וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרכש של בית"ר מצא בית חם

אסף שקד

11.9.2006 / 19:27

ארדילס, מירוסוביץ' וגרשון, שכבר למדו על בשרם איזה הד יש לקללות בטדי, מתקשים להירגע מהאהבה והדחיפה שהקהל הזה גם יכול לספק

זהו זה, מילובן מירוסוביץ' מרגיש בבית. בסיום המשחק הדרמטי נראו אוסי ארדילס וה"אס" שלו מילו, כפי שמכנים אותו החברים בקבוצה, חוגגים ביחד את הניצחון המתוק, כאילו היה להם דוכן פירות בשוק מחנה יהודה. היה בזה משהו סימלי. "בית"ר ירושלים זה הבית החדש שלי", מתחייב המחליף שהביא את השינוי, יממה אחרי אחד המשחקים המרתקים ביותר של בית"ר בשנים האחרונות.

קשה לעצור את שטף הדיבור של הצ'יליאני הקטן. "כבר בחימום עברה בי צמרמורת, וברגעים כאלה אתה רק חושב איך לקחת חלק במשחק, אני אשקר אם אגיד שלא רציתי באותו הרגע לשנות את ההחלטה של המאמן ולפתוח בהרכב, אבל האמנתי שההזדמנות שלי תגיע".

הקשר, שלא שיחק בשלושת החודשים האחרונים בגלל פציעה, כבר הספיק לספוג שלל ביקורות, ואף שמע הלוך וחזור כי הוא בתקופת מבחן בבית"ר. אתמול הוא קיבל את התוצאות המשמחות – הוא עבר. לפי ההתלהבות שלו נראה שגם הקהל הירושלמי עמד באיזה מבחן קטן: "לשחק במגרש הביתי שלך, בפעם הראשונה מול הקהל שלך, זה רגע שאתה לוקח איתך לכל החיים".

כנראה שהדקות בהן היה על המגרש, הכניסו במירוסוביץ' משהו שהיה חסר לו עד כה, כפי שניתן להסיק מדבריו, "את האמת, עד עכשיו לא יצא לי כל כך לשחק והיה חסר לי האדרנלין של הקהל ושל המשחק. לא שיחקתי כמעט שלושה חודשים וברגע שעליתי על המגרש ידעתי שאני חייב לתת הכל למען הקהל ולמען בית"ר, סך הכל זה היה משחק רגיל שלי, אני לא מגדיר אותו כטוב ולא כרע, סך הכל משחק ליגה ראשון שבו יוצא לי לשחק יותר מחמש דקות".

מירוסוביץ' לא היה היחיד שהביא את השינוי, במועדון נותנים היום המון קרדיט לאוסי ארדילס שערך שלושה חילופים מנצחים שגרמו למהפך. בסיטואציה בה עמד ארדילס כשהוא בפיגור ועם המון לחץ מצד הקהל, הוא לא היסס וויתר על מגן (גפני) לטובת קשר (מירוסוביץ'), לא הרבה מאמנים היו עושים חילוף כזה, אבל ארדילס ידע שרק באמצעות ההתקפה הישועה תגיע.

גם הוצאתם של יצחקי ופינטו התקבלה תחילה בתמיהה, אך תמוז ובן שושן הוסיפו מחץ לחוד הצהוב שחור, ובדקה ה-90 החזיר בן שושן למאמנו בשער ניצחון מתוק, שער שנותן לארדילס המון אוויר לקראת המשך הליגה.

גם שמעון גרשון הרגיש בבית, גם בלי שיאמר מילה ניתן היה להתרשם מהחיוך הגדול שעלה על פניו בתום המשחק. במחצית כשבית"ר הייתה בפיגור, הוא דאג להכניס מוטיבציה בשחקנים שלא כל-כך האמינו שאפשר לעשות מהפך. עומרי אפק עד לשער שכבש, נתן מעצמו הרבה ודרבן את השחקנים. היום (שני) הוא מודה שלא היה מוכן לשמוע על הפסד. "אני לא רוצה לחשוב איזה אכזבה היינו גורמים לקהל אם לא היינו מנצחים, לפעמים מספיק לך להסתכל על היציעים בשביל להבין איזה מחויבות יש לך".

מה שכן העיק על הניצחון ואף היה היום לשיחה המרכזית בקבוצה, היה הכרטיס האדום שספג דרק בואטנג. בבית"ר מייחסים חשיבות רבה לתרומתו של בואטנג על המגרש ולמעשה חסרונו יהיה גדול במשחק הליגה הקרוב מול הפועל כפ"ס. על פי מה שמסתמן גל אלברמן ימלא את מקומו של בואטנג ואילו מירוסוביץ' יפתח כקשר ימני. כעת נשאר בקבוצה לקוות כי הקשר הגנאי יעדר למשחק אחד ולא יותר, מאחר שהוא צפוי לעמוד לדין על שנגע בידו של השופט חיים יעקב לפני שהורחק.

הסקאוטר דודו דהאן חוזר לפעילות מלאה לאחר שהיום פרסמה בית"ר ירושלים את ממצאי החקירה של "ויצמן-יער", על פיהם לא נמצאו חשדות נגדו. יממה לאחר הניצחון הדרמטי על הפועל ת"א, ובבית"ר נשמעים מרוצים מאוד. לפחות עד המפגש עם הבן האובד אלי אוחנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully