וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק באולימפיאדה

איפה עוד תמצאו קלעית ממאלזיה שמתחרה בחודש השמיני להריונה? מדור הקליפים מצדיע, ומתכונן למשחק של הדרים טים

אולימפיאדת לונדון 2012 מעבירה הילוך. לאחר טקס פתיחה מרהיב ויום רשמי ראשון של תחרויות, בהחלט ניתן להגיד כי חובבי הספורט בעולם הולכים לקראת חוויה מאוד מיוחדת בשבועיים וחצי הקרובים. את מדור הקליפים היומי שלנו בחרנו לפתוח דווקא עם מישהו שלא נמצא בלונדון: הכדורסלן האמריקאי בארון דייויס, שזכה לייצג את מדינתו רק באליפות העולם הכושלת ב-2002. כך או כך, מי שהיה אחד הרכזים המלהיבים ב-NBA בעשור הקודם מנסה להחלים מפציעה קשה ולשוב לפרקט, ועד אז, יש לו די הרבה זמן פנוי. אז איך מנצלים את כל הזמן הזה? עם מבטא בריטי, ותכנית בה הוא בוחר את המתלבשים הטובים והרעים של טקס הפתיחה. בהחלט מוזר:

ואם בכדורסל עסקינן, הרי שגם נבחרת ארגנטינה תפתח את דרכה הערב בטורניר, עם משחק מסקרן מאוד מול נבחרת ליטא. ואם הארגנטינאים רוצים ללכת רחוק, אולי אפילו עד הפודיום, הם יהיו חייבים יכולת שיא ממאנו ג'ינובילי המופלא. אם לשפוט על פי הדרך בה הוא התכונן לפרסומת שאמור היה לצלם עבור חברת "ג'ילט", יש למה לצפות.

ללא דייויס, נבחרת הכדורסל של ארצות הברית תפתח אחר הצהריים את מסעה אל עבר הזהב מול צרפת. הזדמנות לא רעה להיזכר בעשרת המהלכים היפים של החבר'ה האלה מתקופת ההכנה:

הרגע המפחיד והמסוכן של אתמול הגיע ממסלול האופניים. שימו לב לכלב התועה שחוצה את הכביש, וגורם לכמה מרוכבי האופניים הגדולים בתבל לשנות את מסלולם בהחלט של מאית השניה. בנס כולם יצאו מהסיפור הזה בריאים:

והרגע המיוחד ביותר של אירועי אמש בהחלט היה בתחרות ירי ברובה אוויר לנשים, ובו השתתפה נור סוריאני מוחמד טאיבי, המייצגת את מלאזיה כשהיא נמצאת בחודש השמיני להריונה. טאיבי אמנם סיימה במקום ה-34 מתוך 56 במוקדמות ולא העפילה לגמר, אך זה ממש לא הופך את סיפורה לפחות מרתק או מיוחד:

משנה לשנה, נראה כאילו הספורטאים השונים לא רק נעשים מוצלחים, מהירים ואתלטיים יותר, כי אם גם אסתטיים יותר. ההנחה הזו בהחלט נתונה לויכוח, ועד שנגיע להכרעה, הנה משחק קצר שג'ימי קימל שיחק עם הצופים שלו לפני מספר ימים: אתלט אולימפי, או כוכב פורנו?

האם ידעתם שבזמן שמאות מיליוני אנשים דבוקים למסך וצופים בנעשה בלונדון, התקיימה בשבוע שעבר בברלין אולימפיאדת ההיפסטרים?

בימים הקרובים נדאג להביא לכם כמה מהפרסומות הטובות ביותר אי פעם למשחקים האולימפיים. לשם שינוי, בחרנו להתחיל דווקא עם הקטע הבא, שהוציאה נייק לאוויר לפני מספר שבועות לקראת לונדון 2012. לא רע בכלל:

למדורים קודמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully