וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופטבול: החל טורניר הסתיו

13.9.2006 / 13:30

הטורניר של התאחדות הסופטבול ע"ש "בייב ג'ילט" יצא לדרך, עם נצחונות של שמשון הייטק ושני הפסדים של אילת

טורניר הסתיו של התאחדות הסופטבול בישראל ע"ש "בייב ג'ילט" החל השבוע עם שלושה משחקים. שמשון היי-טק ניצחו את הדוגס 14:21 במשחק הפתיחה, ואילת הפסידה צמד משחקים, 16:6 לציון טורס ו-20:7 לטוויסטרס הגליל.

ביום ראשון שעבר ניצחה שימשון היי-טק קבוצת דוגס נחושה ביותר. הדוגס הכניסו 3 נקודות בסיבוב הראשון, אך שמשון היי-טק ענתה עם 5 ריצות משלה על ג'ף ווינר, שהגיש בהופעת הבכורה שלו. משה המבורג חבט להומראן מחוץ לפארק, שהכניס 2 ריצות בסיבוב השני והגדיל את הפער, והקבוצה מבית-שמש לא הביטה לאחור.

שם-טוב שפירו הגיע לבסיס 5 פעמים והכניס 4 ריצות, דויד אקסלרוד חבט שלוש פעמים והיה יציב בבסיס השלישי, אבי ג'ייקוב, במשחקו האחרון לפני שהוא חוזר לארה"ב, חבט פעמיים וקרא משחק נהדר מאחורי הצלחת. קן גולדשטיין, בהופעת הבכורה שלו במדי הדוגס, היה על 4 מ-4 עם 3 ריצות מוכנסות ודאבל-פליי. רוברט אבן פסל 5 שחקנים בלפט-פילד.

ביום חמישי, ציון טורס קפצו להובלה מהירה של 0:11 בסיבוב השלישי, לפני שאילת רשמו את הנקודה הראשונה שלהם. הירושלמים עבדו יחד על מנת להשיג 9 חבטות, כולל טריפלים שפגעו בגדר מבני רוגיל, אביב יעקב ונועם זווילינג. תום הסקל קשם גם הוא שתי חבטות. המגישים בלייר פורטנוי וזווילינג החזיקו את אילת על שמונה חבטות, כולל שתיים מרון בלומנטל, שתיים מרועי אבן, ודאבל שהכניס 2 ריצות של הירופומי גוטו. הבסיס הראשון של ציון טורס, מייק דוקטובסקי, ביצע דאבל פליי לבדו.

ביום שישי, טוויסטרס הגליל פתחו משחק צמוד של 2:3 בסיבוב השלישי עם 7 ריצות והוסיפו עוד 10 בסיבוב הרביעי, בדרך לניצחון קל. שלושת המגישים של אילת הוליכו 18 צפוניים, משה הייד היה על 4 מ-5 עם 4 ריצות ו-4 ריצות מוכנסות. טים קומינגס הכניס 3 ריצות עם 2 חבטות, מייכה ווינסטון הגיע הביתה 4 פעמים, אלכס קריין הגיע לבסיס 4 פעמים ודייויד ארל שלוש.

ביל ארסקוט היה מעולה על הגבעה אצל הטוויסטרס, כשהרשה רק 2 ריצות מורווחות ב-4 סיבובים עם 3 חישמולים ובלי הולכות. הירופומי גוטו חבט להומראן ונכנס פעמיים הביתה, יוסי גליקמן חבט לדאבל שהכניס 2 ריצות בשביל אילת ורועי אבן הגיש 3\2 1 סיבובים בלי ריצות מוכנסות בתור מחליף.

איסוף מידע: מייכה ווינסטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully