וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יכולים להתמודד עם קבוצות NBA"

3.10.2006 / 22:29

בטרם היציאה למסע המשחקים באירופה, ערכה הערב מכבי ת"א אימון מסכם. ביינום: "אם נבצע את הדברים שאנחנו עובדים עליהם, יהיה בסדר"

מכבי ת"א תמריא מחר (רביעי) בבוקר למסע המשחקים בצרפת ובגרמניה. בפאריס תערוך מכבי שני משחקי ראווה – בערב יום חמישי מול קלימאמיו בולוניה, ובצהרי יום ראשון, מול סאן אנטוניו ספרס. המשחק מול הספרס ייערך באולם בברסי, בו זכתה מכבי באליפות הסופרוליג בשנת 2001. מצרפת תמשיך הקבוצה באוטובוס לקלן, גרמניה, שם תיקח חלק בטורניר מרובע יחד עם אלופת היורוליג צסק"א מוסקבה, פילדלפיה 76' ופיניקס סאנס.

הערב ערכה מכבי את האימון האחרון שלפני היציאה למסע. באימון לקחו חלק כל שחקני הסגל, פרט לטל בורשטיין שעודנו מחלים מהפציעה בגיד אכילס, אולם הגיע לאימון כדי לאחל הצלחה לחבריו. "התוצאה במשחקי האימון פחות חשובה לי. המטרה שלנו היא להגיע מוכנים למשחק היורוליג מול מלאגה", אמר המאמן נוון ספאחיה. "אנחנו משתפרים מרגע לרגע ובוודאי שנרצה לנצח, אבל אסור לשכוח שאנחנו עדיין בלי פאוור פורוורד ובלי בורשטיין". וויל ביינום נשמע בטוח: "אנחנו יכולים להתמודד גם עם קבוצות NBA. אם נבצע את הדברים שאנחנו עובדים עליהם ונשפר את ההגנה יהיה בסדר", הוסיף הגארד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully