וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסאין בולט פרש מהדיימונד ליג במונאקו

שיאן העולם לחוץ? מאמנו של בולט הודיע כי הג'מייקני, שהפסיד לבלייק, סובל מפציעה קלה ולא יקיים תחרות רשמית עד לונדון

כנראה שיוסאין בולט עדיין בהלם מההפסד שלו ב-100 וב-200 מטר במבחנים בג'מייקה, והיום (חמישי) מתברר כי שיאן העולם פרש מהמירוץ האחרון לפני תחילת המשחקים האולימפיים, ולא ישתתף בתחרות הדיימונד ליג שהיה רשום אליה ב-20 ביולי, כשמאמנו הגדיר את סיבת הפרישה כפציעה קלה.

בולט אמור היה לרוץ בתחרות ל-200 מטר, אבל לדברי מאמנו הוא יעבור טיפולים לפני האולימפיאדה. בכל מקרה, הג'מייקני הבהיר שהפרישה הזו לא תמנע ממנו להשתתף בתחרויות בלונדון שבהן הוא ינסה להגן על תאריו. בולט נפצע במהלך המבחנים הג'מייקנים לאולימפיאדה בברכו וכעת כאמור הוא ינסה להתאושש.

כזכור, במהלך המבחנים הג'מייקנים סיים בולט פעמיים במקום השני אחרי יוהאן בלייק. הוא קבע 19.83 ב-200 מטר לעומת 19.80 של בלייק, ובמחצית המרחק הוא קבע רק 9.86 לעומת 9.75 של אלוף העולם.

מאמנו של בולט, גלן מילס, סיפר: "אחרי הערכת מצב שקיימנו, נאלצתי להודיע על הפרישה של בולט מהדיימונד ליג במונאקו כדי לאפשר לו מספיק זמן לטיפולים, אימונים ולהתכונן למשחקים האולימפיים בלונדון". בולט עצמו הוסיף: "אני שמח שהבטחתי את המקום בנבחרת ג'מייקה למרות האתגר. אני אהיה בלונדון כדי להגן על התארים שלי ב-100, 200 וב-4X100 מ'. אני מודה לכולם על התמיכה".

לונדון 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully