וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סט. לואיס הצטרפה לארבע הגדולות

9.10.2006 / 6:31

הקרדינלס ניצחו את סן דייגו 2:6 במשחק ו-1:3 בסדרה, ויתארחו בגמר ה-NL אצל המטס. סדרות הגמר נפתחות בין שלישי לרביעי

סט. לואיס - סן דייגו 2:6 (1:3, סט. לואיס עלתה לגמר ה-NL)

מנצח: כריס קרפנטר; מפסיד: וודי וויליאמס

מזל טוב הגיע עד כה לדטרויט, אוקלנד והניו יורק מטס, וכעת אפשר לברך על המוגמר גם את הסט. לואיס קרדינלס. למרות עונה רגילה בהחלט לא משכנעת, הקארדס ניצחו הלילה (בין ראשון לשני) את סן דייגו 2:6, וסגרו את הסיפור כפי שרצו - בבית, בלי להיגרר למשחק חמישי. עכשיו הם נוסעים לדייט ב"שיי סטדיום", בסדרה של הטוב משבעה, שתיפתח בין רביעי לחמישי.

הפתיחה לא נראתה מעודדת עבור הקרדינלס. כריס קרפנטר, האס שעלה להגיש, נראה רע מאוד באינינג הראשון, כשמילא את הבסיסים והוליך לתוכם חובט. אבל גם פיגור 2:0 לא הבהיל את סט. לואיס, שהשוותה בתחתית האינינג מסינגל של רוני בליארד, שהכניס שתי ריצות הביתה.

מכיוון שהפאדרס לא תפסו את קרפנטר מוקדם, זה היה הסוף שלהם. הנגר התחיל לנסר שבבים לכל עבר, וסיים את המשחק בהספק הרגיל שלו - שבעה אינינגים וחמישה סטרייקאאוטים. סן דייגו, שלכל אורך הסדרה לא ידעה להביא רצים הביתה ובשבת הותירה 28 רצים על הבסיסים, "הסתפקה" במחצית הסכום הפעם. רק לשם השוואה - הקרדינלס השאירו שישה.

את ההבדל עשה האינינג השישי, שאליו הגיעו הקבוצות במצב 2:2. וודי וויליאמס, האקס קרדינל, נתן הולכה לאלברט פוחולס וחואן אנקרנסיון הכניס אותו בטריפל הביתה - 2:3. כאן הלך ברוס בוצ'י לבולפן והכניס את קליי מרדית' הצעיר, שהיה אמין בעונה הרגילה, אבל מה שעבד בעונה הרגילה לא תמיד עובד בפלייאוף. סקוט ספיזיו חבט לסינגל והכניס את אנקרנסיון הביתה. אחר כך מילא ידאיר מולינה את הבסיסים עם סינגל. קרפנטר הצליח להכניס ריצה הביתה, כשטעות של ראסל ברניאן העלתה אותו לבסיס. דייויד אקסטיין חבט כדור הקרבה שהכניס את ספיזיו הביתה, ועם ארבע ריצות באינינג, לסן דייגו כבר לא היה מה לומר - 2:6.

אז זהו. יש לנו גמרים, וגמרים טובים. דטרויט ואוקלנד, שתי קבוצות שוק קטן, יתחרו ביניהן ב-AL, כשב-NL יעלו שתי קבוצות השווקים הגדולים של סט. לואיס והמטס. סיכום הסיבוב וניתוח הסיבוב הבא - ביום שלישי (אחרי הכל - עם מאזן 4:0 בתחזית בא לנו לשפר ל-6:0).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully