וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפך ב-NL

24.9.2006 / 11:21

הדודג'רס הפסידו לאריזונה, ופילדלפיה עקפה אותם במרוץ הויילד קארד. הפאדרס הגדילו את הפער, הומר 734 לבונדס. ה-AL כמעט סגור

לפני הכל - תמונת המצב במערב:

הניו יורק מטס הבטיחו את המקום הראשון במזרח וגם את הביתיות עד לוורלד סירייס. במרכז, מספר הקסם של סט. לואיס הוא עדיין 5. ובמערב, סן דייגו הגדילה את יתרונה על הדודג'רס ל-1.5 משחקים.

מה קורה בגזרת הויילד קארד? פילדלפיה ניצחה את פלורידה, ועקפה את הדודג'רס. כרגע פסגת ה-NL נראית כך:

1. מטס 61:93
2. סט. לואיס 73:80
3. סן דייגו 72:82
4. פילדלפיה 73:81 (משחק אחד מאחורי הפאדרס)
5. דודג'רס 74:81 (חצי משחק מאחורי פילדלפיה)

התמונה הזו עוד תשתנה. ב-AL לעומת זאת הכל סגור. גם הניצחון של האיינג'לס על אוקלנד לא ימנע מהאייז לעלות לפלייאוף, כשמספר הקסם נותר 2. הוייט סוקס הצליחו להפוך פיגור גדול מול סיאטל כדי לנצח, אבל לא נעזרו בבולטימור ובקנזס סיטי, שהפסידו למינסוטה ולדטרויט. הפער בין שיקגו למינסוטה עדיין עומד על 5.5 משחקים, ומדטרויט הם רחוקים 7.

NL: הופמן במקום הראשון

סן דייגו - פיטסבורג 1:2

שני דברים חשובים קרו במשחק הזה. האחד - הפאדרס הגדילו את הפער מהדודג'רס ל-1.5 משחקים. השני - טרבור הופמן, מגדולי הקלוזרים אי פעם, רשם את השמירה ה-478 שלו בקריירה, והשתווה ללי סמית'. עוד שמירה אחת - והוא לבד במקום הראשון. הוא הסתייע במשחק אלים של ג'ייק פיבי, עם שמונה אינינגים ו-11 טיגונים.

כמה מלים על הופמן: טרבור וויליאם הופמן נולד ב-1967 בבלפלאוור, קליפורניה. הוא החל להגיש ב-1993, כשעבר בטרייד מפלורידה לסן דייגו. מאז רשם לא פחות משבע עונות עם לפחות 40 שמירות. הופמן הוא מגיש של צ'יינג' אפ, כדור שמתחיל כפאסט בול ומאט עם הגעתו לחובט, ולמרות שהגשה זו מסוכנת, הוא פיתח אותה לדרגת אמנות. אין ולא היה במייג'ורס מגיש צ'יינג' אפ כמוהו. ועם זאת, הוא לא הצליח להטביע את חותמו בפלייאוף, כשאחד הכשלונות שזוכרים לו הוא הומר בן שלוש ריצות לסקוט ברושיוס מהניו יורק יאנקיז בוורלד סירייס של 1998, שהפסיד לפאדרס את המשחק ולמעשה את הסדרה. זה, כמובן, לא ימנע ממנו מלהגיע להיכל התהילה.


פילדלפיה - פלורידה 6:8

ראיין הווארד לא הצליח להתקדם לעבר הומר מספר 60 ונותר תקוע על 58, אבל ג'ון ליבר היה דומיננטי במשך שבעה אינינגים עם שישה טיגונים, ג'ימי רולינס ירה להומר, והמארלינס קיבלו בברכה את ההפסד של הדודג'רס. האנלי רמירז, ג'ו בורשארד ומיגל אוליבו עם הומרים למארלינס.


מילווקי - סן פרנסיסקו 8:10

כבר יומיים שהמשחק הזה מתוכנן להיות ברשימת ה"משחקים נוספים", אבל בארי בונדס לא נותן. בונדס חבט להומר מספר 734, מספר הקסם שלו מהאנק ארון הוא 21, אבל אגב כך הוא בכל זאת שבר שיא של ארון: הכי הרבה הומרים ב-NL. זאת מכיוון שבשתי העונות האחרונות שלו בקריירה, ארון שיחק במילווקי, שהייתה אז ב-AL, וחבט ל-22 הומרים שם. הומר גם למויסס אלו הלוהט בפריסקו.


דודג'רס - אריזונה 9:3

תקלה חמורה ללוס אנג'לס, כשמיגל באטיסטה דיכא אותה עם שמונה אינינגים טובים. בראד פני החזיק מעמד חמישה אינינגים, אבל ספג חמש ריצות. קרלוס קוונטין עם הומר ושני ריביז לדיבאקס.

תוצאות נוספות:

קולורדו - אטלנטה 9:10
יוסטון - סט. לואיס 4:7
מטס - וושינגטון 6:12 (הומר מספר 46 לאלפונסו סוריאנו)
סינסינטי - קאבס 11:4

AL: עוד צעד קטן

בולטימור - מינסוטה 8:5

לכל אורך העונה הטווינס לא סמכו על אחרים. שיקגו פיגרה 7:2 מול סיאטל אבל ניצחה לבסוף, ומינסוטה לא לקחה צ'אנס. טוריי האנטר חבט להומר מספר 29 העונה, וכעת מספר הקסם של הטווינס למקום בפלייאוף הוא 3. מאט גורייר רשם את הניצחון וג'ו ניית'ן את השמירה, ה-34 שלו העונה. 4.2 אינינגים לאריק בדארד בהפסד.


קנזס סיטי - דטרויט 15:4

הטייגרס התפוצצו עם אינינג ראשון בן עשר ריצות, כשקרטיס גרנדרסון חובט להומר ולטריפל. מספר הקסם של דטרויט לפלייאוף כעת - 1 בלבד. שמונה ושלושה לקני רוג'רס, מארק רדמן עם הופעה חלומית ברויאלס - 0.1 אינינגים ותשע ריצות חובה. ג'ון באק עם שני הומרים לקנזס סיטי.


אוקלנד - איינג'לס 6:2

המלאכים לא יהיו בפלייאוף, אבל לפחות לפי שעה הם מנעו מאוקלנד לחגוג במגרשה הביתי עלייה לפלייאוף. חואן ריברה חבט לדאבל מנקה בסיסים, שהכניס שלוש ריצות והכריח את אוקלנד לחכות לפחות עוד יום אחד עד להעפלה לפלייאוף. ג'ון לאקי עם שבעה וחמישה למנצחים.

יתר התוצאות ב-AL:

טורונטו - בוסטון 3:5
טמפה ביי - ניו יורק יאנקיז 0:8
וייט סוקס - סיאטל 7:11
טקסס - קליבלנד 6:3

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully