וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: המלך טרבור הראשון

25.9.2006 / 1:50

הופמן רשם את השמירה ה-479 שלו, ומוליך את הקלוזרים בכל הזמנים ב-1:2 של סן דייגו על פיטסבורג. דטרויט עלתה מה-AL

אנו ממשיכים במעקב אחרי שלוש הקבוצות במרוץ הפלייאוף - סן דייגו, פילדלפיה והדודג'רס. כולן ניצחו הלילה. וב-AL - שלוש שנים לאחר שהטייגרס רשמו עונה קטסטרופלית של 119 הפסדים ו-43 נצחונות בלבד, הם עלו הלילה לפלייאוף. מזל טוב.

סן דייגו - פיטסבורג 1:2

כמעט 42 אלף צופים בפטקו פארק שמעו את המנגינה הרגילה, "הלז בלז" של AC/DC כשטרבור הופמן עלה להגיש באינינג התשיעי. אבל זו לא הייתה סתם עוד פעימה. כי הופמן הגיש בשביל שמירה מיוחדת במינה, ועמד במשימה. בפעם ה-479 בקריירה שלו נפלו חובטי היריב שדודים, ואחד הקלוזרים הגדולים בהיסטוריה עבר למקום הראשון. זו הייתה שמירה מספר 43 ב-48 נסיונות העונה, כשהפאדרס רושמים ניצחון חיוני ביותר על הפייראטס ומשמרים את יתרונם בפסגת המערב של 1.5 משחקים. קליי הנסלי עם שישה ותשעה, ג'וש בארד וראסל ברניאן דאגו להומרים שיכריעו את המשחק.


דודג'רס - אריזונה 1:5

חזרו בשאגות: נומאאאאאא. גראנד סלאם של נומאר גארסיהפארה באינינג התשיעי השאיר את הדודג'רס, שכבר ראו את פילדלפיה והפאדרס מנצחות, בחיים. טקאשי סאיטו זכה בניצחון, שבעה אינינגים אמיצים להונג צ'י קו. שבעה אינינגים גם לליבאן הרננדז בדיבאקס.


פילדלפיה - פלורידה 7:10

הפיליז דהרו עם אינינג שלישי בן שבע ריצות, שמחק אינינג ראשון איום של ארבע ריצות חובה. הטאטוא על המארלינס השאיר את פילדלפיה מעל לדודג'רס בחצי משחק בקרב על הויילד קארד. ג'יימי מוייר פתח חלש אבל הגיש שישה, טיגן שלושה וזכה בניצחון. צ'ייז אטלי עם שני הומרים, פאט ברל, כריס קוסטה וג'ימי רולינס עם הומרים לפיליז. הנלי רמירז, קודי רוס, ווס הלמס ומייק ג'ייקובס עם הומרים לפלורידה.


יוסטון - סט. לואיס 3:7

רוג'ר קלמנס לא הצליח לנצח, אבל האסטרוס כן, וצריך לשאול מה לעזאזל עובר בראש של הקרדינלס, שטואטאו בארבעה משחקים בסדרה הזו. קלמנס הגיש חמישה אינינגים, בהופעתו האחרונה במגרש הביתי העונה ואולי בכלל. אוברי האף חבט להומר בן שלוש ריצות באינינג השביעי. האסטרוס רק 3.5 משחקים מהציפורים האדומות, כשבקופה יש להם שבעה משחקים, לעומת שמונה של הקרדינלס. אפשרי? הכל אפשרי, אבל סט. לואיס עמדה במצב הזה לכל אורך העונה.

תוצאות נוספות:

סינסינטי - שיקגו קאבס 2:3
מילווקי - סן פרנסיסקו 3:5
קולורדו - אטלנטה 8:9
מטס - וושינגטון 5:1

AL: מזל טוב לטייגרס

קנזס סיטי - דטרויט 11:4

הטייגרס היו נחושים: לא מחר, לא מחרתיים. היום פלייאוף. הם דאגו להצהיר על כך עם אינינג שני בן תשע ריצות, שסגר עניין והביא אותם לאוקטובר לראשונה מזה 19 שנים. "אנחנו רוצים לשלוח מסר לכולם: אנחנו לא שמחים מלעלות לפלייאוף, אנחנו רוצים לקחת אותו", אמר הקלוזר הרדנק טוד ג'ונס. ג'סטין ורלאנדר סיים עונה חלומית בתור רוקי עם ניצחון מספר 17, מאט סטיירס, קרייג מונרו וברנדון אינג' עם הומרים לדטרויט.

המדור חורג מהאובייקטיביות (שמעולם לא הייתה לו) ומאחל לנמרים החביבים להגיע כמה שיותר רחוק באוקטובר.


אוקלנד - איינג'לס 7:1

ושוב, האייז עמדו בפני כניסה רשמית לפלייאוף, אבל נתקלו במלאכים שסירבו לאפשר להם לעשות זאת. שמונה אינינגים טובים לארווין סנטנה והומר ושני ריביז לולאדימיר גררו. שישה אינינגים והפסד לדני הארן, שיחכה עם האייז להזדמנות הבאה.


בולטימור - מינסוטה 6:3

הטווינס עשו את שלהם כדי להקטין את מספר הקסם שלהם לפלייאוף לשניים. שני הומרים של מיגל טחאדה לא הספיקו לאוריולס, כי הטווינס הלמו עם הומרים של ג'ו מאוור ופיל נווין. מאט גארזה עם הניצחון, ג'ו ניית'ן סיפק את השמירה. שישה ושמונה לאדם לואן בהפסד.


יתר התוצאות:

טמפה ביי - ניו יורק יאנקיז 4:11
טורונטו - בוסטון 4:13
טקסס - קליבלנד 11:6
וייט סוקס - סיאטל 7:12

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully