וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנקמה הקטנה של בוסטון

18.9.2006 / 11:03

הרד סוקס לא יהיו בפלייאוף, אבל בינתיים הם טאטאו בדאבל הדר את היאנקיז. הפאדרס ראשונים במערב, הומר מספר 57 לראיין הווארד

תמונת מצב:

AL:

1. ניו יורק יאנקיז 59:90 - מספר קסם 4
2. דטרויט 60:89 (משחק אחד מאחור) - 13
3. אוקלנד 62:86 (3.5) - 7
4. מינסוטה 61:88 (2)
---------------------
5. שיקגו וייט סוקס 65:84 (4 משחקים מהויילד קארד)


NL:

1. ניו יורק מטס 58:90 - מספר קסם 1
2. סט. לואיס 68:79 (10.5 משחקים מאחור) - 8
3. פאדרס 70:78 (12) - 14
4. דודג'רס 71:78 (12.5)
---------------------
5. פילדלפיה 72:77 (משחק אחד מהויילד קארד)

AL: מינסוטה כבר כמעט בפנים

יאנקיז - בוסטון 6:3
יאנקיז - בוסטון 5:4

זו הייתה הנקמה הקטנה של בוסטון על הסוויפ המביש בפנוויי באוגוסט. במשחק הראשון רשם דייויד אורטיז הומר מספר 49 העונה, כשהרד סוקס שמים ארבע ריצות על הלוח ועושים את ההבדל במשחק באינינג השביעי.

במפגש השני פיגרו הגרביים 4:2 באינינג השמיני, השוו ובתשיעי חבט מארק לורטה כדור הקרבה שניצח את המשחק. הרד סוקס סיימו את רצף החבטות של דרק ג'יטר, שעמד על 25 משחקים. "בהתחשב בטבלה, ברור שזה רק ניצחון מוראלי", אמר לורטה. המפסיד במשחק היה קייל פרנסוורת', מה שרק מעצים שוב את חסרונו של מריאנו ריברה הפצוע. מו יהיה בפלייאוף, כי אם לא - היאנקיז יכולים להגיד לילה טוב. מייק טימלין אחראי על השמירה בשני המשחקים לבוסטון.


קליבלנד - מינסוטה 6:1

אנחנו נאמר זאת כך. הטווינס נראים כרגע כמועמדים מספר 1 לאליפות. ההגשה יציבה, ההתקפה עובדת כמו שצריך, ובגדול - כך נראו זוכות השנים שעברו, כשהגיעו מספטמבר לוהט לאוקטובר קופח. יותר מכך, ההגנה יישמה חמישה מהלכי דאבל פליי, מה שאומר שגם בצד הזה אין מה לדאוג. שישה ושלושה לסקוט בייקר בניצחון, שני ריביז ושתי חבטות לפיל נווין בשורות הטווינס.


טקסס - איינג'לס 1:8

אפשר לכבות את האורות באנהיים. הקבוצה הזו לא תהיה השנה בפלייאוף. 7.1 אינינגים וארבעה טיגונים של ויסנטה פאדייה הנחילו לאיינג'לס עוד הפסד, כשגארי מת'יוס ג'וניור הלוהט ירה להומר. ארווין סנטנה בצד המפסיד, וטים סלמון הותיק עם נקודת אור בודדת אצל המלאכים בדמות הומר. האיינג'לס עם פיגור שבעה משחקים מאוקלנד - זה פשוט נראה זוועה.


דטרויט - בולטימור 12:8

תקלה מאוד מאוד חמורה לטייגרס, ששוב רואים איך הטווינס מאיימים עליהם בפסגה. אחרי תשעה אינינגים בהם נרשם שוויון, התפרצו האוריולס עם ארבע ריצות בעשירי. מלווין מורה, ניק מרקאקיס, קווין מילאר וכריס גומז חבטו להומר לציפורים, כשכריס ריי, ששבר את השמירה באינינג התשיעי, זכה בניצחון. הומר לשון קייסי בדטרויט, הפסד לג'ייסון גרילי.


אוקלנד - וייט סוקס 4:5

אם באנהיים יכולים לכבות את האור, גם האלופה יכולה כבר להציע את הסדינים. כנראה שזה סגור. הוייט סוקס כבויים ולא אכפתיים, ועם פער של ארבעה משחקים ממינסוטה וחמישה מדטרויט, נראה שהם יותר לא בעסק. האייז שוב גילו אופי, כשחזרו מפיגור 2:0. ג'ו בלנטון עם הניצחון, ג'סטין דושר המצוין עם השמירה. חוזה קונטרראס, אחרי תצוגה מופלאה באנהיים בשבוע שעבר, רשם את ההפסד. פרנק תומאס שוב היה אחראי למפץ הגדול מול קבוצתו הקודמת, עם הומר בן שלוש ריצות שהפך את הפיגור.


במשחקים נוספים:

קנזס סיטי - סיאטל 10:5
טורונטו - טמפה ביי 3:5

NL: המטס ממשיכים להמתין

פיטסבורג - ניו יורק מטס 0:3

מה יהיה עם המטס? לחטוף סוויפ מפיטסבורג לא מתאים עכשיו. המטס יצטרכו להעביר את עצמם מטמורפוזה עצבנית ושינוי מצב די קטלני, אם הם רוצים להגיע לאוקטובר בכושר, כי כרגע לא נראה שיש להם ראש. זאק דיוק, עם שמונה ושישה, היה האחראי הראשי לטאטוא, כשפרדי סאנצ'ז רושם שתי חבטות ושני ריביז, וממשיך לצעוד לקראת תואר מלך החבטות של הליגה (מבחינת אחוזים). סלומון טורס עם השמירה, ג'ון מיין עם ההפסד.


יוסטון - פילדלפיה 6:4

מייק ליברת'ל חבט לצמד הומרים, אבל ההומר החשוב יותר היה זה של ראיין הווארד, שירה את ה-57 שלו העונה. 5.2 אינינגים סולידיים הספיקו לרנדי וולף לניצחון, והפיליז לא עוצרים. כעת, אחרי שסן דייגו עקפה את לוס אנג'לס, המרחק של פילדלפיה מהויילד קארד הוא משחק אחד בלבד. קרייג ביג'יו, לאנס ברקמן ואוברי האף עם הומרים לאסטרוס, שיצאו לחלוטין מהתמונה.


דודג'רס - סן דייגו 2:1

ניצחון עצום לפאדרס, בדואל כוחני בין כריס יאנג (שישה וארבעה) לדרק לואו (שבעה ותשעה), שהוא עצמו הסתיים ללא הכרעה. באינינג התשיעי חבט טרמל סלדג' את הסינגל המנצח הביתה, וטרבור הופמן, אחד המגישים הכי אמינים בהיסטוריה של המשחק, סיפק שמירה מספר 475. "נראה שהם אלה שמשיגים את החבטות שהם צריכים במשחקים הגדולים", אמר לואו המאוכזב בסיום. סקוט ליינברינק עם הניצחון, ג'ונת'ן ברוקסטון עם ההפסד.


אטלנטה - פלורידה 7:8 (אחרי 10 אינינגים)

המשחק המוזר של היום, שכנראה גם מוציא את המארלינס מהתמונה. במצב של 3:3 במעלה האינינג העשירי, פלורידה רשמה ארבע ריצות, שתיים מהמחבט של דני אוגלה האלוהי בהומר, ועלתה ל-3:7. סגור? לא כשג'ו בורובסקי עולה לגבעה. בורובסקי עשה שגיאה אחרי שגיאה, ההגנה לא ממש עזרה לו להמנע מהטעויות, והברייבס רשמו חמש ריצות. השתיים האחרונות - כשג'וש ווילינגהאם עשה מעשה בילי באקנר ונתן לכדור לעבור בין רגליו. מרקוס ג'יילס הכניס הביתה שתי ריצות, ואטלנטה ניצחה במשחק חולני. מלבד אוגלה חבטו להומר גם מיגל אוליבו מפלורידה וג'ף פרנקור מאטלנטה.

משחקים נוספים:

אריזונה - קולורדו 6:1
קאבס - סינסינטי 3:11
וושינגטון - מילווקי 1:6
המשחק בין סט. לואיס לסן פרנסיסקו נדחה בשל גשם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully