וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק מספר 5 נדחה

17.10.2006 / 6:16

הקרדינלס והמטס היו אמורים לשחק, אבל המפגש החמישי בינן נדחה להלילה. לו פינלה מאמן שיקגו קאבס, אוקלנד פיטרה את קן מאקה

משחק מספר 5 בסדרת גמר ה-NL בבייסבול, בין סט. לואיס קרדינלס לניו יורק מטס, נדחה הלילה (בין שני לשלישי) בגלל גשם. המפגש יתקיים הלילה, כשג'ף וויבר צפוי לעלות מול טום גלאווין מהמטס. התוצאה בסדרה - 2:2.

חדשות אימון מהליגה: למרות עונה טובה ואפילו ניצחון בסדרת פלייאוף, באוקלנד החליטו שנמאס להם מהמאמן קן מאקה. "איני רוצה להאשים איזשהו צד, פשוט החלטנו שהקשר צריך לבוא לסיומו", אמר המנכ"ל, בילי בין. בוב גרן, מאמן הספסל, הוא אחד המועמדים לתפקיד. "הרגשתי טוב פה", אמר מאקה, "עשינו דברים נכונים, ואין בי חרטה".

לו פינלה, שהוזכר כמועמד לניו יורק יאנקיז לאחר הדחתם מהפלייאוף, נתן את הסכמתו לאמן את שיקגו קאבס. פינלה, שיחתום על חוזה לשלוש שנים, ישב על הגדר בעונה האחרונה ושימש כפרשן טלוויזיה לאחר קריירה של 19 שנות אימון. ברזומה שלו אליפות עם סינסינטי ב-1990 ובניית הקבוצה הגדולה של סיאטל בסוף שנות ה-90 ותחילת ה-2000.

צו מעצר ברפובליקה הדומיניקנית נגד השורטסטופ של שיקגו וייט סוקס, חואן אוריבה, בחשד שירה עם עוד בן אדם בשני אנשים. החשד הוא שאוריבה ירה בהם ופצע אותם לאחר שחשד כי הם מתכוונים לגנוב את הג'יפ שלו. לפני שבועיים האריך השחקן את חוזהו בשיקגו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully