וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצחקי ישחק בסנט פטרסבורג

שגיא ניר

29.9.2006 / 16:58

אחרי עונה מוצלחת בלאשקו וסירוב להצעה מפולין, חובר הגארד לקלי מקארתי, וישחק בקבוצת הצמרת הרוסית שתתמודד ביול"ב קאפ

אחרי קיץ ארוך במהלכו פסל הצעה לחוזה נאה בפופלאק מהליגה הפולנית, חתם אורי יצחקי על חוזה לעונה אחת בדינמו סנט פטרסבורג הרוסית. הסיכום הושג באמצעות סוכנו של שחקן, אבי זילברמן.

הקבוצה, שתשחק בעונה הקרובה ביול"ב קאפ, עברה רק אתמול זעזוע רציני עם עזיבתו של המאמן היווני פוטסיס קאציקאריס, שסיכם עם הנהלת המועדון על תנאי עזיבתו בשל מחלוקת מקצועית. את יצחקי יאמן בקבוצה יורי סליחוב הותיק. בקבוצה הרוסית יפגוש יצחקי את קלי מקארתי, שזכה בעבר עם הפועל ירושלים ביול"ב קאפ, הגארד האמריקני אדי גיל, הפורוורד רוניין אסקרביץ' והסנטר הפולני הצעיר מאצייז' לאמפה.

יצחקי (25, 196), שגדל במחלקת הנוער של הרצליה בצוותא עם יניב גרין וטל בורשטיין, היה חלק מנבחרת העתודה המוצלחת של שנת 2000, אבל לא הצליח לבלוט באופן מיוחד בליגת העל. העונה שיחק יצחקי בלאשקו הסלובנית, והוביל אותה עם ממוצעים של 13.5 נקודות ו-2.3 אסיסטים בליגה האדריאטית ו-12 נקודות בליגה המקומית. יצחקי התאושש לקראת סיום העונה מפציעה בגבו שהשביתה אותו למספר חודשים, וכעת הוא מוכן לשידרוג המשמעותי בקריירה שלו.

דינמו סנט פטרסבורג, שזכתה לפני שנתיים ביורופליג כשהיתה בהדרכתו של דייוויד בלאט, תשחק העונה בבית ד' ביול"ב קאפ בצוותא עם ריאל מדריד, הכוכב האדום בלגראד, פאוק סלוניקי, מונס הבלגית ודן בוש ההולנדית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully