וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: אוקלנד עברה את סנטנה

4.10.2006 / 11:12

פרנק תומאס ובארי זיטו עזרו לאייז לעלות ל-0:1 מול הטווינס. סט. לואיס הכניעה את סן דייגו 1:5. יאנקיז - דטרויט 4:8

פלייאוף ה-MLB יצא, בשעה טובה, לדרך, ולפחות במשחק הראשון שלו, בין אוקלנד למינסוטה, נראה כמו שפלייאוף צריך להיראות - דו קרב איתנים בהגשה, הברקות של כוכבים, במקרה הזה פרנק תומאס, בהתקפה. סט. לואיס שמה עונה רעה מאחוריה עם ניצחון 1:5 על סן דייגו, היאנקיז ניצחו את דטרויט 4:8, תחת המפגן של התקפה אימתנית במיוחד.

מינסוטה - אוקלנד 3:2 (0:1 לאייז בסדרה)

זה היה אחד המפגשים בסדרה הזו שמינסוטה הייתה צריכה לקחת. יוהאן סנטנה על הגבעה באחת משתי פעמים אפשריות שלו בהתמודדות, הרבה ביטחון ומטרודום רועש. יותר חשוב - הסטטיסטיקה הייתה לטובת מינסוטה, שלא הפסידה במשחק 1 בסדרת פלייאוף מאז 1970.

אבל סטטיסטיקות נועדו להישבר, ומי שהיו אחראים לכך היו שניים - בארי זיטו, בהופעה מבריקה של שמונה אינינגים, בהם הרשה רק ארבע חבטות ב-92 הגשות, ופרנק תומאס, עם שני לייזרים ליציע, אחד מידי סנטנה והשני מהכפפה של ג'סי קריין, שהבטיחו יתרון מוראלי עצום לאוקלנד בסדרה.

סנטנה עלה כמו שהוא יודע - סטרייקים מכאן, סטרייקים משם. אבל שגיאה אחת שלו עם הגשה למרכז הצלחת אפשרה לפרנק תומאס לשלוח גזונגה ליד העמוד השמאלי, ולהעלות את אוקלנד ליתרון 0:1 באינינג השני. אחר כך עלה ג'יי פייטון לבסיס, ומרקו סקוטארו דאג להכניסו בדאבל הביתה - 0:2, עדיין באותו אינינג.

סנטנה היה מצוין בסך הכל, אבל זיטו היה כיבוי אורות. הגשת הקרב עבדה, וגם אם רשם סטרייקאאוט אחד בלבד, קשה היה לגעת בו. רק באינינג השביעי עורר רונדל וייט את יציעי המטרודום מחדש עם הומר שקבע 1:2. סנטנה, עם שמונה אינינגים ושמונה קטילות בהופעה יוצאת מהכלל, יצא מהמשחק, ג'סי קריין נכנס וההבדל הורגש. קריין הרשה מייד הומר נוסף לתומאס - 1:3 במעלה האינינג התשיעי. בתחתית האינינג איבד מילטון בראדלי כדור מרחף פשוט בגלל אור הזרקורים, ומייקל קדאייר רשם טריפל על יוסטון סטריט. הוא נכנס לאחר מכן הביתה, אבל סטריט ידע לשמור על הניצחון - 2:3, ואוקלנד עלתה ליתרון בסדרה.

המפגש השני בסדרה - מחר (רביעי) - בוף בונסר ממינסוטה מול אסטבאן לואייזה מאוקלנד, שעה 19:00 (ESPN)

סן דייגו - סט. לואיס 5:1 (0:1 לקרדינלס)

הדבר המרכזי שקורה באוקטובר הוא שהכל מתאפס. סיימת רע את העונה? לא נורא. היית בכושר? נראה אותך שומר עליו גם בחודש הכי חשוב של השנה.

סט. לואיס סיימה את העונה בטעם רע, מאוד רע. הפאדרס הגיעו לסדרה במומנטום. וזה, כמובן, לא אומר שום דבר. או לפחות לא כשזה קשור לכריס קרפנטר ואלברט פוחולס. הנגר ניסר לתוך האינינג השביעי, פוחולס עשה את מה שהוא יודע יותר מכל אחד בליגה - להפגיז, והציפורים האדומות מחקו, לפחות למשחק אחד, את כל הרושם הנורא שעשו מאז אוגוסט.

מהצד השני עמד ג'ייק פיבי. פיבי, שנכנס לפלייאוף בכושר מעולה, הגיש היטב שלושה אינינגים, עד שברביעי עמד מולו אחד, אלברט פוחולס, עם שחקן על הבסיס. לאחר דו קרב בין השניים שיגר פוחולס את הכדור דרך המרחב האינסופי של פטקו פארק (האיצטדיון הכי מכוער בליגה) אל מעבר לגדר - 0:2.

הקרדינלס הוסיפו עוד ריצה, וכאן נפתח המשחק. פיבי צלח רק 5.1 אינינגים, כשהוא מרשה 11 חבטות וחמש ריצות. קרפנטר, עם 6.1 אינינגים ושבע קטילות המשיך עד שהתעייף, והבולפן המושמץ של סט. לואיס, ובמיוחד אדם ויינרייט, הקלוזר בעל כורחו הצעיר, עשה עבודה פנטסטית, הוציא ארבעה חובטים והבטיח את הניצחון. ראוי לציון מהלך הגנתי נפלא של רוני בליארד על בסיסים מלאים, שחילץ את סט. לואיס ממצב ביש באינינג השביעי.

אז הקרדינלס עשו את העבודה, וביום חמישי ב-22:00 יתמודדו דייויד וולס מסן דייגו וג'ף וויבר מסט. לואיס במשחק מספר 2.

יאנקיז - דטרויט 4:8 (0:1 ליאנקיז בסדרה)

ניו יורק עלתה עם צ'ין מינג וונג למשחק הראשון שלה בפלייאוף הנוכחי עם אחד ההרכבים הכי עצומים ששיחקו אי פעם בייסבול, כשרובינסון קאנו, חובט של מעל ל-34 אחוז, הוא הסוגר ברשימה. אמנם עוד חזון למועד, אבל כפי שזה נראה כעת, הליינאפ הזה פשוט יהיה גדול על הטייגרס.

נייט רוברטסון היה המגיש שג'ים לילנד בחר לפתוח איתו בשל ההצלחה שלו נגד חובטים שמאליים (חמישה מהתשעה עימם עלו הפסים הם כאלה). במשך שני אינינגים זה עבד, עד שבא השלישי, בו היאנקיז שיחררו חמש ריצות, שנחתמו בהומר בן שתי ריצות של ג'ייסון ג'יאמבי. בפיגור 5:0 הצליחו הטייגרס להגיע לוונג, כשרשמו שלוש ריצות משלהם באינינג החמישי (הומר של קרייג מונרו, דאבלים של פלאסידו פולאנקו ושון קייסי), אבל 5:3 היה הקרוב ביותר אליו הגיעו. בובי אבריו, בערב גדול של ארבעה ריביז, הכניס הביתה בסינגל את ג'וני דיימון ודרק ג'יטר, וסגר את המשחק. קרטיס גרנדרסון חבט להומר בדטרויט, ג'יטר עשה זאת בניו יורק, השלים לעצמו לילה של 5 מ-5 והוכיח שוב למה הוא אחד השחקנים הגדולים בהיסטוריה, ומריאנו ריברה נכנס כדי להשלים את הניצחון של הפסים - 4:8 בסיום.

למרות האינינג השלישי הקשה שרד רוברטסון 5.2 אינינגים ורשם את ההפסד. וונג, עם 6.2 אינינגים וארבעה סטרייקאאוטים, הוכיח שהבחירה של טורה בו הייתה נכונה. המשחק הבא בין השתיים בסדרה - הלילה (בין רביעי לחמישי) ב-2 - מייק מוסינה מול ג'סטין ורלאנדר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

אל דוקה בחוץ - עד מתי?

- חדשות רעות לניו יורק מטס: אורלנדו "אל דוקה" הרננדז, שהיה אמור לפתוח במשחק 1 מול לוס אנג'לס דודג'רס (22:00, ESPN), לא יעשה זאת כנראה, לאחר שנפצע ברגלו. המטס מתחבטים בשאלה מי יפתח, מכיוון שגם טום גלאווין לא זמין, ויילכו כנראה אל ג'ון מיין.

- פלורידה מארלינס פיטרה את המאמן ג'ו ג'ירארדי, שהצעיד את הקבוצה הצעירה ל-78 נצחונות העונה. במקומו מונה מאמן הבסיס השלישי של אטלנטה, פרדי גונזאלס.

- הפלייאוף כולו מועבר ב-ESPN ובפוקס. עקבו אחר לוחות השידורים לעדכונים היכן משודר כל משחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully