וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני שוטרים נפצעו קל בעימות עם אוהדי מכבי חיפה

רומן רוזנבלט

17.9.2006 / 21:07

השוטרים נפצעו מחפצים שהושלכו לעברם. בכליו של אוהד שנעצר נמצא מברג. רוני לוי: לא כיף לראות שמשהו לא טוב קורה ביציע

שני שוטרים נפצעו באורח קל ושני אוהדים של מכבי חיפה נעצרו במהלך משחק הכדורגל שהתקיים היום בפתח תקוה, בין מכבי פ"ת למכבי חיפה. מהמשטרה נמסר, כי ילד בן 12 עוכב לחקירה בחשד שהשליך רימון עשן מאולתר ובתום חקירתו הוא הורחק מהאיצטדיון. תושב חיפה בן 20 נעצר בחשד שהשליך נר סימון ימי למגרש. הצעיר הועבר לחקירה בתחנת המשטרה בפ"ת. בערוץ 10 דווח, כי המשטרה מצאה מברג אצל האוהד שנעצר.

האירועים במשחק מגיעים לאחר מספר עימותים בין המשטרה לאוהדי הכדורגל. העימותים החלו בשבוע שעבר, באיצטדיון טדי בירושלים והמשיכו אמש במשחק בנתניה, בו נטשו אוהדי מכבי ת"א את היציע במחאה על מה שהם מכנים "אלימות המשטרה". במשחק היום הניפו אוהדי מכבי חיפה שלטים שהוכנו מראש, בגנות המשטרה, ביניהם השלט "לא רוצים שוטרים ביציע".

רוני לוי מאמן מכבי חיפה התייחס לארועים בסיום המשחק ואמר: "לא כיף לראות שמשהו לא טוב קורה ביציע של האוהדים שלנו. אני לא בקיא בפרטים של מה שקרה שם בדיוק, אבל אני רוצה להזכיר שאנשים באים לכדורגל בשביל להנות".

עדי ראייה מקרב אוהדי חיפה סיפרו כי את המהומה עם המשטרה החלו אוהדי הקבוצה אשר ניסו להדליק אבוקה. המשטרה ניסתה למנוע מהאוהדים להדליק את האבוקה ובעת כניסת הכוחות ליציע התפתחה מהומה. אוהדי חיפה ניסו למנוע מהמשטרה לעצור חלק מאוהדים, נסיונות אשר במהלכם נפגעו שני השוטרים. האוהדים סיפרו כי לדעתם המשטרה נהגה בכוח מוגזם בעת נסיון השתלטותם על מדליקי האבוקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully