וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירת הבארבר

23.10.2006 / 1:30

מגן הבאקנירס החזיר פעמיים לטאצ'דאון, ויחד עם שער שדה עצום של בראיינט הדהימו את פילדלפיה 21:23. סינסינטי עברה את קרוליינה

זה התחיל לא מדהים, אולי קצת חלש, אבל השבועיים האחרונים ב-NFL מחזירים אותה בדיוק למה שרצינו לראות: הפתעות, דרמות ומהלכים מטורפים.

כמה גיבורים היו למחזור (עליהם יפורט בהמשך): רונדה בארבר ומאט בראיינט מטמפה ביי, אלג'י קראמפלר מאטלנטה, היינס וורד מפיטסבורג, היוסטון טקסאנס שהשביתו את ג'קסונוויל, דיימון היוארד והקנזס סיטי צ'יפס שניצחו את סן דייגו וגם... הבפאלו בילס, קבוצה שאם לא הייתה קיימת, היה צריך להמציא אותה.

עוד גיבורים בריי ג'יי

טמפה ביי - פילדלפיה 21:23

דונובן מקנאב אוהב לעשות את זה קשה. לא אחת החזיר העונה מקנאב את האיגלס מפיגורים גדולים, וגם הפעם כמעט שלף קסם מהשרוול, כדי להעניק ניצחון לא מוצדק לנשרים של פילדלפיה. שני גיבורים היו למשחק הזה: רונדה בארבר, שהחזיר שתי חטיפות מידי מקנאב (37 ו-66 יארד) לאנדזון, ועזר לבנות יתרון 0:17 לבאקנירס, ומאט בראיינט, שבבעיטה מדהימה מ-62 יארד הצליח לשמור את הניצחון לבאקנירס, לאחר שפילי הפכה את הפיגור ליתרון 20:21 ממסירה של מקנאב לבראיין ווסטברוק ל-52 יארד, 33 שניות לסיום.

מקנאב סיים עם 302 יארד, שלושה טאצ'דאונים ושלושה איבודים (שהתבררו כיקרים), כשמהצד השני ברוס גראדקובסקי היה ברוטאלי - 13 מ-26 ל-104 יארד. אבל לא איש כגראד-גבר יוותר בקלות על המשחק. עם קצת יותר מחצי דקה על השעון הוא מסר למייקל קלייטון ל-11 יארדים, אחר כך השתחל לתשעה יארדים של ריצה והכין את הקרקע לבעיטת שדה בלתי אפשרית בעליל. זאת אומרת - כמעט, כי מאט בראיינט דפק פצצה מ-62 יארד (שיא הליגה עומד על 63 יארד) עם 0 טיקים בארבר על השעון. 214 יארדים כוללים וטאצ'דאון של ווסטברוק נשטפו באסלה.


קנזס סיטי - סן דייגו 27:30

מרטי שוטנהיימר הוא אחד כזה שבכל פעם שיגידו שהקבוצה שלו פייבוריטית, יעשה מאמץ עילאי להראות שזה לא נכון. הצ'ארג'רס הכניסו עצמם לבור רציני במחצית הראשונה, בה פיגרו 20:6, אבל יצאו מזה בשניה בזכות שתי מסירות של פיליפ ריברס, לאנטוניו גייטס וללדניאן טומלינסון, ואחת של טומלינסון עצמו, שהשוותה ל-27:27 בזכות תפיסה של ברנדון מאנומליונה. אלא שגם לצ'יפס היה בועט עם רגל חזקה. אחרי שהחטיא קודם לכן, לורנס טיינס בעט במדויק מ-52 יארד, וקיי סי השאירה את הניצחון אצלה, והפלא ופלא - נכנסה לתמונת הפלייאוף. 132 יארד על הקרקע ושני טאצ'ים ללארי ג'ונסון, טאצ'דאון במסירה ובתפיסה לטומלינסון, 232 יארד ושתי הבקעות לדיימון היוארד, במשחק מצוין בקנזס סיטי.


ניו יורק ג'טס - דטרויט 24:31

הסילונים עלו למאזן חיובי, וכרגע נראה שרק הם מאיימים על הבכורה של הפטריוטס במזרח. לאון וושינגטון לקח פיקוד על משחק הקרקע של ניו יורק, עם 129 יארד וצמד טאצ'דאונים. 189 יארד, טאצ'דאון ואיבוד לצ'אד פנינגטון, כשמנגד רושם ג'ון קיטנה 269 יארד, שלושה טאצ'דאונים ושני איבודים. הג'טס הובילו 0:14 ו-7:21, ונצחונם הובטח עוד במחצית הראשונה.


מיאמי - גרין ביי 34:24

הפאקרס זכו לקצת עדנה בפלורידה, מול השחקנים המבזים והמתבזים של ניק סייבן. 206 יארד ב-19 מ-35 ומשחק חף מטעויות של ברט פארב(רה) בגרין ביי. 118 יארד לאהמאן גרין על הקרקע ו-93 יארד לדונלד דרייבר באוויר. שניהם רשמו טאצ'דאון. ג'ואי הרינגטון שוב ניסה ללא הצלחה להדביק פיגור, ומסר ל-414 יארד, שני טאצ'דאונים אבל גם שלושה כדורים לידי היריב. 110 יארד וטאצ'דאון למרטי בוקר.

בפאלו, מה היינו עושים בלעדייך?

בפאלו - ניו אינגלנד 28:6

הסיפור שמייצג יותר מכל את הבילס התרחש במהלך הרבע השני. טום בריידי, בדאון רביעי חסר סיכוי, החליט לספוג את הסאק ופשוט נשכב על הקרקע. כל שהבילס היו צריכים לעשות הוא לגעת בו. במקום זאת הסתערו עליו שלושה שחקנים של בפאלו כאילו הוא מטרה נייחת של צה"ל, והחליטו לתת לו את המהלומה הנוספת. זה עלה להם בעבירה, דאון ראשון וטאצ'דאון של קורי דילון (שני שלו במשחק). ניו אינגלנד עלתה ל-3:14 וסגרה עניין (מומחי היו-טיוב ישמחו לתת לכם לינק בתגובות).

אז זו בפאלו, קבוצה עצובה שעושה את החיים של כולם מצחיקים. בריידי והפאטס שייטו לניצחון קל, למרות שחרקו שוב בהתקפה. 195 יארד ושני טאצ'דאונים לקוורטרבק של הפטריוטס. וויליס מגאהי, עם 120 יארדים כוללים, היה היחיד בבילס שניסה לעשות משהו.


אטלנטה - פיטסבורג 38:41 (לאחר הארכה)

איזה משחק ע-נ-ק. נפתח בחדשות שמדאיגות יותר מכל את הסטילרס: בן רות'לסברגר נפצע ברבע השלישי מתיקול של שלושה מגינים, איבד לרגע את הכרתו ונטש את המשחק. לפני כן הוא היה ענק, כשרשם 238 יארד ושלושה טאצ'דאונים. הפאלקונס הובילו 0:7 ואחר כך הפכו פיגור 17:7 ליתרון, ומכאן זו הייתה נדנדה. משחק שיא לאלג'י קראמפלר, הטייט אנד המצוין של הפאלקונס, שקטף שלושה טאצ'דאונים ו-117 יארד.

אחרי שמורטן אנדרסן העלה את הפאלקונס ליתרון 31:38, צ'רלי באץ' מסר להיינס וורד (ענק,171 יארד ושלושה טאצ'דאונים), והחטאת שער שדה של אטלנטה הביאה את המשחק להארכה. דרייב מצויין של מייקל ויק (18 מ-30, 232 יארד, ארבעה טאצ'ים ושני איבודים) הביא את אנדרסן למרחק 32 יארד משער היריב, ומשם הוא לא החטיא. ניצחון ענק לפאלקונס באחד המשחקים המשובחים של העונה.


יוסטון - ג'קסונוויל 7:24

תנו לנו להניח פה קביעה חדה על הג'אגוארס: זוהי הקבוצה הכי רכה, חסרת אופי ואנדר אצ'יברית שיש בליגה. הג'אגוארס לעולם לא יגיעו לכלום, לפחות לא כל עוד ג'ק דל ריו מאמן אותם. לקבל השבתה כזו מיוסטון זו בושה גדולה, בעיקר לקבוצה שבכל שנה "משתפרת", "נהיית טובה יותר", בעלת פוטנציאל". פתפותי ביצים. דייויד קאר זרק ל-224 יארד ושני טאצ'דאונים, כשמהצד השני לא מצליח ביירון לפטוויץ' לעשות כלום, אבל כלום. 125 יארד עלובים ב-14 מ-28 היו התוצרת שלו. 93 יארד וטאצ'דאון לוויל לאנדי על הקרקע, 101 יארד ונגיעה לאנדרה ג'ונסון באוויר. מה עשה מריו וויליאמס, בחירה מספר 1 בדראפט? תיקול, אסיסט והפלה אחת של לפטוויץ'.


סינסינטי - קרוליינה 14:17

הגענו למשחק שלפני המחזור עמד במוקד. הבנגאלס שוב לא שיכנעו, אבל ניצחו כשנתנו לפנת'רס לטעום מהתרופה שהם עצמם רוקחים בכל שבוע ליריבות - משחק מתכתי, צמוד, התעוררות של הקוורטרבק לפרקים וטאצ'דאון בדקות האחרונות. קרסון פאלמר היה איום במחצית הראשונה, אבל בשניה התעורר והוביל את הבנגאלס מפיגור 14:7 לניצחון. טי ג'יי חושמנזאדה תפס את הטאצ'דאון היקר ממרחק של יארד אחד, שמונה דקות לסיום. חטיפה של קווין קייסווירהאן סגרה עניין שלוש דקות לסיום. 238 יארד, שני טאצ'דאונים ואיבוד מכריע לג'ייק דלהום, 126 יארד לסטיב סמית' הכל יכול. פאלמר עצמו סיים עם 240 יארד ב-23 מ-39. 101 יארד לרודי ג'ונסון על הקרקע בסינסי.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

ומה עם החצי הראשון, אינדי?

אינדיאנפוליס - וושינגטון 22:36

כרגיל, במחצית השניה התעוררו הקולטס ואחרי פיגור 14:13 במחצית השאירו אבק ליריבתם עם 23 נקודות ללא מענה. פייטון מאנינג נתן מספרי MVP - 25 מ-35 ל-342 יארד וארבעה טאצ'דאונים, שניים מהם לתופס החביב עליו, מרווין הריסון, שקלט ל-73 יארד, ואחד לרג'י וויין, עם 122 יארד וטאצ'דאון. הרדסקינס צריכים שיפוץ דחוף בעמדת הקוורטרבק (וגם, לא נעים לומר, המאמן) לעונה הבאה, כי את הפלייאוף העונה הם יראו בבית. 226 יארד ושני טאצ'דאונים למארק ברונל, אבל אל תתרשמו, הוא השיג הרבה מהם בטיים דה גארבאז'.


אוקלנד - אריזונה 9:22

נו, בסוף היה צריך לבוא הפראייר שינקה מהריידרס את ה-0 המכוער בטור הנצחונות. הפראיירים שנתנו לשיקגו משחק שהיה אצלם ביד לא הצליחו לפתח מהלך ראוי לשמו, כשמאט ליינארט מסר ב-13 מ-32 ל-203 יארד ושני איבודים. 129 יארד וטאצ'דאון לרנדי מוס, שנזכר שהוא רנדי מוס.


סיאטל - מינסוטה 31:13

בראד צ'ילדרס הכין את הוייקינגס מצוין מול הסיהוקס המגמגמים, שרק בנס לא הפסידו בשבוע שעבר. כל המערכים היו מעולים, מההגנה, בראשות אי ג'יי הנדרסון (תשעה תיקולים והפלת קוורטרבק), ועד ההתקפה, כשצ'סטר טיילור רושם 169 יארד, בהם ריצה לטאצ'דאון של 95 יארד - הארוך בהיסטוריה של הוייקינגס. 127 יארד וטאצ'דאון עלוב למאט האסלבק, שמתגעגע לנוכחות של שון אלכסנדר הפצוע על הקרקע.


קליבלנד - דנבר 17:7

הבראונס הם קבוצה מזוויעה, הברונקוס הם קבוצה שמאותגרת התקפית, אבל ההגנה הנפלאה שלהם לא מפסיקה לעשות את העבודה. טאטום בל רשם 115 יארד וטאצ'דאון, כשהאיש עם השם הכי רדנקי בהיסטוריה של ה-NFL, אלוויס דומרוויל, דופק משחק של שלוש הפלות קוורטרבק ושלושה תיקולים. והנחש? 20 מ-41 ל-209 יארד, טאצ'דאון ואיבוד אווירי לג'ייק פלאמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully