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully