וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: הוייט סוקס הרימו ידיים

22.9.2006 / 9:09

למרות ההפסד של מינסוטה בבוסטון, שיקגו נוצחה 9:0 ע"י סיאטל. הפסד גם לדטרויט. ב-NL: הקרב בין הפאדרס לדודג'רס נמשך

שיקגו וייט סוקס - סיאטל 9:0

נכון שתיאורטית עדיין יש סיכוי, אבל מעשית תמונת ה-AL נסגרה. האלופה הרימה ידיים, ומינסוטה תצטרף לדטרויט, ליאנקיז וגם לאוקלנד בפלייאוף באוקטובר. אדריאן בלטרה קבר סופית את הגרביים עם גראנד סלאם באינינג התשיעי, אחרי שג'ייק וודס הגיש שבעה אינינגים כוחניים. חאווייר ואסקז היה עצום במשך שבעה אינינגים, כשהרשה ריצה אחת בלבד וטיגן 12 חובטים. אבל בתחילת השמיני הוא נתן עוד ארבע ריצות והוחלף.


אוקלנד - קליבלנד 4:7

גם האייז עדיין לא בפנים, אבל צריך לקרות משהו יותר מדי דרמטי מכדי שהם לא יעפילו. ריץ' הארדן חזר מפציעה והיה על ספירת הגשות. בשלושת האינינגים שהגיש הוא היה חד ונטרל שבעה חובטים. ג'ייסון קנדל עם שלוש חבטות וארבעה ריביז, ויוסטון סטריט האמין עם שמירה מספר 36. האייז נראים עלא כיף כיפאק.


בולטימור - דטרויט 3:4

לכאורה, ההפסד של הוייט סוקס לא משנה הרבה את המצב של דטרויט, אבל המומנטום של הטייגרס מאוד שלילי לאחרונה. מגליו אורדונייז וקרטיס גרנדרסון חבטו להומר בדטרויט, אבל דאבל של מלווין מורה באינינג השמיני הכניס הביתה שתי ריצות, והאוריולס ניצחו. שמונה וארבעה לקריס בנסון בניצחון, שמירה לכריס ריי, הפסד לפרננדו רודני.


בוסטון - מינסוטה 0:6

הרד סוקס נמנעו מסוויפ, ודייויד אורטיז חגג בסטייל שיא מועדון. אורטיז ירה שני הומרים נוספים, 51 ו-52 שלו במספר, ושבר את שיא המועדון שעמד על 50. ג'וש בקט היה חד עם שמונה וחמישה, ולמרבה הפלא מי היה המפסיד? הסיי יאנג הצפוי, יוהאן סנטנה, ששרד רק חמישה אינינגים, בהם ספג ארבע ריצות. הומר גם למייק לואל בבוסטון.

NL: פלורידה שומרת על סיכוי

מטס - פלורידה 5:2

אניבל סאנצ'ז היה הפיצ'ר הכי חם במייג'ורס בחודש האחרון. עם שבעה אינינגים וחמישה אוורורים, סאנצ'ז המשיך במומנטום גם נגד המטס, שכבר מזמן חושבים אוקטובר. פדרו מרטינז, עם חמישה ושבעה, רשם ארבע ריצות חובה באינינג החמישי. ג'ו בורובסקי, שעלה לקבוצתו בלא מעט משחקים לאחרונה, שמר. המארלינס ארבעה משחקים מאחורי הדודג'רס, כשהלילה יפתחו סדרה בת שלושה משחקים מול פילדלפיה, שנמצאת חצי משחק מלוס אנג'לס. יהיה מעניין.


דודג'רס - פיטסבורג 2:5

אולמדו סיאנז חבט להומר, צ'אד בילינגסלי הגיש חמישה אינינגים סבירים וטקאשי סאיטו שמר בפעם ה-20 העונה, כדי לתת לדודג'רס ניצחון חשוב ולהמנע מסוויפ ביתי. פרדי סאנצ'ז השיג שתי חבטות בפיטסבורג, והותיר את הממוצע על 34.7 אחוז.


סן דייגו - אריזונה 1:3

הפאדרס ממשיכים לשמור בציפורניים על פסגת המערב. טרבור הופמן רחוק משחק אחד מהשוואת שיא השמירות, כשהשיג את מספר 477 שלו בקריירה. וודי וויליאמס זכה בניצחון, ועשה זאת מול הטוען לסיי יאנג, ברנדון ווב, שירה שבעה וקטל חמישה.

במשחקים נוספים:

יוסטון - סט. לואיס 5:6
מילווקי - סן פרנסיסקו 4:9
קולורדו - אטלנטה 6:3

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully