וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטר מנע היסטריה בשיקגו

17.10.2006 / 6:39

הברס נחלצו מפיגור 20:0 באריזונה, ובעזרת ההגנה, מחזיר הבעיטות והבועט של הקרדינלס, ניצחו 23:24 ונשארו עם מאזן של 0 הפסדים

משפט עתיק אומר ש"קבוצות טובות תמיד ימצאו דרכים לנצח, וקבוצות רעות תמיד ימצאו דרכים להפסיד". פיגור 20:0 ומשחק התקפה נוראי של השיקגו ברס לא הספיק הלילה לאריזונה קרדינלס, שאיכשהו מצאה את עצמה יורדת מהמגרש בלי הניצחון.

כולם דיברו על ניצחון קל של הדובים. שיקגו צריכה, יותר מכל, להגיד תודה רבה להגנה שלה ולמחזיר הבעיטות דווין הסטר, שהחזירו אותה מפיגור עצום ובלתי צפוי, וגם לנאיביות של הציפורים האדומות ולהגנה שלה. שימו לב: הברס רשמו 24 נקודות, אף לא אחת מהן בהתקפה! רקס גרוסמן נתן משחק מביש של 14 מ-37 לארבע חטיפות ו-148 יארד בסך הכל, תומאס ג'ונס לא הורגש על הקרקע עם 36 יארד, והברס נראו דומים לכלום.

מהצד השני, ליינארט היה שוב עלא כיפאק והראה שיש עתיד במדבר. עם שתי מסירות, אחת לבראיינט ג'ונסון והשניה לאנקואן בולדין, הוא העלה את הקרדינלס ל-0:14. ראקרס בעט שני שערי שדה מוצלחים, ואריזונה סיימה את המחצית ביתרון מדהים של 0:20.

רובי גולד שם לאחר ההפסקה את שיקגו על הלוח, ראקרס החזיר את היתרון ל-3:23, ואז באה הגנת הדובים לעבודה. שתי שניות בלבד לסיום הרבע השלישי חטף ליינארט הפלה, שמט את הכדור ומייק בראון רץ שישה יארד לאנדזון - 10:23. זה הדליק את שיקגו. פחות משש דקות לסיום שמט אדג'רין ג'יימס כדור בקו ה-42 יארד, שלו מתיקול של בראיין אורלכר,וצ'רלס טילמן רץ כל הדרך חזרה - פתאום זה 17:23.

כמו בשבוע שעבר מול קנזס סיטי, במחצית השניה ליינארט לא הצליח לעשות הרבה. שלוש דקות לסיום הוא נאלץ לראות את קבוצתו מרחיקה בבעיטה. את הכדור תפס הסטר, שרץ 83 יארד ישר לתוך האנדזון - מהפך ענק של שיקגו - 23:24. ואז בא ליינארט והנהיג דרייב יפהפה, ש-52 שניות לסיום שם את הקרדינלס במרחק 41 יארד מהאנדזון. שער שדה? לא אצל ראקרס, שהיה כל כך אמין בעונה שעברה ובעט שמאלה. ניצחון של הרבה מזל, ומאזן 0:6 לברס.

ומחדשות הליגה: סטיב מקנייר, שנטש את משחקה של בולטימור מול קרוליינה ביום ראשון, אומר כי הוא מרגיש טוב ויהיה כשיר למשחק הבא של הקבוצה. לרייבנס מצפה שבוע חופש.

שון אלכסנדר, הרץ האחורי של סיאטל, עלול להישאר בחוץ עד ה-6 בנובמבר. אלכסנדר פצוע ברגלו, ולמרות הערכות שיחזור בתוך שבועיים עד ארבעה, הסיהוקס צפויים להסתדר בלעדיו לשבועות הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully