וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המופע הגדול בתבל

וואלה! ספורט גאה להציג את מדור הקליפים היומי שילווה אתכם באולימפיאדה הקרובה. והפעם: פאשלות, שירים וספק-נאציזם

זהו זה, חברים וחברות, אולימפיאדת לונדון 2012 יצאה אמש (שישי) לדרך אחרי אחד מטקסי הפתיחה המושקעים אי פעם. וממש כמו ביורו 2012, שנראה כאילו התרחש לפני חודשים רבים, אנחנו כאן בוואלה! ספורט נספק לכם מדי יום את הקליפים המשעשעים, המרגשים והמוצלחים ביותר מעוד אירועי ספורטיבי ענק. נתחיל, ברשותכם, עם האיש שאחראי על טקס הפתיחה המדהים בו צפינו, דני בויל. כך נשמע יוצר הסרטים המוערך ("טריינספורטינג", "נער החידות ממומבאי") שעות ספורות לפני טקס הפתיחה:

אלא שגם בטקס המושקע והמיוחד הזה היו כמה קטעים מעט מוזרים. באינטרנט עדיין מנסים להבין מה היתה כוונתו של הבחור הגרמני הזה, שמצדיע במועל יד כשהמשלחת של גרמניה צועדת בטקס הצגת הנבחרות. תחליטו אתם מה זה אומר, ושימו לב לתגובה של ראש עיריית לונדון, בוריס ג'ונסון והדוכסית קמילה, בפינה השמאלית העליונה של המסך:

ומכאן לקליפ מעט משעשע יותר: שר התרבות הבריטי ג'רמי האנט התבקש על ידי צוות טלוויזיה מקומי לצלצל בפעמון שלו לרגל פתיחת המשחקים, וזה מה שקרה:

אתם בטח יכולים לנחש מה קורה כשעשרות אלפי אנשים יוצאים מהאצטדיון האולימפי ומנסים להגיע הביתה: נכון, פקקים גדולים, ועומס אדיר בתחנת הרכבת. אז מה עושים בלונדון עד שהרכבת מגיעה? שרים "היי ג'וד" ו-"מיי וויי", כמובן. איזה יופי:

אחת האתלטיות שתקפוץ ממש בקרוב לבריכה היא ליסל ג'ונס האוסטרלית. לפני כמה ימים התקשורת האנגלית, איך לא, פרסמה כמה תמונות לא ממש מחמיאות של האלופה האולימפית, ואף תהו האם כך צריכה להיראות ספורטאית מובילה. לשיפוטכם:

אתם יודעים מה סוד ההצלחה של נבחרת הנשים של ארצות הברית בכדורגל, אחת הפייבוריטיות הגדולות ביותר בטורניר למדליית זהב נוספת? כישורי שירה עילאיים. טוב, בערך:

ואם בשירים עסקינן, זו הזדמנות לא רעה להתוודע לשיר הרשמי של אולימפיאדת לונדון 2012: Survival, של להקת מיוז:

ולסיום, זה הזמן לתת קצת כבוד לספורטאים המופלאים שלא זכו להעפיל לרגע השיא של האתלטיקה העולמית בשנים האחרונות:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully