וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שערורייה בבדמינטון: חשד שארבעה זוגות הפסידו בכוונה

מבוכה בלונדון אחרי שארבעה זוגות נשים, שכבר העפילו לרבע הגמר, ניסו להפסיד בכוונה כדי לקבל הגרלה טובה בשלב הבא

ענף הבדמינטון מספק שערורייה גדולה בלונדון: לא פחות מארבעה צמדי נשים שמשתתפים במשחקים האולימפיים בלונדון צפויים לעמוד לדין בעקבות האשמה לפיה הם לא התאמצו במשחקים שלהם. מדובר בשני צמדים דרום קוריאנים, צמד מסין ועוד אחד מאינדונזיה. הסיבה לחוסר המאמץ הייתה כדי לזכות להגרלה טובה יותר בשלב הנוקאאוט של התחרות.

כאמור כל ארבעת הזוגות כבר העפילו לשלב רבע הגמר, כאשר במשחק בין הסיניות יו יאנג ו-וונג שיאולי לדרום קוריאניות ג'ונג קיואנג-יון וקים הא-נה זכו שני הצמדים לשריקות בוז באולם בוומבלי. אפילו השופט עצמו התערב והזהיר את השחקניות שהחטיאו כדורים בכוונה. בסופו של דבר הדרום קוריאניות ניצחו את המשחק שנמשך 23 דקות בלבד, 14:21, 11:21.

בעקבות ההפסד של הסיניות, שני הצמדים הסינים שמשתתפים בתחרות יוכלו להיפגש אך ורק בגמר. המאמן של הצמד הדרום קוריאני סונג האן-קוק ניסה להסביר: "הסיניות החלו בזה. הם עשו את זה ראשונות. עניין ההגרלה מסבך את העניינים. הסיניות לא רצו לפגוש את הזוג הסיני השני בחצי הגמר, הן לא רצו שזה יקרה. האיגוד צריך לעשות משהו לגבי זה".

ואיך מסבירות את העניין הסיניות? יו יאנג: "למעשה היריבות היו חזקות מאוד. זו הייתה הפעם הראשונה ששיחקנו נגדן ומחר מתחיל שלב הנוקאאוט. מאחר וכבר העפלנו, שמרנו על הכוח לשלבים הללו". דבר דומה קרה גם במשחק שנערך לאחר מכן בין הא ג'ונג-יון וקים מין-ג'ונג מדרום קוריאה למייליאנה ג'והארי וגרייסיה פולי מאינדונזיה. בעקבות המקרה, בהתאחדות הסינית הודיעו כי יפתחו בחקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully