וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: הווארד ופוחולס ירדו מהפסים

4.9.2006 / 15:00

שני הכרישים של ה-NL ירו לשלושה הומרים: הווארד בניצחון הפיליז על אטלנטה 7:8, פוחולס ב-3:6 של סט. לואיס על פיטסבורג

פילדלפיה - אטלנטה 7:8

אם הפיליז יגיעו לפלייאוף, זה יהיה רק בזכות ראיין הווארד. הסלאגר הצעיר ירה לשלושה הומרים, מה שכמעט שלא הספיק לפילדלפיה בגלל הבולפן המזעזע שלה. הווארד עומד כעת על 53 הומרים, וכשלספטמבר יש עוד חודש שלם, אין ספק שהוא יפלרטט עם ה-60. אלא שהפיליז, שהיו ביתרון 3:6 באינינג התשיעי, כמעט הפסידו את זה בגלל ארבע ריצות של אטלנטה, וניצחו בזכות שתיים משלהם על בוב "אני כבר לא שולת!!!11" וויקמן. אדגר רנטרייה, מאט דיאז וטוד פראט חבטו להומרים בברייבס.


פילדלפיה - אטלנטה 3:1

החלק השני של הדאבל הדר היה רגוע יותר, ובו רשם הווארד שתי חבטות חסרות משמעות בלבד. ברט מאיירס ירה שמונה וטיגן עשרה, אבל מהצד השני לאנס קורמייה סיים עם שבעה וארבעה, וכפה אקסטרה אינינגים. ב-11 ביצע התופס קרלוס רואיז שגיאה שהביא ריצה הביתה, והברייבס שמו עוד אחת כדי לנצח. ביום השני ברציפות חילקו ביניהן הקבוצות דאבל הדר, מה שהופך את המצב לבעייתי עבור פילי במאבק הפלייאוף.


סן דייגו - סינסינטי 1:2

דייויד וולס חזר לסן דייגו מבוסטון, והתמורה שלו הייתה שישה אינינגים והכנת הקרקע לסינגל של ג'וש בארד, שהעניק לפאדרס ניצחון יקר. טרבור הופמן שמר, ובעקבות חלוקת המשחקים של פילדלפיה, לסן דייגו יש יתרון של 1.5 משחקים בקרב על הויילד קארד ב-NL, כשפלורידה מאחוריהן עם שני משחקים והרדס נפלו למאבק עם הג'איינטס, שעדיין נמצאים בחיים עם 2.5 משחקים מאחור. טרבור הופמן סיפק את השמירה.


סט. לואיס - פיטסבורג 3:6

לא רק הווארד עם שלושער, גם אלברט פוחולס, שנתן הופעה כוחנית במיוחד של שלושה הומרים, והעלה את מאזנו השנתי ל-42. 6.1 אינינגים ותשעה חשמולים לאנתוני רייס, והקרדינלס, למרות עונה לא משכנעת בעליל, ימצאו עצמם בקרוב מאוד שוב עם המקום הראשון במרכז.


דודג'רס - קולורדו 12:5

יום לפני כן הדודג'רס ניצחו 5:14, והרוקיז החזירו טובה. הומרים למאט הולידיי, ויני קסטיה וקורי סאליבן בקולורדו, כשביונג היונג קים קוצר ניצחון. מרלון אנדרסון חבט להומר בלוס אנג'לס, שעדיין מרוחקת שלושה משחקים מהשנייה בבית, סן דייגו.


קאבס - סן פרנסיסקו 7:4

לא רק שהג'איינטס נמצאים באיום ממשי על הפלייאוף, בארי בונדס ממשיך להתקרב להאנק ארון. בונדס חבט להומר מספר 21 העונה ו-729 בקריירה, וסייע לג'ייסון שמידט, במשחק כוחני של שבעה וחמישה, לעבור את הקאביז. שלוש חבטות לעומאר ויזקל, שמירה למייק סטנטון.


מילווקי - פלורידה 10:3

מה תאמרו על המארלינס, שממשיכים להכות בכל דבר שזז? פלורידה הייתה 20 משחקים מתחת למאזן חצוי, והגיעה אליו בניצחון הזה, שהציב אותה על 68 בקטגוריית הנצחונות וההפסדים. סקוט אולסן הגיש כמו טינופת שבעה ושבעה, כשמנגד טומו אוקה לא נופל ממנו עם שבעה ושלושה. אבל אוקה יצא בפיגור 3:0, כדי לראות את הדגים בולעים שבעה פתיונות באינינג השביעי ומגדילים ל-0:10. פלורידה מאוד מאוד בתמונה.


יוסטון - מטס 1:2

קבוצה אחרת שלא ויתרה על הפלייאוף היא יוסטון, המרוחקת 3.5 משחקים מסן דייגו. רוי אוסוולט זכה להארכת חוזה צנועה של 73 מיליון דולר, ופרע שטר ראשון בה עם 7.2 אינינגים ותשע קטילות. בראד לידג' דאג להשלים את העבודה. קרלוס דלגאדו עם הומר מצמק למטס באינינג התשיעי.

משחק נוסף:

וושינגטון - אריזונה 3:5

AL: סטטוס קוו במרכז

יאנקיז - מינסוטה 1:10

היאנקיז משתעשעים בדרך לפלייאוף, כשאלכס רודריגז תמיד פורח כשזה לא קובע. א-רוד ירה לשני הומרים ולחמישה ריביז, ודארל ראסנר הגיש שישה אינינגים סולידיים כדי לזכות בניצחון ראשון אי פעם במייג'ורס. היאנקיז, עם תשעה משחקים בהפרש מבוסטון, יוכרזו בקרוב מאוד כמנצחי ה-AL מזרח בפעם השמינית ברציפות.


קנזס סיטי - וייט סוקס 3:7

תקלה חמורה לגרביים, שלא מצליחים לצמק את הפער מדטרויט למרות ההזדמנויות שנקרות להם. מארק רדמן טיגן שישה בשבעה אינינגים, כשפרדי גארסיה שוב מרשה כמות ריצות גבוהה, חמש, ולמרות שבעה אינינגים רושם את ההפסד. ראיין שילי ואנחל ברואה עם הומרים לרויאלס. שיקגו עדיין חצי משחק מעל מינסוטה.


דטרויט - איינג'לס 2:1

קלווים אסקובר ירה שמונה וטיגן שבעה, התגבר על הגנה לא מדהימה של החברים, ובעזרת הומר של ולאדימיר גררו סייע לאיינג'לס לעבור את המשחק בשלום. בצד השני רשם וויל לדזמה שישה אינינגים והפסד. פרנקי רודריגז עם השמירה ה-38 שלו ב-41 נסיונות, כשלוס אנג'לס מצמקת את הפער משיקגו ל-7.5 משחקים. בפלייאוף היא כנראה לא תהיה.


אוקלנד - בולטימור 1:10

תשע ריצות באינינג הראשון היו סיפור המשחק של אוקלנד, שגמרו אותו לפני שהחל. דן ג'ונסון חזר מהמיינורס היישר כדי לחבוט גראנד סלאם, ואסטבאן לואייזה המשיך ביכולת הפסיכית שלו עם שמונה וארבעה. היידן פן המסכן רשם 0.2 אינינגים ושמונה ריצות חובה.


משחקים נוספים:

טמפה ביי - סיאטל 6:7
בוסטון - טורונטו 6:1 (הפער בין השתיים הוא בסך הכל שני משחקים)
טקסס - קליבלנד 2:5

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully