וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפשר לסמוך על קני

23.10.2006 / 5:51

קני רוג'רס, המגיש הותיק של דטרויט, שוב היה עמוד התווך שלה, בניצחון 1:3 על סט. לואיס, שהשווה ל-1:1 בוורלד סירייס

כמה שהדטרויט טייגרס היו צמאים להופעה טובה. קני רוג'רס, המגיש הותיק של הקבוצה שהיה פנומנלי עד כה בפלייאוף, תרם שוב הופעה כוחנית, של שמונה אינינגים וחמישה סטרייקאאוטים ללא ריצת חובה, והנמרים הצליחו לעבור את סט. לואיס עם ניצחון 1:3 ושוויון 1:1 בסדרת הגמר של ה-MLB. המשחק "הוכתם", תרתי משמע, במיני פרשייה שבה התגודדו השופטים לפני האינינג השני, כדי לדון בחומר מסתורי שהיה לרוג'רס על היד באינינג הראשון. בסופו של דבר, החומר לא נבדק, רוג'רס ניקה אותו מידו והמשיך במשחק, סט. לואיס לא התלוננה - והפסידה.

הסדרה עוברת כעת לסט. לואיס, שם צפויים להיפגש אור ליום רביעי האס של הקרדינלס, כריס קרפנטר, וג'רמי בונדרמן או נייט רוברטסון מדטרויט.

דטרויט - סט. לואיס 1:3 (1:1 בסדרה)

מנצח: קני רוג'רס; מפסיד: ג'ף וויבר; שמירה: טוד ג'ונס

כשרק נכנסנו לפלייאוף הזה, נראה היה שהבעיה המרכזית של דטרויט תהיה קני רוג'רס. המגיש בן ה-42 רשם היסטוריית פלייאוף עגומה במיוחד, והרושם היה שהוא יעמוד בין דטרויט לבין המשך לשלבים הבאים. אבל אז באה הסדרה מול היאנקיז, ואחר כך גם המשחק שלו נגד אוקלנד, ורוג'רס הראה שכשהוא בסביבה, השנה הוא לא מתכוון לוותר על התואר. יש לו כעת 24 ושליש אינינגים רצופים ללא ריצת חובה בפלייאוף, רצף שנופל בשני שליש אינינגים מזה של קורט שילינג, שהלך 25 בין 1993 ל-2001.

רוג'רס הכיש חמישה חובטים בשמונה אינינגים, וכמו בסדרות הקודמות, ערבב היטב את הכדורים שיצאו לו מהכפפה. אחר כך נכנס טוד ג'ונס והשלים את העבודה. הוא עשה את זה כמו שבדטרויט למדו להכיר - עם הרבה התקפי לב בדרך, אבל איכשהו הצליח להשיג את האאוט האחרון במשחק.

מנגד עמד ג'ף וויבר. וויבר, סינדרלה בפני עצמו, שיחרר רסן באינינג הראשון ונתן שתי ריצות, שהתבררו כעושות ההבדל במשחק הזה. הוא הגיע לחמישה אינינגים והוצא, כשהבולפן של סט. לואיס עובד, מחזיק את הקרדינלס במשחק אבל לא מצליח לקבל תמיכה התקפית.

אחרי שוויבר הוציא את קרטיס גרנדרסון הגיע קרייג מונרו. מונרו, עם ארבעה הומרים בפלייאוף עד הלילה, לא חיכה יותר מדי. בום ליציע שלא עורר ספק, הומר חמישי באוקטובר הנוכחי ו-0:1 לדטרויט. פלאסידו פולנקו נפסל, ומגליו אורדונייז חבט לסינגל קשתי שדייויד אקשטיין לא הצליח לתפוס. זה הספיק לברנדון אינג' כדי לחבוט פצצה שרק כמעט יצאה אל מעבר לגדר, פגעה בקרקע ומשם בחומה ושלחה את אינג' הביתה - 0:2.

מכאן ואילך זה היה רק רוג'רס, שכמו אנתוני רייס לילה לפני כן, היה בלתי עציר. הוא סילק עשרה קרדינלס רצופים, עד להולכה של ג'ים אדמונדס באינינג החמישי. בתחתית האינינג חבט קרלוס גיין לטריפל, ובמצב של שני אאוטים הכניס אותו שון קייסי עם סינגל הביתה - 0:3.

רוג'רס המשיך לעבוד בסטייל. את שתי החבטות היחידות שלו במשחק הוא רשם באינינג הראשון והשמיני. וזהו. הוא יצא והוחלף על ידי טוד ג'ונס, שבאינינג התשיעי גרם למפלס לחץ הדם בעיר המכוניות לעלות. ג'ונסי הוציא טיק טאק את סקוט ספיזיו ואלברט פוחולס, והתפנה לעשות קצת צרות. סינגל לסקוט רולן לימין. אחר כך חואן אנקרנסיון עלה לבסיס בגלל שגיאה שלו, רולן עבר לבסיס השלישי. אדמונדס חבט לדאבל, רולן בפנים, אנקרנסיון לבסיס השלישי. פרסטון ווילסון - נפגע מהכדור, ממלא את הבסיסים. ואז, רק אז, חבט ידאייר מולינה כדור חלש למרכז, ווילסון נפסל בבסיס השני ושבו נמרים לגבולם. הרד-נק הצליח לסגור את זה.

מיני שערוריה פרצה לאחר האינינג הראשון, כשמצלמות הטלוויזיה חשפו כמות בולטת של בוץ על ידו של רוג'רס. "זה היה רק בוץ, ניקיתי את זה אחר כך", אמר המגיש, אבל בסט. לואיס התרעמו על העניין, מה גם שלאחר ש"ניקה" את זה, הם פשוט לא הצליחו לחבוט. טוני לה רוסה, אולי במטרה לא להישמע לוזר, העדיף להתעלם. השופט אלפונסו מארקז אמר לרוג'רס בעדינות "מה שיש לך על היד, תעלים אותו בבקשה". אז הפרעה מכוונת או סתם בוץ על היד? תלוי, כמובן, את מי שואלים. בשורה התחתונה, רוג'רס יצא דומיננטי והטייגרס יצאו עם ניצחון.

1:1 בסדרה, וכעת שלושה משחקים בסט. לואיס. כריס קרפנטר, האס של הקרדינלס, יהיה זה שיפתח אצלם, כשהשאלה היא במי יבחר ג'ים לילנד במשחק 3, ג'רמי בונדרמן או נייט רוברטסון. בכל מקרה, גמור זה רחוק מלהיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully