וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסאין בולט: "אני כבר אגדה, האתלט החי הגדול בעולם"

האצן חגג בדרכן את הזכייה בזהב ב-200 מטר, וסגר חשבון עם קארל לואיס שרמז שהג'מייקנים מרמים: "איבדתי כל כבוד אליו"

ערוץ 1 - אולימפיאדה

צפו בריצה של יוסאין בולט באדיבות ערוץ 1, עריכת תקציר: מיכאל ברגמן

יוסאין בולט אצן ג'מייקני. רויטרס
לא שומר על צניעות והאמת שהוא גם לא חייב. בולט/רויטרס

יוסאין בולט קבע הערב (חמישי) עוד היסטוריה. האצן הג'מייקני זכה במדליית הזהב השנייה שלו באולימפיאדת לונדון 2012, הפעם בריצה ל-200 מטר, כשעצר את השעון על 19.32 שניות. בולט, שהקדים שני חברים מארצו בדמות יוהאן בלייק ו-וורן ווייר, הפך לאצן הראשון בהיסטוריה שמשלים זכייה בשתי מדליות אישיות באתלטיקה בשתי אולימפיאדות רצופות.

בטקס חלוקת המדליות, נעמדו כ-80 אלף הצופים באצטדיון האולימפי בלונדון על הרגליים והעניקו כבוד עצום לבולט, שאמר עוד לפני כן: "זה היה קשה יותר ממה שציפיתי, הרגשתי את הלחץ בסיבוב והייתי חייב להתרכז. אבל זה רגע נהדר, בשביל זה באתי. היו לי זמנים קשים לפעמים, אבל כל העבודה הטובה וההקרבה השתלמו. זו הרגשה נהדרת עבורי. אמרתי שאני רוצה להיות אגדה בחיי, ואני חושב שהשגתי את זה. עכשיו אני האתלט החי הגדול בעולם, באותה קטגוריה עם מייקל ג'ונסון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
קארל לואיס אתלט עבר. Evan Agostini, GettyImages
בולט: "הוא פשוט מחפש תשומת לב". לואיס/GettyImages, Evan Agostini

על ההישגים שלו ושל בני ארצו, שזכו בשלושת המקומות הראשונים בריצה ל-200 מטר ובשני המקומות הראשונים בריצה ל-100 מטר, אמר בולט: "הראינו לעולם שאנחנו הכי טובים, והשנה לקחנו צעד אחד קדימה. זה נהדר לראות את החבר'ה שמתאמנים איתי זוכים גם כן. אני ממש שמח בשביל וורן ווייר, שהוא צעיר, וזו אולימפיאדה ראשונה שלו, בשבילו לזכות בארד זה פשוט נהדר".

לאחר מכן התפנה בולט לסגור חשבון עם קארל לואיס, שרמז שהספורטאים הג'מייקנים פורחים על המסלול הודות לבדיקות סמים פחות קפדניות מבמדינות אחרות: "הדברים שהוא אמר פוגעים באתלטים רבים, ואני חושב שהוא פשוט מחפש תשומת לב כי אף אחד לא מדבר עליו יותר. איבדתי את כל הכבוד שלי אליו, וזה ממש מרתיח אותי".

כשנשאל האם הוא מתכוון להגן על התארים שלו גם באולימפיאדה הבאה בריו 2016 אמר בולט: "אני קיבלתי את הזמן שלי, ויהיה קשה לשחזר את מה שעשיתי, אבל בחיים הכל אפשרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully