וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרוליינה עורכת ביקור בסינסינטי

21.10.2006 / 16:31

המפגש בין הבנגאלס לפנת'רס יעמוד במוקד המחזור השביעי. פיטסבורג באטלנטה, הג'איינטס בדאלאס וניו אינגלנד מתארחת אצל בפאלו

אם פעם היו לנו ספקות שמישהו מה-NFL קורא את המדור בוואלה!, הרי שעכשיו אנחנו בטוחים. הנה, רק בשבוע שעבר התלוננו כאן כל כותבי הטורים על מחזור אימה, ואז בא יום ראשון וסידר לנו כמה הפתעות מדהימות, בשבוע הכי איכותי שהיה לנו העונה בליגה. 7 מ-13 שבקלות יכול היה להצטמצם לארבעה ניחושים נכונים בלבד. אבל אנחנו מקבלים את הכישלון באהבה, ובלבד שיהיו לנו עוד שבועות כאלה.

האכזבה הגדולה ממשיכה להיות בגזרת METV, שמתבייתת על ה-AFC מזרח, הבית הכי מזוויע לצפיה. וכך שוב ניאלץ לקבל השבוע משחק מהבית הזה. חבל, בעיקר כשיש כל כך הרבה משחקים איכותיים לצפות בהם. שימו לב שהשבוע ישודרו רק ארבעה משחקים, מכיוון שבגלל הוורלד סירייס לא יתקיים משחק בלילה שבין ראשון לשני.

אז מה היה לנו?

METV:

19:00: בפאלו - ניו אינגלנד

22:00: סיאטל - מינסוטה


FOX:

19:00: סינסינטי - קרוליינה


ESPN:

מאנדיי נייט - בין שני לשלישי, 2:30: דאלאס - ניו יורק ג'איינטס

העונה על הכף, קרסון (שעה ראשית: 19:00)

סינסינטי - קרוליינה

הבנגאלס נראים פשוט לא טוב העונה. מרווין לואיס, מאמן הבנגאלס, לא חשב שיחזור מטמפה ביי, מונהגת על ידי קוורטרבק רוקי, עם הפסד. אבל המציאות טפחה על פניו, והוא חוזר הביתה כדי לפגוש את אחת הקבוצות היותר לוהטות בליגה. קרוליינה ניצחה ארבעה משחקים ברצף, ועושה זאת בדרכה שלה: בלי להרשים ובמשחקים צמודים. מאז שסטיב סמית' חזר להרכב, זו קבוצה אחרת לגמרי. רשימת פצועים ארוכה בסינסי, ובה התופס קלי וושינגטון והליינבקר רשאד ג'יאנטי. הרץ דיאנג'לו וויליאמס סובל מקללת הרצים של קרוליינה ולא ישחק.

התחזית: הבנגאלס חייבים את זה, הפנת'רס יותר טובים. ניצחון לקרוליינה


בפאלו - ניו אינגלנד

בשנים האחרונות הפטריוטס לא מפסיקים להתעלל בבילס. טום בריידי, מאז לקח את המושכות בקבוצה, הוא 1:10 מול בפאלו, המאזן הטוב ביותר שלו. הבילס יודעים שלפלייאוף הם לא יגיעו השנה, וכל שנותר הוא להציל את הכבוד, שנרמס לחלוטין בהפסד בדטרויט. הסייפטי יוג'ין ווילסון והטייט אנד דניאל גרהאם עלולים לשבת בחוץ אצל האורחים, מאט בואן, הסייפטי של בפאלו, גם הוא בסימן שאלה.

התחזית: בריידי יהיה 1:11, אבל זה בכלל לא יהיה קל לניו אינגלנד


ניו יורק ג'טס - דטרויט

אחד מאותם משחקים שעושים לך חשק להקליט ולראות אותם כל השנה, פעם אחר פעם, בשידור חוזר. איזו עוצמה, איזה מפגש פסגות. וברצינות, הג'טס ממשיכים להראות ניצוצות, והיריבה הנוראית שיפגשו תביא אותם למאזן חיובי. לאברניוס קולס, כוכב השבוע שעבר, בסימן שאלה. דטרויט קצרה ניצחון ראשון העונה בשבוע שעבר, אבל הטייגרס מהבייסבול קצת יותר מעניינים והרבה יותר טובים.

התחזית: לא יותר מדי מסובך. ג'טס


מיאמי - גרין ביי

ואם בקלאסיקות עסקינן, הרי שגם המפגש הזה מבטיח רבות. ברט פארב מגיע בפעם האחרונה (עד השנה הבאה) למיאמי, כדי לפגוש את כוח המחץ של ג'ואי הרינגטון. שתי קבוצות נוראיות שחבל להרחיב עליהן את הדיבור. דאנטה קולפפר בחוץ עקב פציעת ברך אצל היונקים.

התחזית: להוציא את המשחק מהטוטו. אבל אם הוא שם - מיאמי

ביג בן בא לג'ורג'יה

אטלנטה - פיטסבורג

השבוע שעבר היה מאכזב ביותר עבור אטלנטה. לא רק ששמטה יתרון 3:14 בתחילת הרבע השלישי מול הג'איינטס, אלא שהתברר באופן סופי איך לעצור את מייקל ויק, וזה גם לא נראה כל כך קשה. פיטסבורג עלתה על הפסים עם ניצחון ביתי קליל על קנזס סיטי, כשבן רות'לסברגר סופסוף מתחיל להזכיר את העונה שעברה. לסטילרס הגנת ריצה טובה מאוד, השאלה היא מה יעשו כשייתקלו בהגנה אמיתית כמו זו של הפאלקונס. הם יתקשו בלי ג'ואי פורטר, הליינבקר שסובל ממתיחה בשריר. ג'ון אייברהם שוב בסימן שאלה באטלנטה.

התחזית: בכל זאת, זה יהיה ניצחון לאטלנטה, אבל זה יהיה ניצחון מכוער


יוסטון - ג'קסונוויל

הטקסאנס רצים שוב לבחירה מספר 1 בדראפט הקרוב, בעוד הג'אגוארס מחפשים להראות שהם על אמת (מה שלא הצליחו לעשות עד עכשיו). הם יצטרכו להסתדר בלי התאקל המצוין מרקוס סטראוד, ואולי גם בלי הקוורטרבק ביירון לפטוויץ' (קרסול) ומגן הפינה טרי קאוזין (מפשעה). ביוסטון ייעדרו... יאללה, מה זה משנה?

התחזית: ג'קסונוויל


טמפה ביי - פילדלפיה

אחרי שהפתיע את הבנגאלס, מחכה ברוס גראדקובסקי לדונובן מקנאב. אבל האמת היא שגראד-גבר לא היה מגיע לעמדת ניצחון בלי ההגנה המצוינת של טמפה ביי, שהחזיקה קצר את קרסון פאלמר בשבוע שעבר. השבוע מגיע לריימונד ג'יימס קוורטרבק לא פחות אימתני, כשלדוני-מאק זכרונות לא טובים מטמפה ביי, שהדיחה אותו בפלייאוף של 2002 מהסופרבול. דאנטה סטולוורת' עלה לדרגת "סימן שאלה" ואולי ישחק, בראיין ווסטברוק באותו סטטוס אבל צפוי לפתוח. שחקני ההגנה סימיאון רייס ובראיין קלי בסימן שאלה בטמפה ביי.

התחזית: למרות היותו של גראד-גבר גבר, אנחנו הולכים שוב נגדו. ניצחון לפילי


קנזס סיטי - סן דייגו

הזדמנות אחרונה לצ'יפס להציל את העונה, כשלארי ג'ונסון יתעמת עם ההגנה האימתנית בראשות שון מרימן. זה יהיה קרב ראש בראש בין ג'ונסון ללדניאן טומלינסון, כך שצפו להרבה משחק קרקע. טרנט גרין עדיין בחוץ בקיי סי, כמו גם הקיצוני הגנתי איגור אולשנסקי בסן דייגו.

התחזית: הצ'ארג'רס פשוט יותר טובים, אין סיבה לא ללכת עליהם

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

מאנינג הגדול חוזר לפעילות (שעה ראשית: 22:05-22:15)

אינדיאנפוליס - וושינגטון

אין כנראה קבוצה מאכזבת יותר העונה מהרדסקינס. אחרי שפתחו ב-2:0 נדמה היה שהם מתאוששים, והנה הם מוצאים את עצמם בברוך רציני מאוד. ואם זה לא מספיק, אחרי ההפסד לטנסי הם באים לאינדי, כדי להתמודד עם האקספלוסיביות של פייטון מאנינג. לאינדי יש המון בעיות ורשימת פצועים כאורך הגלות (הבולטים: דווייט פריני ודומיניק רודס), ואם לא די בכך, היא תצטרך להתמודד עם משחק הריצה של קלינטון פורטיס באמצעות הגנה שלא קיימת. יהיה מעניין מאוד אצל הפרסות.

התחזית: אינדיאנפוליס, על חוט השערה


קליבלנד - דנבר

הברונקוס הפכו השנה ממכונת התקפה משומנת לבלוק הגנתי מפחיד. דנבר לא מייצרת יותר מדי התקפה (רק 62 נקודות, מקום שני מהסוף), וסומכת על ההגנה שתיתן לה את המשחק. הבראונס בעוד אחת מעונות הבניה שלהם, ויצטרכו להסתדר, אולי, בלי הטייט אנד קלן ווינסלו.

התחזית: הסנסציה של המחזור. הפעם ההסתמכות על ההגנה לא תספיק. ניצחון לקליבלנד


סיאטל - מינסוטה

כל מי שיראה את המשחק המאוחר ב"פוקס", ישים עין על חוליית ההתקפה של הסיהוקס. בהיעדרו של שון אלכסנדר, לסיאטל יש הרבה חד מימדיות במשחק, אבל שיתוף הפעולה בין מאט האסלבק לדיון בראנץ' פותח את נתיבי האוויר גם לשחקנים האחרים. מינסוטה תנסה למתן את הקצב של האסלבק ולהשאיר אותו קרוב וצמוד.

התחזית: ניצחון לסיהוקס


אוקלנד - אריזונה

תהיו בטוחים שאם במשחק הזה הקרדינלס יובילו ב-20 נקודות הפרש, הם לא יפסידו. מאט ליינארט השיג 250 יארד ומסר לשני טאצ'דאונים במשחקיו הראשונים כפותח, מה שמעיד, אולי, על כמה גדול הוא הולך להיות. הריידרס מחפשים ניצחון ראשון, והמשחק הזה הוא הזדמנות טובה בשבילם.

התחזית: ולמרות ליינארט, שגם הוא מחפש W ראשון, הם יעשו את זה. ניצחון לאוקלנד


דאלאס - ניו יורק ג'איינטס (מאנדיי נייט)

שתי קבוצות מאוד מעודדות ייפגשו בטקסס. הקאובויס, שקיבלו שבוע של שקט מטרל אואנס, והג'איינטס, שהפכו פיגור לניצחון באטלנטה, מסוג הנצחונות שהופכים עונה שלמה. על הקרקע הענקים ינסו להמשיך להריץ את טיקי בארבר היהלום, כשההגנה תפעיל לחץ על דרו בלדסו. ביל פארסלס יקווה לתצוגה דומה של אואנס במשחק האווירי, כמו גם למשחק קרקע טוב של הצמד ג'וליוס ג'ונס ומריון בארבר.

התחזית: לא נראה לנו שאיליי ינצח שניים רצופים בחוץ. ניצחון לדאלאס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully