וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחזית: שונה מהרגיל

אריאל גרייזס

7.9.2006 / 20:07

אריאל גרייזס מתרגל למציאות החדשה של צפיה בפוטבול ב-10 בבוקר. בינתיים הוא נותן קצת אבחנות, אבל לא בדיוק מה שאתם חושבים

שבוע קשה עבר על כוחותינו בגולה - צריך ללמוד לרשיון נהיגה מקומי, העונה החדשה של ניפ-טאק התחילה פה (האם יש סדרה נוראית מזו?) ובנוסף מגיעות החדשות מהארץ על זה שביל קלינטון עשה עליה ונבחר לנשיא המדינה, שלא לדבר על החדשה המזעזעת שמאמן אנדורה קילל את יוסי בניון המסכן, שבאמת הרסה אותי.

אבל שום דבר לא הכין אותי לשיחת הטלפון משירות הלקוחות של דיירקט-TV שהתקשרו להודיע לי שהתקנת הצלחת שתאפשר לי להפוך את ימי ראשון לאורגיה של פוטבול תיאלץ להידחות לשלישי הבא. כפיצוי, נאלצתי להזמין את עצמי לבירה קרירה (אמריקאית מגעילה, אבל זה מה יש) והודעתי לאישה שיש לה עוד שבוע אחד של שפיות, לפני שהיא שוכחת ממני לחמישה חודשים.

אז זהו, את המחזור הראשון אני אבלה בצפיה במשחק הענקים בין הקארדינלס לניינרס ובהכנה של אלכוהול למפגש בין המאנינגים (כוסית על כל "פרצוף מאנינג" - חייל רוסי מקזאחסטן יקבל האנגאובר מזה) בינתיים, את הזמן עד שהמתקין יגיע, אני מעביר את הזמן בתחזיות לעונה הקרובה.

איזה תופס פנוי בבלפור?

AFC מזרח:

ניו אינגלנד פטריוטס - אין לי מושג מה יקרה עם העונה של הפטס השנה, אבל דבר אחד אני יודע - כשהמבחנים לעמדת הרסיבר ייפתחו, מתי שהוא במחזור השישי, אני אהיה שם.

מיאמי דולפינס - הדולפינס חיזקו את עצמם באוף-סיזן בעמדה הבעיתית אצלם בשנים האחרונות, כשהחתימו סוף סוף ק"ב נורמלי בדמותו של דנטה קולפפר. אני עדיין חוזה ירידה רצינית בתפוסת הקהל באיצטדיון בשניה שאוהדי הקבוצה יבינו שפוטנציאל הדאחקות, עם עזיבתם של ג'יי פידלר, איי ג'יי פילי וגאס פררוט, הצטמצם משמעותית.

בפאלו בילס - אוהדי הבילס לא ראו פלייאוף מאז 99', ואין שום סיבה לחשוב שהשנה תהיה שונה. און דה ברייט סייד - עכשיו שמארב לוי חזר לנהל את הקבוצה, יש סיכוי שהקבוצה תצליח להשתפר בעתיד ואולי אפילו תצליח להפסיד משחקים בתוצאה צמודה מדי פעם ולא רק בבלו-אאוטס.

ניו יורק ג'טס - תסמנו כבר עכשיו את משחק העונה - 26 בנובמבר, יוסטון מגיעים למדולנדס לקרב על הזכות לבחור בדיוק את השחקן שהם לא צריכים בבחירה הראשונה בדראפט הבא.


AFC צפון:

סינסנטי בנגאלס - כל העונה של הנמרים נשענת על הברך המשופצת של קארסון פאלמר ואם הוא יישאר בריא, יש סיכוי טוב שהבנגאלס ישחזרו את העונה שלהם מאשתקד. זה כמובן בהנחה שבסינסי יישארו מספיק שחקנים מחוץ לכלא כדי שהוא לא ייצטרך לשחק גם בקבוצת ההגנה.

פיטסבורג סטילרס - מאז הזכיה בסופרבול, ביג בן הספיק לעבור תאונת דרכים קשה, שני ניתוחים מסובכים ועכשיו גם ניתוח תוספתן - האיש רחוק היתקלות אחת בסנטר של ביל קווהר מפרישה כתוצאה מנזק בלתי הפיך.

בולטימור רייבנס - ריי לואיס הופיע השבוע בראיון וסיפר כמה הוא מאושר מהחתימה של סטיב מקנייר. בטח, סוף סוף התקוות של הרייבנס לא יישענו רק על הציפיה שהקבוצה היריבה תיחנק מצחוק מהריקוד שלו עוד לפני בעיטת הפתיחה.

קליבלנד בראונס - אני מאוד מחזיק מרומיאו קרנל וההחתמה של וילי מקגינסט בקיץ האחרון היא צעד חשוב בדרך למקום הנכון. עכשיו הם רק צריכים ק"ב טוב, כמה תופסים סבירים, משחק ריצה נורמלי, שיפור קל בהגנה והם הופכים לקבוצת פלייאוף רצינית.

הרמן, משהו תוקע לך את ההתקפה

קנזס סיטי צ'יפס - אם המספרים שלו מעונה שעברה מרמזים במשהו על מה שצפוי לנו בהמשך, לארי ג'ונסון הולך להיות מפלצת מפחידה. כל כך מפלצתי, למעשה, שהרמן יהיה חייב לספסל אותו אחרי ארבעה מחזורים כי הוא יפריע לו להריץ את ההתקפה בדרך הלא-יעילה שהוא כל כך אוהב.

סן דייגו צ'ארג'רס - העזיבה של דרו בריס משאירה את פיליפ ריברס להוכיח סוף סוף שהוא היה שווה את הטרייד על איליי מלפני שנתיים. משימה לא פשוטה בכלל, בהתחשב בזה שהוא צריך ללמוד תוך זמן קצר להתנהג כמו חמור, למסור באחוזים נמוכים ולמצוא אח אובד עם נטיה להאשים את כל העולם חוץ מאת עצמו.

דנבר ברונקוס - אני אומר לכם, זאת העונה של הברונקוס. קחו את כל הכסף, המשכנתא, הכליות ותשימו אותו על זה שדנבר מגיעה לסופרבול. עכשיו. למה אתם מחכים? אופס, סליחה, הרוח של דודי כפרי כנראה השתלטה על המקלדת שלי לשניה. תנו לי דקה להרגיע את הבטן שלי מכאבי הצחוק מהמחשבה על ג'ייק פלאמר לוקח קבוצה לסופרבול.

אוקלנד ריידרס - ארון ברוקס, רנדי מוס וארט של באותה קבוצה. בדיוק כשהיה נדמה שחרחורי הצחוק פסקו. אןפס, שכחתי את אל דייויס.


AFC דרום:

אינדיאנפוליס קולטס - העונה זאת העונה. פייטון מאנינג הולך לשבור את שיא הט"ד שקבע לפני שנתיים ולקחת את הקבוצה שלו לאליפות ראשונה. לא את הקולטס, חלילה, זה עדיין פייטון מאנינג שאנחנו מדברים עליו פה. את קבוצת הפנטזי שלי, כמובן.

טנסי טייטנס - עזיבתו של סטיב מקנייר יצרה חלל גדול מאוד בהתקפת הטייטנס - לענקים יהיה קושי רציני למצוא מספיק שחקנים שימלאו את מקומו ברשימת הפצועים של הקבוצה. בלית ברירה, כריס בראון ייצטרך להפצע מעכשיו כל מחזור. הוא רגיל, תאמינו לי.

ג'קסונוויל ג'גאורס - תרשמו מה אני אומר לכם - מאט ג'ונס הולך להיות הרסיבר הטוב השנה ב-AFC. אז מה אם הוא בקבוצת הפנטזי שלי, אני לא משוחד בכלל. מאט מי?

יוסטון טקסאנס - במחזור החמישי מריו וויליאמס ירשום את הסאק הראשון שלו בעונה והנהלת הטקסאנס תוכיח לכל העולם איזה החלטה מוצלחת היא עשתה כשלקחה תותח הגנתי כמו וויליאמס במקום אחד, רג'י בוש.

גיבר או רסיבר?

NFC מזרח:

ניו יורק ג'איינטס - בעונתו השלישית בליגה, איליי מצופה לעשות את קפיצת המדרגה המיוחלת ולהתחיל להיות יותר דומה לאח שלו. אוהדי הג'איינטס לא ייסתפקו בפחות מהחבילה המלאה - כמה עשרות טאצ'דאונים, כמה אלפי יארדים, דיוק גבוה והיחנקות בפלייאוף.

דאלאס קאובויס - יש רק שאלה אחת פתוחה לגבי העונה של הקאובויס - איך דאלאס תצליח להתמודד בלי מאמן ראשי, בשבועות שביל פארסלס יבלה בכלא לאחר שהוציא רובה ויירה בטרל אוונס באמצע משחק.

וושינגטון רד סקינס - לא, לא תשמעו פה עוד בדיחה על זה שהסקינס לקחו את רנדל-אל בתור מחליף למארק ברונל. בעיקר כי אני לא בטוח שזה לא יקרה בעוד שבועיים-שלושה.

פילדלפיה איגלס - השנה, שום תירוצים כבר יתקבלו - TO כבר לא נמצא בעיר האחווה כך שלדונובן מקנאב כבר אין שום סיבה להקיא בהאדל.


NFC צפון:

שיקגו ברס - ההגנה של הדובים אמורה להיות משובחת לפחות כמו שנה שעברה, לצערו הרב של רקס גרוסמן, שיצטרך לבלות הרבה יותר מדי על המגרש. לפחות עד הדקה החמישית של המשחק הראשון, בו אנשי האלונקה יזכו לתרגל את מה שעבדו עליו כל הפגרה.

מינסוטה ויקינגס - דנטה קולפפר כבר לא בעיר, רנדי מוס כבר מזמן עזב ולאוהדים אין ממש סיבה לקנות כרטיסים. חוץ מזה אין כרטיסים, מייק טייס קנה את הכל והולך לעשות קופה.

דטריוט ליונס - שעה אני מחפש מה להגיד על הליונס ולא מצליח. במפתיע, גם על הדטרויט טייגרס לא היה לי מה להגיד והנה הם בדרך לפלייאוף. מה זה אומר? די ברור, אני חושב - הרגע ניחסתי את הטייגרס והעונה שלהם גמורה. הליונס? בוא נסתפק בלהודות להם על זה שמייק מארץ' עוד מאמן בליגה.

גרין ביי פאקרס - ברט פארב הופך אט אט לגרסת הפוטבול של שמעון פרס (עם תפקידי משנה לדונלד דרייבר בתפקיד סוניה וג'אבון ווקר בתפקיד קולט אביטל). איפה זה משאיר את הפאקרס? בערך באותו מקום של מפלגת העבודה, אני מניח - לא רלוונטיים. ולא, זה לא היה מצחיק.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

קיוואן, אנחנו מתגעגעים

NFC מערב:

סיאטל סיהוקס - בחמש השנים האחרונות המפסידה בסופרבול לא הגיעה בכלל לפלייאוף בעונה שאחרי. כולי תקווה שזה לא יקרה גם השנה, כי לאוהדי סיאטל יהיה מאוד קשה לבחור שופט אחד מתוך 16 משחקים להאשים אותו בכל ההפסדים שלהם.

סט לואיס ראמס - טורי הולט הוא אולי הרסיבר הטוב במשחק היום והוא הולך לתת עונה גדולה, אפילו בסטנדרטים שלו. כן, ניחשתם נכון - גם הוא בקבוצת הפנטזי שלי.

אריזונה קארדינלס - אחרי הצירוף של אדרין ג'יימס ופתיחת האיצטדיון החדש, הקבוצה הביתית שלי היא הפייבוריטית של כולם להיות המפתיעה של השנה. מה שאף אחד לא לוקח בחשבון הוא, שבגלל הציפיות, הקבוצה תצטרך להתמודד עם תופעה חדשה מבחינתה - לשחק ממש מול קהל.

סן פרנסיסקו פורטי ניינרס - קשה לחשוב על קבוצה של אוהדים יותר מסכנה בשנים האחרונות מזו של הניינרס. לא רק שהם היו צריכים לראות את הקבוצה שלהם הופכת לשטיח של הליגה או להיות מתוסכלים שנה אחרי שנה מבחירות דראפט מבוזבזות, עכשיו הם גם צריכים להתמודד עם העזיבה של קיוואן בארלו.


NFC דרום:

קרוליינה פנת'רס - בשנתיים האחרונות הרסיברים של ג'ייק דלהום הובילו את הליגה בתפיסות. אם סטיב סמית' לא יהיה בריא, אלוהים ירחם על נשמותינו האומללות שיצטרכו לשמוע את קישון ג'ונסון בממוצע ארבעים פעם ביום.

אטלנטה פאלקונס - אשלי ללי הגיע לאטלנטה ועכשיו, יחד עם קראמפלר, למייקל ויק יש שתי מטרות מצוינות והוא יוכל להפוך סוף סוף לק"ב אמיתי. אולי הוא אפילו יצליח להשיג ק"ב רייטינג של יותר מ-80.

טמפה ביי באקנירס - זוכרים שלפני שלוש שנים הם היו אלופים? כן, גם אני לא. זה אף פעם לא קרה.

ניו אורלינס סיינטס - נראה שהמזל של הקדושים מתחיל להשתנות, אחרי כל הצרות של השנים האחרונות, רג'י בוש נפל לידיהם כפרי בשל וגם ג'ים האסלט הועזב סוף סוף. מה שכן, לא ברור איך יצליחו הרסיברים של הקבוצה להתרגל לשיטה ההתקפית החדשה שדרו בריס מביא איתו. אתם יודעים, זאת שבה הק"ב ממש מוסר קדימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully