וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הג'ודוקא שאכל "ספייס קוקי", הקפריסאי שעשה היסטוריה

לקט לונדון: מתיחות דיפלומטית בין סין לקזחסטאן על רקע משקולות, מתאגרפת שהיא נערת שער, מדליה ראשונה לקפריסין

*** מתיחות דיפלומטית בין סין לקזחסטאן על רקע שתי מדליסטיות אולימפיות, כשבשתי המדינות טוענים שהזוכות הן אזרחיות שלהן, אחרי שגרפו מדליות זהב. מדובר במאייה מאנזה וזולפיה צ'ינשאלו, שהביאו זהב לקזחסטאן בהרמת משקולות במשקלים עד 53 ק"ג ו-63 ק"ג.

קזחסטאן נהנית מהאולימפיאדה הטובה בתולדותיה, כשהיא זוכה בינתיים בשש מדליות זהב. הנשיא מעניק מענק על סך 250 אלף דולר עבור כל זוכה, שמכונה על ידיו "הבנים של האומה". למרות זאת, גורמים רשמיים בסין טוענים שה"בנות של האומה" בכלל נולדו בסין, ורק עברו להתאמן במדינה השכנה.

"שתי הנשים קזאחיות, הן מגיעות מקזחסטאן, גרות בקזחסטאן וזכו בזהב עבור קזחסטאן", אמר ראש המשלחת הקזאחית. מנגד, יש לציין שבפרטים הרשמיים של המשלחת הקזאחית ללונדון רשומים פרטים אחרים מאשר אלה שרשומים באיגוד המשקולות של קזחסטאן. הסינים טוענים שאלה שונו כדי לסלף את העובדות.

*** פבלוס קונטידס הפך היום לקפריסאי הראשון שזוכה במדליה אולימפית, לאחר שזכה במדליית כסף בדגם לייזר. השייט בן ה-22 מלימאסול עוד קיווה לזכות בזהב, אבל טום זסלינגסבי האוסטרלי הקדים אותו ולקח את המקום הראשון. כבר ביום שבת קונטידס הבטיח מדליה, וסיפר: "זה היום המאושר בחיי, אני כל כך גאה".

*** על אף שתחרויות הג'ודו הסתיימו, ג'ודוקא מארה"ב הורחק היום מהאולימפיאדה לאחר שנמצא בדמו שאריות של מריחואנה. ניקולס דלפופולו, שסיים שביעי במשקל עד 73 ק"ג, טוען שלא עישן במהלך המשחקים, והמריחואנה היא זכר לעוגייה שאכל לפני המשחקים, ומתעקש שלא ידע שהיא מכילה מריחואנה. דלפופולו התנצל בפני ראשי המשלחת האמריקאית, וטוען שהוא מובך מהטעות.

*** מרלן אספרנזה הפכה היום לאמריקאית הראשונה שמנצחת קרב איגרוף באולימפיאדה, לאחר שגברה על יריבה מוונצואלה. כמו כן, בארה"ב התגאו שהמתאגרפת בת ה-22 היא גם הראשונה שהופיעה על שער מגזין, לאחר שכיכבה בעבר במגזין "פיפל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully