וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: ראיין הווארד ממשיך להפגיז

9.9.2006 / 11:43

הקנון של הפיליז ירה לשני הומרים, ה-55 וה-56, ב-2:3 על פלורידה וקירב את קבוצתו לפלייאוף. ניצחון למינסוטה ולוייט סוקס

פלורידה - פילדלפיה 3:2

ראיין הווארד צפוי, אם לא יקרה שום דבר מיוחד, להכות את רף 60 ההומרים, דבר שאיש בליגה לא עשה מאז בארי בונדס ב-2001. הסלאגר של הפיליז חבט לשני הומרים, באינינג השישי ובאינינג השמיני, ושירת לא רק את המטרה הזאת, אלא גם את קירוב פילדלפיה לפלייאוף. עם ההפסד של הפאדרס, התקרבו הפיליז כדי משחק וחצי לסן דייגו. אבל לא רק הווארד היה בעניינים, אלא גם שני כרישים ותיקים - ג'יימי מוייר עם שמונה אינינגים וארבעה חשמולים, וטום גורדון, שרשם שמירה ולו היה בריא בשבועיים האחרונים, סביר להניח שלפילדלפיה היו עוד שניים או שלושה נצחונות.


מטס - לוס אנג'לס דודג'רס 5:0

יממה לאחר שהמטס השתיקו את הדודג'רס, היה תורם של האורחים ב"שיי" לעשות זאת. הונג צ'י קו הבריק עם שישה ושבעה, נומאר גארסיהפארה ורפאל פורקאל חבטו להומר, וגם הדודג'רס נהנו מהפסד הפאדרס כדי לברוח למרחק שני משחקים מהם.


סן פרנסיסקו - סן דייגו 0:4

והפאדרס הפסידו וסיבכו את עצמם יותר, כשהם מקרבים את פריסקו למרחק שני משחקים וחצי בלבד מהם בעמדת הויילד קארד. מאט קיין פלירטט עם נו היטר עד האינינג השישי, ובסוף סיים עם שבעה אינינגים, חבטה אחת וחמישה טיגונים. מויסס אלו עם הומר לג'איינטס, הפסד לג'ייק פיבי, שממשיך לא לקבל תמיכה מההתקפה.


אריזונה - סט. לואיס 1:13

המחבטים של אריזונה התעוררו, כשקונור ג'קסון רושם שלוש חבטות וארבעה ריביז, אריק בירנס וצ'אד טרייסי מוסיפים הומר. ליבאן הרננדז הגיש שבעה אינינגים, ולמעט הומר לחואן אנקרנסיון עשה זאת בלא דופי.


סינסינטי - פיטסבורג 1:9

הרדס עדיין איכשהו בתמונת הפלייאוף, למרות הצלילה הגדולה. אדם דאן הגיע להומר מספר 40, חאווייר ולנטין חבט לשניים וראיין פריל הוסיף אחד. שבעה ושישה לקייל לוהש בניצחון.


במשחקים נוספים:

אטלנטה - קאבס 4:8
קולורדו - וושינגטון 8:11
מילווקי - יוסטון 4:3

AL: אין מוצא

וייט סוקס - קליבלנד 6:7

המאבק ממשיך להתרכז במרכז. הוייט סוקס ניצחו, אבל איזו דרמה זו הייתה. בובי ג'נקס, בתקופה לא מזהירה, דפק פישול מחריד ושבר, סליחה - פוצץ, שמירה עם ארבע חבטות ושלוש ריצות שהרשה. הגרביים היו על סף ייאוש, כשיתרון 3:5 הפך לפיגור 6:5. אבל אז נכנס איי ג'יי פיירזינסקי לפעולה, וחבט מהכפפה של תומאס מאסטני הומר בן שתי ריצות, כדי לתת לחברה במערב שיקגו הרבה הרבה חמצן. גם חואן אוריבה חבט להומר, הגרביים עדיין חצי משחק מאחורי מינסוטה. הניצחון, אגב, למאט ת'ורנטון שהחליף את ג'נקס.


מינסוטה - דטרויט 5:9

והטווינס החליטו לא לתת לסוקס לעבור אותם, עם אופנסיבה שהוציאה אותם מפיגור 4:2 באינינג החמישי. בתחתית האינינג רשמו שלוש ריצות, עקבו עם ארבע באינינג הבא וסגרו עניין. שתי חבטות ושלושה ריביז לג'סטין מורנו, שלוש חבטות ושלוש ריצות לג'ו מאוור במינסוטה. בדטרויט רשם מגליו אורדונייז שלוש חבטות וארבע ריצות.


איינג'לס - טורונטו 1:4

ומאחור מנסים האיינג'לס לשמור את הקרקע פוריה. ג'ו סונדרס היה יעיל ביותר עם 7.2 אינינגים ושלושה חשמולים, ומאחוריו הגיע פרנקי "כיבוי אורות" רודריגז, עם שמירה מספר 40. לבלו ג'ייז לא עזרה הופעה כוחנית של שבעה ושישה של איי ג'יי בארנט.


טמפה ביי - אוקלנד 8:6

בכל משחק שעובר, האייז יותר ויותר קרובים לפלייאוף. יוסטון סטריט חזר מרשימת הפצועים כדי לרשום שמירה מספר 30, ולהבטיח את הניצחון של דני הארן. ניק סווישר חבט לגראנד סלאם, פרנק תומאס ירה גם הוא ובטמפה ביי עשו זאת רוקו באלדלי וחורחה קאנטו.

תוצאות נוספות:

בוסטון - קנזס סיטי 10:9
בולטימור - יאנקיז 4:9
סיאטל - טקסס 2:7

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully