וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופטבול: פנטיקון ממשיכה לשחק כאלופה

18.9.2006 / 0:56

ניצחה 0:19 את קרייזי ריצ'רד, בטורניר הסתיו ע"ש בייב ג'ילט. הפסד לברוורס במשחקם הראשון בליגה, 12:11 לאילת

בטורניר הסתיו של ISA ע"ש בייב ג'ילט, הלמה האלופה, פנטיקון, בכבדות בקרייזי ריצ'רד עם ניצחון משכנע 0:19. גליל טוויסטרס גברו על ציון טורס 1:5 והטייגרס ניצחו את הדוגס 7:16. אילת הפסידה לשמשון היי טק 9:3 והשיגה ניצחון על הקבוצה החדשה בליגה בהופעת הבכורה שלה – הברוורס 11:12.

ביום ראשון, פנטיקון לא נתנו סיכוי לקרייזי ריצ'רד מאחורי המגיש המצוין עמי בראן, שחישמל 7 אנשים וקיבל גיבוי מדאבל פליי של 6-4-3 שהחל על ידי השורטסטאפ רון סולומון. סולומון, שעשה עליה מוויניפג עם משפחתו בקיץ, היה על 3 מ-5 עם טריפל. האווי הירש חבט לסייקל (סינגל, דאבל, טריפל והומראן מעל הגדר). התופס נייט רוזנברג היה היחידי שעבד במחנה של קרייזי ריצ'רד, בהתקפה עם סינגל וגם כאשר תפס רץ בפיק-אוף בבסיס ראשון.

ביום שלישי, ביל ארסקוט היה שוב באור הזרקורים כאשר נלחם במגיש של ציון טורס, בלאיר פורטנוי, וניצח 1:5. ארסקוט הרשה רק 6 חבטות, בלי הולכות וריצה אחת בלתי מורווחת בזמן שפסל 3 על סטרייקים. קובי דעיה, המגיש בן ה-14, ערך את הופעת הבכורה שלו בליגה כאשר פסל על סטרייקים את החובט האחרון של המשחק לשמירה. הטוויסטרס הכניסו שלוש ריצות באינינג השני, שהתחיל עם רוב ברש שחבט לטריפל ודייויד ארל שחבט לדאבל. ההגנה של הצפוניים הייתה מעולה, במיוחד ברש בשדה השמאלי ותומר מולובינסקי בבסיס ראשון. המהלך של המשחק נרשם אצל ארסקוט, כשזרק החוצה רץ בבית אחרי שזינק על הריצפה לסינגל של מייק דוקטובסקי(שתי חבטות במשחק). יואל קצן שיחק בסיס שלישי יציב בשביל הירושלמים.

ביום רביעי, הטייגרס הביסו את הדוגס 7:16 מאחורי המגיש האפקטיבי גוס ג'ילט. הדוגס קפצו להובלה מהירה של 0:2, אבל קרייג אינהורן השווה בסיבוב השני עם סינגל שהכניס 2. הבסיס השני, נוח מאירי, שחזר לשחק אחרי הפסקה של חמש שנים, התפוצץ לשני טריפלים, הומראן, ואסף 4 ריצות מוכנסות בשביל הטייגרס.

המגישים של שמשון היי טק, גדי בוסין ושלום מנורה, שילבו כוחות והשיגו 7 סטרייקאאוטים בחמישה סיבובים, בניצחון קשה על עוצמה אילת. אילת פתחה את המשחק בהובלה של 1:2 בסיבוב הראשון, אבל טריפל של שם-טוב שפירו השווה את המשחק בסיבוב השני ויעקב בן דוד (שתי חבטות במשחק) הכניס את ריצת ההובלה במשחק על הגשה פראית בסיבוב השלישי. האילתים מילאו את הבסיסים בסיבוב הרביעי, אבל מנורה הוציא את שתי החובטים על סטרייקים. יניב גוהרי היה על 2 מ-2 והמאמן/שחקן יוסי סער חבט לדאבל.

החבטה של אליאס מזרחי בתחתית הסיבוב החמישי הכניס את הנקודה המכרעת לניצחון הראשון לאילת בטורניר, והרסה את הופעת הבכורה של סרווסרוס (ברוורס), קבוצה חדשה שמורכבת רק מעולים חדשים דוברי ספרדית, בעיקר מקובה. הברוורס קפצו ליתרון 1:8 על המגיש הפרוע של אילת, איתמר אלגזי, וחבטות מפתח של שאול קאים ואלברטו טאשר, אך למרות זאת האילתים נלחמו חזרה על מנת להשוות את המשחק ל-10:10 אחרי ארבעה סיבובים. הקבוצה התל-אביבית הכניסה ריצה אחת בסיבוב החמישי על הגשה פראית, ואז המגיש המחליף, רועי אבן, נכנס על מנת להשיג את הפסול האחרון. בתחתית הסיבוב, יניב גוהרי חבט לסינגל שהשווה את המשחק ואז מזרחי, שלמרבה האירוניה גם הוא מקובה והיה כבר על 3 מ-3 עם 3 דאבלים ו-4 ריצות מוכנסות, סיים את המשחק עם סינגל לשדה הימני מידיו של המגיש/שחקן, יוסי אייזנבסר.

הדירוג

קבוצה ניצחונות הפסדים ריצות בעד ריצות נגד

טוויסטרס הגליל 2 0 25 8
שמשון היי-טק 2 0 30 17
פנטיקון 1 0 19 0
טייגרס 1 0 16 7
ציון טורס 1 1 17 11
עוצמה אילת 1 3 28 56
ברוורס 0 1 11 12
קרייזי רוצ'רד 0 1 0 19
דוגס 0 2 21 37


ליקוט הנתונים: מייכה ווינסטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully