וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: סטטוס קוו

23.9.2006 / 13:08

אין שינויים בתמונת ה-NL וגם ב-AL. סן דייגו, פילדפיה והדודג'רס ניצחו, הוייט סוקס והטווינס הפסידו. דטרויט גברה על הרויאלס

פילדלפיה - פלורידה 2:5

שני הומרים בלבד חסרים לראיין הווארד מהפיליז כדי להגיע למספר המפלצתי 60. הווארד חבט את ה-58 שלו הלילה, והפיליז, במאזן 73:80, ממשיכים להידבק לישבן של הדודג'רס, עם חצי משחק פחות. 6.2 אינינגים ועשרה טיגונים של קול המלס עשו את העבודה, טום גורדון עם השמירה. הסיפור המעניין בפלורידה הוא רצונו של הבעלים, ג'פרי לוריא, להיפטר מהמאמן ג'ו ג'ירארדי, למרות העונה המדהימה שזה העביר את אפרוחי המארלינס. הרקע הוא ככל הנראה יחסי עבודה עכורים.


יוסטון - סט. לואיס 5:6

מספר הקסם של הקרדינלס הוא עדיין 3, וגם אם הם יהיו בפלייאוף, הם צריכים לתת את הדעת על העובדה שאין קלוזר נורמאלי בקבוצה. סינגל של קרייג ביג'יו על בריידן לופר בתחתית האינינג התשיעי הכניס שתי ריצות הביתה, והפך פיגור לניצחון. דייויד אקשטיין, כריס דאנקן ורוני בליארד עם הומרים לקרדינלס, מורגן אנסברג עם אחד לאסטרוס.


דודג'רס - אריזונה 0:2

דרק לואו הבריק עם שבעה אינינגים כוחניים, ולוס אנג'לס שומרת על עליונות מפילדלפיה. ג'יי די דרו חבט באינינג השביעי להומר, וראסל מרטין ומרלון אנדרסון חבטו לדאבל באותו אינינג, כדי למקם את לוס אנג'לס בעמדת ניצחון. טקאשי סאיטו סיפק את השמירה.


סן דייגו - פיטסבורג 2:6

גם הפאדרס לא נתנו ליריבות סיבה לשמוח, כשכריס יאנג כמעט עשה היסטוריה. יאנג רשם 8.1 אינינגים של נו היטר, בטרם הצליח ג'ו ראנדה, החובט המחליף של פיטסבורג, לקלקל את החגיגה. הוא אפילו לא רשם משחק מלא, לאחר שספג ריצה והוחלף, אבל 8.2 אינינגים ושישה חשמולים זה משהו שייקח כל יום. אדריאן גונזאלס וטוד ווקר עם הומרים.


מילווקי - סן פרנסיסקו 12:13

הברוורס סגרו במשחק מטורף את סיכויי הג'איינטס לפלייאוף, אבל דבר אחד הם לא עשו: למנוע מבארי בונדס את ההומר ה-733 שלו בקריירה. כעת חסרים לו 22 הומרים כדי להשוות את שיאו של האנק ארון, שבילה את רוב הקריירה שלו במילווקי קאונטי סטדיום, המגרש הישן של העיר. שלוש ריצות באינינג השמיני נתנו לברוורס את הניצחון.

יתר התוצאות ב-NL:

קולורדו - אטלנטה 4:6
סינסינטי - קאבס 2:4
מטס - וושינגטון 3:2

אוקטובר מגיע לדטרויט

בולטימור - מינסוטה 3:7

הטווינס לא צריכים לחשוש יותר מדי למעמדם בפלייאוף עם הקריסה של הוייט סוקס, אבל הם צריכים להיכנס בחזרה לפוקוס. 6.2 אינינגים של דניאל קבררה והומר ושלושה ריביז של בראיין רוברטס סידרו לציפורים ניצחון. מינסוטה עם 5.5 משחקים מעל שיקגו, וכשלגרביים יש עוד שמונה משחקים, אין כוח שבעולם שיקח ממינסוטה את הכרטיס. גם לא העגלות של האיינג'לס.


אוקלנד - איינג'לס 4:5

והאיינג'לס לא יקחו את זה, כי באינינג ה-12 מרקו סקוטארו חבט לסינגל על פרנקי רודריגז, והקטין את מספר הקסם של האייז ל-2. משמעות הדבר היא שניצחון של אוקלנד הלילה או מחר יסגור רשמית את הסיפור. האיינג'לס הצליחו להשוות באינינג התשיעי על יוסטון סטריט, אבל נפלו, ומספר האלימינציה שלהם מהפלייאוף הוא 4. בראד האלסי עם הניצחון.


וייט סוקס - סיאטל 11:6

טקס הקבורה העצוב של האלופה נמשך. שש ריצות של המארינרס באינינג השני על חוזה קונטרראס הדועך סגרו עניין מוקדם, כשריצ'י סקסון יורה לשני הומרים. אפילו אוזי גיין הודה: "הפסקתי לחפש עזרה. אני לא מסתכל יותר על לוח התוצאות. שיקגו בחוץ.


קנזס סיטי - דטרויט 7:3

מי שכן הסתכלו על לוח התוצאות הם הטייגרס, שמוצאים את עצמם נינוחים ביותר לאחר ההפסד של מינסוטה, עם יתרון של 1.5 משחקים בראש הטבלה. 5.2 אינינגים של וויל לדזמה והומר של שון קייסי סידרו לדטרויט ראש שקט יותר.

משחקים נוספים:

טמפה ביי - יאנקיז 4:1
בוסטון - טורונטו 1:7
טקסס - קליבלנד 4:12

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully