וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפעם האחרונה שבלייק הכניע את בולט

לקראת גמר ה-200, מדור הקליפים חוזר כמה חודשים אחורה, לניצחונות האדירים של העילוי הצעיר במבחנים האולימפיים בג'מייקה. וגם: הרצה הסעודית ממשיכה לרגש

אין ספק שהאירוע הבולט הערב (חמישי) בלונדון יהיה פעם נוספת הדו-קרב המרתק בין יוסאין בולט ויוהאן בלייק. בגמר ה-100 מטר בולט סיפק הצגה בלתי רגילה בדרך לזהב, אולם כעת כבר קל לשכוח כי לפני מספר שבועות ידו של בלייק היתה על העליונה, במבחנים האולימפיים בג'מייקה:

הקליפ שראיתם היה כמובן הריצה ל-100 מטר, אולם גם במרחק הכפול העילוי הצעיר עלה על הפנומן ושיאן העולם, כפי שמיד תראו. האם היום נקבל סנסציה דומה?

הרגע המרגש של אירועי אמש היה בלי ספק במוקדמות הריצה ל-800 מטר אצל הנשים, שם שרה עטאר הסעודית - האישה הסעודית השניה בלבד שמגיעה לאולימפיאדה - סיימה אחרונה בפער מביך משהו, וזכתה לתשואות רמות מהקהל. את הקטע ההוא בוודאי ראיתם, אך הראיון שהגיע מיד לאחר מכן מרגש לא פחות. באמת:

האם מקסיקו תוכל להדהים את ברזיל בגמר הכדורגל? לא בטוח כלל. אם שואלים את פרשן ה-BBC, גארת' קרוקס, הרי שהברזילאים משחקים במערך מיוחד למדי של 4-2-1-3-1, וכולם יודעים שלא קל לנצח נבחרת עם 11 שחקני שדה:

אין ספק שהאולימפיאדה הנוכחית היא האינטראקטיבית מכולן. אלא שמה קורה כאשר המצלמות נמצאות בשום מקום, ואתה בסך הכל רוצה להתאמן בשקט? לספורטאי הנורבגי הזה התשובות:

אפשר להפסיק לחפש: מצאנו את האוהדת הכי מוזרה של השבוע.

ונסיים עם ענף ספורט נוסף שלא זכה להגיע לאולימפיאדה: הגמר המרתק במציאת קליטה בפלאפון.

למדורים קודמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully